We hebben een aantal aanbieders voor Les Plans voor je op een rij gezet:

Een prachtige,rustige naturistencamping!

Jan,
    27-8-2017

Prachtige,grote kampeerplekken!

Zeer rustig gelegen op 350 hectare.

Mooi zwembad,geen animatie,dus geen lawaai!

Wel iedere ochtend vers brood.

45 min. afstand van b.v. Montpellier of de Middellandse Zee

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige natuurcamping

Somers,
    11-8-2017

We komen er nu voor het 7e jaar. Niet vanwege het sanitair, de openingstijden van winkeltje en receptie of de accuraatheid van de broodbezorgng - dat is allemaal Franse slag en is te compenseren. Comme si come sa. Maar de puurheid van de natuur, de uitgestrektheid, het klimaat, de geuren, de mooie vergezichten, de rust.. Dat compenseert de minimale en verouderde voorzieningen. A l'année prochaine Alain!

Gereisd met partner in juli 2017

Puur natuur

Coos,
    16-10-2012

Wij hebben een aantal weken in augustus j.l. op camping Lambeyran gestaan. Dit is geweldig goed bevallen. Met name het grote terrein biedt heel veel mogelijkheden om midden in een geweldig mooi natuur gebied heerlijk te wandelen, te luieren en te genieten van de dieren die je tot soms vlak bij de tent/caravan kunt zien en horen. Een gevoel van God in Frankrijk. Ook de vriendelijke service van zowel de receptioniste, medewerkers als de eigenaar hebben wij bijzonder gewaardeerd. Puur natuur! De kampeerplekken zijn over het algemeen ruim en bieden voldoende privicy. Het sanitair is ruimschoots op niveau. Zeker een aanbeveling voor hen die even weg willen van drukte en veel dagelijks gedoe.

Gereisd met partner in augustus 2012

Wat duurt zo'n vakantie toch kort he.

ZooGer,
    31-7-2012

Mijn vriendin en ik hadden voor 2 weken een mobilhome gehuurd. De plek was ruim met veel privacy, kreeg voldoende zon en op het overdekte terras is er altijd schaduw. Helaas vinden muggen, (steek)vliegen en andere vliegers het ook een geweldige plek.

Op de camping, zowel van personeel/eigenaar als gasten, een en al vriendelijkheid. De openingstijden van de receptie zijn wel wat kort en bleken ook vrij rekbaar. Er is een winkeltje annex barretje/restaurant met ook zeer beperkte en onhandige openingstijden (1700-1930) , dat is wel jammer. Commercieel gezien zou er veel meer van gemaakt kunnen worden, maar dat wil men blijkbaar niet.

Het terrein, wat moet je daar nog over zeggen? Zo uitgestrekt, je kunt er uren naakt rondwandelen, heerlijk. De bloemen, vogels, paarden en de vlinders.

Gereisd met partner in juni 2012

Waarschijnlijk tot ziens

Harm,
    17-7-2012

Groots domaine. Ook letterlijk, bijna 350 ha. groot.

Wie naturistisch wil wandelen en nog liefst lang, kan zijn/haar hart ophalen.

Wie geen animatie nodig heeft en meer op elkaar en de natuur zijn aangewezen?, perfecte plek.

Wie lekker wil zwemmen in een redelijk formaat zwembad?, geen belemmering.

Wie een mooie kampeerplaats wil hebben in zon of schaduw?, overleg met Alain.

Wie vogels, vlinders, cigales, paarden, herten of zwijntjes wil zien of horen?, leef je uit en geniet.

Wie geen "burengerucht" wil en rust zoekt?, dit is de plaats.

Wie zich op-en-top naturist wil voelen?, reserveer hier maar een plaatsje.

Wie geen moeite heeft met het feit dat restaurant/bar en het winkeltje wat beperkt in opzet zijn?, maak gebruik van de mogelijkheden die er wél zijn.

Grote kans dat wij het volgende jaar weer een mobilhome reserveren.

Gereisd met partner in juni 2012
Les Plans scoort een 7,1 uit 10, op basis van 5 reviews