Tijdelijk €25 aanbetaling

Yelloh! Village Les Petits Camarguais

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Les Petits Camarguais voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 464 reviews
+86

6.2VoldoendeScore uit 464 reviews
  • 4.8Staat v/h sanitair
  • 6.8Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Yelloh Village Les Petits Camarguais is een fijne bestemming voor gezinnen. De kinderen vermaken zich de hele dag in het grote zwembad en op de glijbanen. De animatie is heel enthousiast maar niet te luid. Er gaat een busje naar het strand, maar lopend is dit ook goed te doen. Ga zeker eens naar Montpellier en bewonder de mooie gebouwen.

464 Reviews over Yelloh! Village Les Petits Camarguais

• 6Berends15-09-2022

Muggen, muggen, muggen en muggen

Huisje op Secrets gedeelte erg slecht onderhouden, uitgeleefd en niet fris. Buiten kan je overigens heerlijk zitten, maar dan zonder muggen. De muggen weerhouden je van het relaxte buitenleven in de avond, muggenbulten van hier tot Tokyo verschrikkelijk! Overdekt Jungle zwembad is super aangelegd, echt een paradijs voor kleinere kids. Ook de wijk Port ziet er prachtig uit, zwembad daar ook picobello.

Voor een goede prijs heb je een uitstekende maaltijd op het Dorp gedeelte aan de overkant van de straat.

Buiten het park om, omgeving van Le Grau du Roi oogt erg rommelig, massaal. Wij zullen deze camping niet meer bezoeken en het overall beeld was toch beneden onze verwachting.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Rosa07-08-2022

Leuk voor een keertje!

Door de verschillende 'wijken' geen standaardcamping. Dit biedt variatie in bv zwembaden en eetgelegenheden, mr wij geven toch de voorkeur aan een groot zwembad. Voor ons voelde het als verschillende campings, in het eigen deel is alles dichtbij mr voor de andere delen is het best een stukje lopen of moet je bv een drukke weg oversteken. Camping is echt gericht op kinderen, waaronder Nederlandse, voor tieners minder geschikt. Het huisje was oké, maar niet erg schoon. Niet zoveel last gehad vd muggen, behalve de laatste avond en dan zijn het er ook ineens heel veel. Animatie s avonds vonden wij heel leuk. Personeel verder niet zo heel vriendelijk. Omgeving is echt wel toeristisch, beetje 'schreeuwerig' met bv. grote kermis dichtbij, je moet ervan houden...wij vonden het leuk dit gebied eens ontdekt te hebben, met dorpjes, de paarden, flamingo's.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Familie De Jager18-04-2022

Groene camping perfect voor gezin

Mooi gelegen camping in de Camarque. Dichtbij een uitgestrekt strand. De camping is opgedeeld in verschillende wijken waardoor het niet massaal is. Elke wijk heeft een eigen soort zwembad. Accommodaties verschillen per wijk. Aquabulle heeft stacaravans, die goed zijn ingericht. Ze werden goed schoongehouden. Er zijn behoorlijk veel vliegen en dat zie je terug bij de ramen/horren, dat kan schoner. Prima uitvalsbasis om de Camarque te ontdekken. Als je een hekel hebt aan muggen, is een ander deel van Frankrijk aan te raden. Wij hebben geen overlast ervaren. Wel veel gesmeerd met Deet.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 5JOKE VERSPRILLE11-09-2021

Nooit meer voor ons

Vuile camping, hygiëne laat de wensen over. Huisjes zijn echt niet proper! Terwijl je wel een borg van 250 moet neertellen. Uitzet ook pover exact 4 glazen enz. Zwembad ok. Kinderen vonden het leuk. Ik vond het vooral storend dat je echt moet zoeken voor een stoel, overal liggen handdoeken terwijl er nooit op de stoelen gelegen wordt. Wc aan zwembad ronduit smerig, wat blijkt dan ook nog eens de enige openbare toiletten te zijn in het dorp. Zelf als je in het restaurant gaat eten moet je daar naar het toilet. Gelukkig maakte de omgeving veel goed. Leuk dorp, strand en de kermis waren voltreffers. Populatie rondom ons huis was ook minder, groep feestende jongeren. Heel de dag/nacht muziek, drank en jawel drugs. Niet echt iets waar je met je kinderen rond wil zitten.

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 5de Jong03-09-2020

Weet waar je boekt op deze camping.

Nadat er niet in onze aangeboden caravan had gezeten mochten we er pas om 17:00 uur savonds. Dat was een grote teleurstelling.. wat we toen aantroffen was een ontzettend verwaarloosde caravan, die vies was, veel kapot en stond in een verwilderde omgeving. Lees: schimmel en spinnen in het baby bedje: wat ook nog eens kapot bleek te zijn. Poep op het aankleed kussen. Kapotte airco. Geen geleverde bad en bed linnen, wat wel besteld en betaald was. Kapot hekje buiten enz...

Daarnaast werden we belaagd met muggen. Auto vrije zone geboekt ivm kinderen in de leeftijd van 1, 2 en 4. op 10 meter afstand was de parkeerplaats waar toch echt auto's reden.

Na vele woordewisselingen en teleurstellingen een andere gelegenheid aangeboden gekregen op een ander deel van het park (niet op de camping waar wij wel voor gekozen hadden). Deze huisjes waren geweldig, maar was niet waar we voor gekozen hadden met onze 3 kinderen.

• 2Staat v/h sanitair
  • 8Ew07-08-2019

Fijne camping,wel serieuze overlast van muggen

Stacaravan in wijk “les secrets” was klein maar prima in orde.Dit gedeelte is heerlijk rustig en je hebt hier geen last van de drukte op de hoofdcamping.De animatie was overigens goed verzorgt.Ook een NL animatie meisje aanwezig.Verder is het echt een Frans georiënteerde camping. Dwz; bv geen Engelse menu kaart en vaak niet tot nauwelijks Engels sprekende bediening (of ze hadden er geen zin in).Maar goed, we zijn in Frankrijk dus wat wil je... De verschillende zwembaden zijn echt top!! Echt heel goed nagedacht over wat wenselijk is. Voor onze 2 kids van 6 en 3 jaar genoeg vermaak! En de baden waren overal verwarmd en schoon! minpuntje: op mn. de hoofdcamping staat niet aangegeven welke tijden je waar kunt zitten om te eten en/of te drinken. Dit is erg verwarrend en als je t de bediening vraagt weten ze van niks of zeggen ze allemaal iets anders. Je komt er wel achter maar 1 bordje was voldoende geweest. Muggen GROOT probleem!!

• 9Mel05-08-2019

Dit is echt een topcamping! Voor iedereen wat wils, 5 zwembaden die telkens goed onderhouden zijn. Propere camping. Stacaravan in wijk les secrets is ideaal voor met kindjes. In de hoofdcamping kan het 's avonds waarschijnlijk luid zijn door animatie. Deze camping heeft winkel, restaurants, bar, 's morgens baguette op verschillende plaatsen. Echt een aanrader!

• 9Eetgelegenheden
  • 9.03-08-2019

Mooie leuke camping

Prachtige camping, meerdere zwembaden maar wat we echt missen zijn parasols. Geen enkele parasol op een zwembad.

• 8Julie29-06-2019

Le village du port is top voor kinderen !

Wij verbleven op het nieuwe gedeelte le village du port. Het huisje op zich is ruim genoeg, de schoonmaak kon wel iets beter, maar we hebben hier geen probleem van gemaakt. Het zwembad en de waterspeeltuin zijn top. Het water van de speeltuin is wel aan de koude kant. We hebben super lekker gegeten in restaurant op camping zelf! Je kan ook op de andere campingdelen gaan zwemmen/eten. Zwemmen hebben we niet gedaan maar we zijn wel gaan eten op de hoofdcamping en dit was ook prima. Op de hoofdcamping kan je een winkeltje en pin automaat vinden en voor brood kan je op eigen camping terecht. De keuze is beperkt tot stokbrood, croissant en chocoladekoeken. Het strand in de buurt is leuk maar redelijk druk. Neem zeker de fietsen mee want het is er super leuk fietsen in de omgeving, deze kan je ook huren op de hoofdcamping. Een aanrader is aigues-mortes! Ps: niets van last van muggen gehad :)

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Lieve Moens09-02-2019

Mooi maar veel muggen in juni

De camping leek ons super, er zijn toffe zwembaden. Maar er waren zoooooooooveel muggen. We liepen met onze kinderwagen... Al hing er een muggennet over... De muggen maakten het verblijf zeer onaangenaam.

• 4Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar