• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Les Plans

Mooie omgeving voor allerlei activiteiten

Jan, 27-8-2017
    Een omgeving die zich leent voor verschillende activiteiten b.v. kanoen,bergwandelingen maken,mountainbiken,bezoek aan prachtige boedistische tempel, Beziers of Montpellier

Gewoon TOP!

Jacqueline Van Gelderen-Peek, 10-8-2014
    Echt een fantastische camping voor gezinnen. De ontvangst is zeer vriendelijk. Er wordt prima engels gesproken en altijd erg behulpzaam. Onze plek was onder de bomen, en we konden ook in zonnetje zitten nabij rivier. Prima! Rivier is echt fantastisch voor iedereen! Onze dochter genoot van zwembad met toezicht ( sluit tussen 13-15uur) toiletten waren meestal schoon en douches warm! Bij de afwasplek hing een vreselijke stank en geen heet afwaswater. Wij vonden de camping te groot. Er zijn 350 kampeerplaatsen, maar daarnaast heel veel vaste plaatsen, bungalows en stacaravans. In restaurant hebben wij heerlijk gegeten De afhaal vonden wij geen succes! Op 10 km afstand meerdere supermarkten waaronder ook Lidle. De camping is tot 24 uur rumoerig maar niet aan gestoord. Om de dag aquajoggen of aerobics. Onze kinderen hebben geen gebruik gemaakt van animatie! Volgens ons ook alleen franstalig... Net als de animatie bij de bar! Het was een super vakantie voor een mooie prijs
Les Plans scoort een 7,3 uit 10, op basis van 5 reviews