Camping Le Val de l'Arre

• Activiteiten8,3
  • Sfeer in stad8,9

7 tips over Camping Le Val de l'Arre

Patricia, 14-7-2015
Dorpje Laroque op 30min. rijden. Leuke trip voor in de ochtend, niet zo groot, mooi uitzicht op de rivier en alle kano's, en daarna lekker lunchen langs het water.
theo, 1-6-2014
Bezoek Le Cirque de Navacelles. Ook ligt er een heel mooi fietspad, La Promenade du viaduc. Een fietspad voor de gewone fietser, en makkelijk vanaf de camping te bereiken
Lennie, 23-8-2013

- Montpelier is een mooie stad en ook het strand dat daar net onder ligt bij Palavas is zeker een bezoekje waard (leuke boulevard).

- Cirque de Navacelle is heel erg mooi om te zien, rij dan vooral de route tot je onder in het dorpje komt waar een prachtige waterval is.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Val de l'Arre voor je op een rij gezet:

Laurinez, 2-8-2013
    Dichtbij le Vigan ligt La cascade de la Vis. Dat is een plek met hele mooie watervallen. Je kan daar lekker zonnen op de grote platte stenen en je hebt er rotsen waar je vanaf kan springen. Echt superleuk! Het water is helder en stroomt er snel dus het is leuk om een stukje te drijven met de band. Later kan je langs de rivier weer teruglopen.
    Peter, 31-8-2012

-Randonnee aquatique door Gorges de Dourbie. Prachtige omgeving en goed te doen voor leeftijd vanaf 10 jaar, met soms spectaculaire sprongen (niet verplicht).

-Pont du Diable; prachtig zwemwater, vanwaar je ook een kanotocht kunt maken.

-Strand La Grande Motte (1 uur rijden). Speciale secties waar je ook met je hond op het strand mag. Beveiligd parkeren kost slechts 4,50 per dag.

J., 30-8-2012
    de waterval bij St Laurent de Minier blijft echt super, binnen half uur bereikbaar.

gera van busschbach, 21-8-2012
    er is genoeg te doen in de omgeving het grootste ravijnkloof van europa is daar te zien en de grotten van brau waren ook fantastischen leuke markten,brug millau in de omgeving,ook n ogm oude dorpjes te vinden.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Val de l'Arre voor je op een rij gezet:

Onze bezoekers bekeken ook: