Camping Yelloh! Village Les Petits Camarguais

Camping Info

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer campinginfo

Yelloh Village Les Petits Camarguais is een fijne bestemming voor gezinnen. De kinderen vermaken zich de hele dag in het grote zwembad en op de glijbanen. De animatie is heel enthousiast maar niet te luid. Er gaat een busje naar het strand, maar lopend is dit ook goed te doen. Ga zeker eens naar Montpellier en bewonder de mooie gebouwen.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Les Petits Camarguais voor je op een rij gezet:

471 reviews over Camping Yelloh! Village Les Petits Camarguais

• 8Ew07-08-2019

Fijne camping,wel serieuze overlast van muggen

Stacaravan in wijk “les secrets” was klein maar prima in orde.Dit gedeelte is heerlijk rustig en je hebt hier geen last van de drukte op de hoofdcamping.De animatie was overigens goed verzorgt.Ook een NL animatie meisje aanwezig.Verder is het echt een Frans georiënteerde camping. Dwz; bv geen Engelse menu kaart en vaak niet tot nauwelijks Engels sprekende bediening (of ze hadden er geen zin in).Maar goed, we zijn in Frankrijk dus wat wil je... De verschillende zwembaden zijn echt top!! Echt heel goed nagedacht over wat wenselijk is. Voor onze 2 kids van 6 en 3 jaar genoeg vermaak! En de baden waren overal verwarmd en schoon! minpuntje: op mn. de hoofdcamping staat niet aangegeven welke tijden je waar kunt zitten om te eten en/of te drinken. Dit is erg verwarrend en als je t de bediening vraagt weten ze van niks of zeggen ze allemaal iets anders. Je komt er wel achter maar 1 bordje was voldoende geweest. Muggen GROOT probleem!!

• 9Mel05-08-2019

Dit is echt een topcamping! Voor iedereen wat wils, 5 zwembaden die telkens goed onderhouden zijn. Propere camping. Stacaravan in wijk les secrets is ideaal voor met kindjes. In de hoofdcamping kan het 's avonds waarschijnlijk luid zijn door animatie. Deze camping heeft winkel, restaurants, bar, 's morgens baguette op verschillende plaatsen. Echt een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

• 9.03-08-2019

Mooie leuke camping

Prachtige camping, meerdere zwembaden maar wat we echt missen zijn parasols. Geen enkele parasol op een zwembad.

• 8Julie29-06-2019

Le village du port is top voor kinderen !

Wij verbleven op het nieuwe gedeelte le village du port. Het huisje op zich is ruim genoeg, de schoonmaak kon wel iets beter, maar we hebben hier geen probleem van gemaakt. Het zwembad en de waterspeeltuin zijn top. Het water van de speeltuin is wel aan de koude kant. We hebben super lekker gegeten in restaurant op camping zelf! Je kan ook op de andere campingdelen gaan zwemmen/eten. Zwemmen hebben we niet gedaan maar we zijn wel gaan eten op de hoofdcamping en dit was ook prima. Op de hoofdcamping kan je een winkeltje en pin automaat vinden en voor brood kan je op eigen camping terecht. De keuze is beperkt tot stokbrood, croissant en chocoladekoeken. Het strand in de buurt is leuk maar redelijk druk. Neem zeker de fietsen mee want het is er super leuk fietsen in de omgeving, deze kan je ook huren op de hoofdcamping. Een aanrader is aigues-mortes! Ps: niets van last van muggen gehad :)

• 9Eetgelegenheden

• 7Lieve Moens09-02-2019

Mooi maar veel muggen in juni

De camping leek ons super, er zijn toffe zwembaden. Maar er waren zoooooooooveel muggen. We liepen met onze kinderwagen... Al hing er een muggennet over... De muggen maakten het verblijf zeer onaangenaam.

• 4Eetgelegenheden

• 2018
    8BvW11-08-2018

Fantastisch verblijf

Cottage family premium, wijk l'aquabulle is een aanrader. Zwembad is overdekt en ideaal voor (kleine) kinderen. Het enige nadeel zijn de muggen die in de avond tevoorschijn komen. Nederlandse Deet hielp hier niet tegen, misschien goed om advies bij receptie te vragen welk spul zij aanraden. Afhaalrestaurant open vanaf 18.00 en kwaliteit is prima, prijzen bovengemiddeld. Directe omgeving: - Supermarkt Lidl gaven we de voorkeur boven de SuperU. - Strand bezoek l’Espiguette is 6 euro per dag om te parkeren, er rijdt wel een gratis shuttle bus. Mooi breed strand en ondiep! Bezienswaardigheden: - Wandeling over de stadsmuur van Aigues Mortes: Tours et Remparts. Bij P1 parkeren, buggy is niet handig op de stadsmuur. - Flamingo’s kijken in Parc Ornithologique de Pont-de-Gau. Je kunt alleen cash betalen. - Montpellier Centre Commercial Régional Odysseum, mooi en groot winkelcentrum.

• 10Aletta06-08-2018

Prachtig

We hebben een heerlijke week gehad op deze camping met onze twee kleine kinderen. Keuze uit drie zwembaden én vlakbij het strand (met de bus vanaf de camping of met eigen auto (6euro parkeergeld). We hadden een premiumhuisje op L'aquabulle. Het is geen camping waar kinderen op een veldje met elkaar spelen, maar het gaf meer een resort-gevoel. Ook door de prachtige locatie, zwembaden en accommodaties. Echt 5 sterren waard.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 9Turner27-07-2018

Boven verwachting!

We zaten in het gedeelte les secrets, vlakbij zwembad laguna (heerlijk warm water) in huisje 109. Een zogeheten 2/4 persoons huisje met airco (zonder is niet te doen!). Onze kinderen van 8 en 11 hadden meer dan voldoende slaapruimte en onze slaapkamer was ruim met een heerlijk hard bed, kussens wel wat weing maar kunnen kostenloos bijbesteld worden. Wat betreft de muggen: weinig last van gehad, ze zijn er zeker wel maar ik denk dat het van de ligging afhangt van je huisje. Wij hebben ze in Friesland ook, zeker net zoveel. Airco aan scheelt een stuk want kou hebben ze een hekel aan! Een paar van die antimugkaarsen op tafel helpt al en goed inspuiten met deet. Prima te doen! Super zwembaden (vanaf onze kant de weg oversteken naar het grotere bad met glijbanen) en superservice wat betreft broodafhaalplekken, op les secrets kun je bij het zwembad je vers gebakken brood en croissant halen van 08.00uur. Kortom, heerlijk.

• 6Eetgelegenheden

• 8Sascha27-07-2018

Genoten!!

Genoten van deze mooie camping met diverse mooie zwembaden, goed restaurant, leuk enthousiast animatieteam (Franstalig...), diverse zoekmogelijkheden voor kids, ligging centraal. Tja en de muggen... ze zijn er wel...echter meteen 1e dag spray daar gekocht en dagelijks gebruikt. Wij hebben er dus nauwelijks tot geen last van gehad. Absoluut een aanrader!

• 8Eetgelegenheden

• 8Whitemountain23-07-2018

Fijne vakantie

Mooie verzorgde camping. Premium (aquabule gedeelte) 6 pers caravan ruim/netjes. Veel privacy door mooie begroeiing. Heerlijk buiten gezeten. Autovrij. Voor de kids (3 en 5) lekker spelen/steppen. Het zwembad met de glijbanen in le village, vanaf premium over het fietspad langs de openbare weg. Niet ideaal. Afstand wel prima te doen. Bolderkar/fiets/ step wordt veel gebruikt. Vriendelijk personeel. Mix van NL/Belgen/Fr/Duitsers. De eerste week flink gestoken. Tip: bij aankomst al meteen smeren met deet of citrodiol. Elke dag smeren is wel een must. Vond ik in het begin wel ff aanpassen. S’avonds wat minder vaak buiten gezeten door de muggen. Het strand, Arles, aiges-mortes aanraders. Onze dochter genoot van de minidisco en zoon van de speeltuin. Animatieteam enkel Frans maar super enthousiast. Begroeing/ligging caravanpremium mooier dan Secret en village. Village wel centraal. Een aanrader (mits je kan en wil smeren tegen de muggen).

• 8Eetgelegenheden

34 tips over Camping Yelloh! Village Les Petits Camarguais

• linda-nijntje, 11-10-2013

zoo in montpelier is aanrader, wel veel lopen. Gratis dierentuin. Ongeveer 40 min rijden.

Montpellier centrum.

De markt in igis mortes (ook leuk stadje achter de muren).

Seaquarium, kaartjes bij de vvv halen met korting en je kunt er vanuit daar in 5 min langs de boulevar er heen lopen.

Zee niet echt geweest, zijn geen strandmensen.

Flamingo's leuk om te kijken.

Boodschappen deden wij bij de Liddle in het centrum (ruim 5 min rijden). Super U en intermarche prijzige winkels.

• claudia , 18-06-2012

Gratis dierentuin bij Montpellier, ideaal als het een dagje zwaar bewolkt is. Fatima van de receptie kan je het adres geven

• Jacqueline, 16-07-2013

Chalet is prima, personeel vriendelijk. als je van dit soort campings houdt misschien ok. Strand en leuke plaatsjes met auto te bezoeken. Jeepsafari 'autrement' en traditions de camarguese in arena erg leuk. Grau du roi: Lekker gegeten bij palangre en heerlijk bij l 'amarette. Dauphine, bistro port, niet doen! Leuke stranden: Plage sud in port camargue en effet mer in grande motte. Vergeet niet inkopen te doen bij mediterranee. Montpeiller, Avignon waren de mooiste plaatsen in de omgeving.

58 vragen over Camping Yelloh! Village Les Petits Camarguais

• Laura Schopman, 28-11-2018

Geluid animatie

We willen boeken voor deze zomer. We twijfelen tussen de wijk vakantiedorp en aquabulle. Vakantiedorp lijkt erg leuk omdat daar alle faciliteiten zijn voor kleine kinderen. Maar hoe zit het met de animatie s Avonds? Heb je hier veel last van? Ik het ver lopen van aquabulle naar de andere wijken?

Iemand ervaring op deze camping met meerdere stacaravans naast elkaar boeken?

Groetjes Laura

• JHA, 28-06-2018

BBQ

Is het gebruik van een BBQ toegestaan? En is deze eventueel te huur op de camping?

• Jessica, 05-05-2018

Fietsverhuur

Wat kost het per dag om een fiets te huren?

Debora, 03-08-2018

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.8 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine