Camping Beldoire

• 6.6Eetgelegenheden

Meer camping info

37 reviews over Camping Beldoire

• 7Armando02-08-2015

Volle camping, niet ongezellig.

Wij waren in het hoogseizoen. Dan zijn alle plekken wel bezet, en omdat de plaatsen vrij klein zijn geeft het een erg volle indruk. Je hoort dan alles en hebt weinig privacy. Je zit vlakbij de Tarn, maar slechts weinig plekken hebben echt zicht op de rivier. Je moet dus een beetje geluk hebben. Sanitair is niet geweldig, wc zonder bril en papier, en water is hoogstens lauw.

In het bovendeel van de camping is een klein maar prettig zwembadje. Daar heb je, net als bij de receptie en het restaurant, goede WiFi-ontvangst. In het benedendeel van de camping, waar de meeste plekken zijn, heb je daar niets aan.

Restaurant is vriendelijk geprijsd, wij hadden mosselen en pizza en die waren beide lekker.

Omgeving is erg mooi, zowel qua natuur als dorpjes etc. Geen supermarkt vlakbij, een kleine spar in le rozier op 10 km, echte supermarkten vind je in Millau (35 km verder). Er is wel een kampwinkeltje met een bescheiden aanbod.

Wij betaalden 27 euro per nacht.

• 4Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 6herman&rolanda06-01-2012

schitterende omgeving andere camping

Wij zijn hier geweest in juli/augustus met caravan. Supermooi: de brug in Millau, de gorges natuurlijk met de mooie dorpjes. Raak je niet op uitgekeken. Supermarkt op een uur rijden. Wat niet vermeld wordt op de site of bij aankomst is dat de hond niet mag zwemmen in de rivier ivm met giftige algen. Wij kwamen hier pas na een paar dagen achter door waarschuwingsborden bij de rivier in een ander dorp. Sanitair viel tegen, 1 blok was eigenlijk afgeschreven maar had lekkere warme douches. De wc's waren ronduit smerig. Bij slecht weer stond je in een laagje modder. Het andere gebouw was beter, maar was het warme water vaak op. Wij hadden hier veel wind, zon komt laat over de berg en er zijn veel schaduwplekken. Neem je levellers mee! Er is geen voetbalveld, wel is er een zwembadje, speeltuintje op de bovenste helft van de camping. Weinig Nederlanders. 1x kip besteld maar was rauw, dus niet weer geprobeerd. Mooie vakantie gehad maar deze camping voor ons niet voor een 2e keer.

• 4Eetgelegenheden

• 8dorrestein08-08-2011

super camping mooie omgeving

super camping. stonden met onze tent aande tarn. super uitzicht naar de rotspartijen aan de overkant met de vale gieren. jongens hebben het super naar hun zin gehad en wij zijn ook lekker tot rust gekomen in deze mooie omgeving. tja wel even rijden naar een grote supermarkt. pizza margeritha was niet echt lekker. verder keer paa gehaald. maar volgens mij kunnen de fransen geen friet bakken. campingwinkeltje had iedere morgen vers stokbrood klaar liggen en hoognodige was op de camping te verkrijgen. het blijft immers kamperen. eigenaar aardige vent en de receptioniste is een vriendelijke dame. hebben mooie tijd gehad en zullen ooit nog wel eens hier terugkomen. vakantie hier zeker de moeite waard.

• 5Eetgelegenheden

• 5W. Jacobs18-07-2011

Vermijd de stacaravans.

Wij, gezin met 3 jonge kinderen (8,6 en 14 maanden) hadden voor 2 weken een stacaravan gereserveerd. Deze bleek echter te krap bemeten: slechts 2 slaapkamers (met hele smalle deuren), zodat we genoodzaakt waren ons zoontje bij ons op de kamer te zetten. Kon alleen na het bed een kwart slag gedraaid te hebben. Stacaravans staan op de site voor 4-6 pers. Personen 5 en 6 moeten in de woonkamer op een soort slaapbank in de (toch al krappe) woonkamer hun heil zoeken. Verder warmde de caravan enorm op in de loop van de dag/avond en was het pas in de vroege ochtend lekker koel. Hordeuren en -vensters ontbraken , met name pa en ma zijn veel geprikt. Er waren erg veel wespen, die ons helaas noopten tot een inpandig ontbijt/lunch/diner...Tot slot waren zowel pa als ma ziek de eerste dag/dagen na aankomst, hoogstwaarschijnlijk door een pizza (Royal) uit het restaurant; gelukkig aten de oudste kinderen een andere pizza. Kortom, een erg slecht begin van onze vakantie en een vervroegde terugtocht...

• 8R P Brouwer24-08-2010

Fantastische locatie, jammer van de weg ertussen.

Eind juli en begin augustus 3 weken voor het eerst in dit stukje Frankrijk geweest en het moet gezegd, de Gorge du Tarn is een schitterend stukje om te recreëren. Camping is gelegen aan de Tarn en heeft een ansichtkaart uitzicht. We hadden een plaats direct aan de Tarn gelegen alleen moet je dan wel je rotsharingen meenemen. Foutje bedankt. Sanitair was netjes en functioneel maar oogt wat oud inmiddels. Douche soms wat te koud of te warm. Was automaat ging kapot en is niet meer gemaakt, jammer. Eten op de camping was goed (afhaal of restaurantje) alleen de pizza's vielen tegen. Die kan je overigens in Le Rozier wel heerlijk eten. Zwembad is simpel maar voldoende voor ons. Wel is het jammer dat de camping gescheiden is waardoor je telkens de weg moet oversteken om bij het zwembad, restaurant, speeltuin en winkeltje te komen. Het weer was prima de luxe (geen garantie natuurlijk) en de kinderen hebben genoten van de mooie wandelomgeving (veel gieren gezien) en het kanoën. Een aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Jurgen24-08-2010

Hele relaxte camping

In aug 2010 15 dagen op de camping Beldoire gestaan. Prima (ruime) plaats aan het water. We hadden deze wel gereserveerd. Camping en sanitair werden goed bijgehouden. Restaurant op de camping vonden wij niet zo bijzonder. Leuke dorpjes in de omgeving waar je gezellig kan eten. Schitterende omgeving. Wij gingen vaak naar Pas de Soucy om daar te zwemmen. Was vaak iets rustiger, dan langs de waterkant bij de camping. Wij hebben een prima 2 weken gehad en het is zeker een camping die wij aanbevelen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2010

• 10Evita12-06-2010

Geweldige ligging, het lijkt wel een ansichtkaart!

Verreweg de mooiste camping waar wij ooit gestaan hebben; het is een droomomgeving. Wij hadden een plek direct aan de superheldere en koele rivier; in het midden een paar rotsen waar de jongens vanaf konden duiken. Verder is het een heel rustige camping, waar je vooral voor de natuur komt en tot rust kan komen. 's Avonds is het door de hoogte van de kloof wat koel; voordeel daarvan is weer, dat je ook koele nachten hebt. Wellicht is het voor kleine kinderen, die nog niet kunnen zwemmen, minder geschikt. Onze zoon van 8 heeft het er heerlijk gehad en we gaan er deze zomer dan ook met veel plezier weer naartoe. Het sanitair is eenvoudig (wc-papier meebrengen!) maar altijd schoon. In les Vignes heb je een prima slager en minisupermarktje, voor de grote boodschappen moet je naar Millau. Maar dat nadeel weegt niet op tegen deze betoverende omgeving, die nog niet zo heel toeristisch is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9myrthe01-08-2009

Prachtig gelegen camping aan Tarn

De kampeerplaatsen aan de Tarn zijn het mooiste wat de camping te bieden heeft. Mocht je op die plaatsen willen staan dan is reserveren voor het hoogseizoen misschien handig. De camping wordt gescheiden door een weg, het hoger gelegen deel heeft een zwembad, snackbar, (duur) winkeltje, en s'avonds af en toe een muziekbandje. Het lager gelegen deel ligt aan de Tarn. Dit is echt superschoon mooi helder water! Wie van zwemmen en natuur houdt moet hier zijn. Er zijn strandjes midden in de Tarn, en hoge rotsen voor jongeren om vanaf te springen. De omgeving is geweldig mooi; je zit midden in de Gorges. Sanitair is verouderd maar brandschoon omdat het 2x per dag met de hogedrukspuit wordt verschoond. Wij vonden het wel een dure camping maar ik weet niet of de andere campings aan de Tarn ook zulke mooie kampeerplekken hadden aan de Tarn. Nadeel was dat de supermarkt een eindje rijden is. Voor ons zonder koelkast niet handig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7R Theeuwen24-08-2008

Een oase van rust

Een prima camping aan de Tarn, het personeel is vriendelijk en behulpzaam, raadzaam is wel een paar woorden Frans te spreken. De plekken zijn goed bijgehouden en voldoende groot. Het sanitair is oud, maar wordt wel erg goed bijgehouden en schoon gemaakt. Het zwembad is supper, niet te groot, maar wel erg leuk voor wat zwemplezier. Het eten is prima en de prijs/kwaliteit is helemaal niet slecht, bedenk immers, je bent wel in Frankrijk. Jammer dat je voor een suppermarkt een half uurtje moet rijden, maar hou daar dan maar gewoon rekening mee als je wat moet hebben. Er is verder van alles te doen wat betreft wandelen, klimmen en kanoen. Voor de gast die de rust op zoekt midden in de natuur een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2008

• 8S. Bloem22-05-2007

Ik kwam hier voor het eerst in 1973 mijn man al begin jaren zestig. Onze kinderen komen hier ook erg graag. Een camping zonder veel opsmuk in een schitterend gebied. De 6 voor kindvriendelijkheid is vanwege de ligging aan de rivier de Tarn. Kinderen in de gaten houden dus. Het dorp Les Vignes waar de camping ligt is klein en door de ligging in een smalle kloof gelukkig niet geschikt om groots te ontwikkelen tot druk vakantiegebied. Juist een goede plek voor klimmers, wandelaars en mensen die van varen in een kano houden. Het leven is er niet zo duur maar alle voorwaarden voor een ontspannen vakanatie zijn aanwezig. . In het dorp is het mogelijk om bij Restobar Alex een lekkere simpele maaltijd te gebruiken bij voorkeur op het terras aan de Tarn. Kortom een aanrader!

Gereisd met familie in juli 2006

Camping Beldoire info