Camping Yelloh! Village Les Petits Camarguais

Camping Yelloh! Village Les Petits Camarguais
8,4

34 tips over Camping Yelloh! Village Les Petits Camarguais

ssnels, 2-6-2015
Neem een petje mee, zeker voor kortharigen een aanrader ivm vliegjes.
Patrick Donkersloot, 18-9-2014
Koop bij de Pharmacie een spuitbus tegen muggen, want die zijn 's avonds erg aanwezig.
mikieeeg, 1-9-2014
Neem een "echte" zwembroek mee, zo'n strakke,anders mag je t zwembad niet in. Gelukkig had ik er 1 bij, want in mn korte zwarte nylon sportbroekje mocht ik niet eens zwemmen, belachelijk (want het is gewoon dezelfde stof als zo'n strakke zwembroek, maar goed...

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Les Petits Camarguais voor je op een rij gezet:

Cees van der Moolen, 3-8-2014
animatie, pizza, zwembad, Aigues Mortes, Nimes, Arles, La Grand Traverse, La Grande Motte
Peterenchantal, 18-7-2014

Neem voor de kinderen een stoepje/fietsje mee.

Wij vonden het premium gedeelte echt een aanrader. Mooie caravans, gezellige kleurtjes, auto vrij, schone handdoeken kan je gewoon bij de receptie halen.

linda-nijntje, 11-10-2013

zoo in montpelier is aanrader, wel veel lopen. Gratis dierentuin. Ongeveer 40 min rijden.

Montpellier centrum.

De markt in igis mortes (ook leuk stadje achter de muren).

Seaquarium, kaartjes bij de vvv halen met korting en je kunt er vanuit daar in 5 min langs de boulevar er heen lopen.

Zee niet echt geweest, zijn geen strandmensen.

Flamingo's leuk om te kijken.

Boodschappen deden wij bij de Liddle in het centrum (ruim 5 min rijden). Super U en intermarche prijzige winkels.

AH de Ruiter, 8-8-2013

Strand circa 2-3km, er rijdt een pendelbus (gratis) eigen auto = 6 euro waarvoor je de hele dag in en uit mag rijden.

Lidl en super U in het dorp aanwezig!

Montpellier is een aanrader, vooral het treintje in de stad.

Muggenspray is een aanrader! Je zit immers in camarguias!!

jo_pla, 5-8-2013
Zeer lekker gegeten in restaurant Lodge Club van 'secrets de camarque'
SPM, 27-7-2013

1. Neem een matrastopper mee

2. Neem een cottage met airco

3. Neem een tablet mee ( prima wifi)

4. Neem als je in de premium wijk zit, een fiets mee. Je moet een behoorlijk eind lopen om 's ochtends broodjes te halen

5. Bezoek het Seaquarium

Leander, 27-7-2013
Een bezoekje aan Le Grau du Roi en Aigues mortes is aan te bevelen. Het aquarium in Le Grau du Roi is ook leuk.