Camping Les Peupliers

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Le Rozier (Lozere)

9.3Fenomenaal

• 8.2Staat v/h sanitair
  • 8.9Eetgelegenheden

Meer camping info

11 reviews over Camping Les Peupliers

• 8Preeuwtje16-09-2016

Eerlijke camping

Je krijgt precies wat je verwacht, propere basic camping gelegen aan de oevers van de Jonte. Op wandelafstand ben je zo in het "centrum" van Le Rozier en een leuk strandje aan de Tarne, heel mooie omgeving trouwens... De uitbaters doen er alles om verblijf te doen slagen, de hamburgers die je er 's avonds kan eten zijn trouwens een echte aanrader. De prijzen zijn voor alles zeer laag, daartegenover staat wel dat er bv geen zwembad, speelpein enz. aanwezig is, voor de kindjes soms niet ideaal. Ik raad deze camping zeker aan! Je krijgt waarvoor je betaald!

• 6Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Cees Huisman25-07-2011

Ons paradijsje

We hebben deze camping nu meer dan 6x bezocht, en kennen de vorige en huidige eigenaren inmiddels zeer goed. Andreas en Franziska (Zwitsers) beheren nu de camping sinds 2009 en zijn zeer relaxt. Camping zonder poespas, maar da's ook precies wat we zoeken. Inmiddels een 'eigen' plekje op de camping kunnen reserveren, gelijk aan de Jonte. Zo je tent uit het water in; heerlijk! Dorpje is 4-6 minuten lopen en alle benodige voorzieningen zijn aanwezig: supermarktje, charcuterie, boulangerie, enkele restaurants (ook in Peyreleau, net over de rivier). Sanitair wordt dagelijks goed gereinigd, er is een broodservice en Andreas kent de juiste mensen in de omgeving als je iets speciaals/aparts wilt ondernemen. Een absolute aanrader. Wij blijven terugkomen!!!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2011

• 8myrthe01-08-2009

Prima camping

Wij hebben met onze zoon van 1,5 jaar een week bij deze Zwitserse eigenaren gestaan. Zij hebben net de camping overgenomen. De eigenaresse is bezig met het maken van een website. De prijs is zeer goedkoop, wij betaalden 11,10 (tent, auto, 2 pers., 1 kind, gratis douche). Het ligt aan de Jonte, de kampeerplaatsen die hieraan liggen zijn mooi. De camping zit geklemd tussen 2 andere campings. Toch was het er erg rustig. Voor kinderen zijn er 2 schommels, verder hebben ze een snackkarretje. Sanitair is oke maar niet brandschoon. Op loopafstand kun je naar een strandje waar de Jonte en de Tarn samen komen. Heerlijk om te zwemmen! De supermarkt Spar is op loopafstand, ideaal voor ons als je geen koelkastje hebt. Kortom; gewoon prima rustige camping met zeer vriendelijke eigenaren die engels en duits en frans spreken.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Hermien15-07-2009

Heerlijk!

Ingeklemd tussen de gorges ligt deze kleine camping, net naast de camping Municipal. De camping is spotgoedkoop, maar heeft ook weinig te bieden, niet geschikt voor mensen met kinderen. Maar wij hebben het heerlijk gehad, 12 euro per nacht, een gezellige sfeer, twee erg vriendelijke eigenaren die zowel Duits als Engels spreken, gratis wifi en op prima afstand van de grotten van Dargilan, chaos de Montpellier le Vieux, kanoen op de Tarn, Roquefort etc etc. Vanaf de camping loop je in 5 minuutjes naar de Spar en de bakker, erg handig. Ik zou zo weer terug gaan voor een weekje, echt heerlijk.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden