Aparthotel Residhotel Le Mayflower

Aparthotel
Aparthotel Residhotel Le Mayflower
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Residhotel Le Mayflower voor je op een rij gezet:

4 reviews over Aparthotel Residhotel Le Mayflower in het Nederlands

Familie

basic accomodatie

tony
24-7-2013

Standaard appartementen met eigen zwembadje, parking en garages. Accomodatie is rustig gelegen doch wel enige afstand tot strand (ong.15 min.lopen) en centrum Grau du Roi. Appartement was bij aankomst matig gereinigd / er was ook géén parkeerplaats vrij of garage gedurende ons verblijf zodat we de wagen steeds in de buurt moesten parkeren! Alles is in optie zoals bvb douchegordijn waarvoor je moet betalen!. Ik raad deze accomodatie enkel aan voor korte verblijven. Zwembad is veel kleiner dan foto's doen uitschijnen : ook zeer weinig plaats voor de gasten. Is in feite te klein voor dit complex.

Redelijk maar geen drie sterren.

Isabelle ten Barge
2-8-2010

Deze locatie o.a. gekozen ivm de vermeldde 200 m van het strand en 300 m van het haventje. Dan is het met kleine kinderen goed te belopen. De afstanden zijn ongeveer vier keer zo ver, een echte tegenvaller! De foto's laten een mooi gebouw rondom het zwembad zien. Dit klopt ook. Wij hadden echter een appartement aan de achterzijde van het gebouw, grenzend aan de gang. Het terras wordt afgescheiden dmv een halfhoog muurtje met wat groen dat er triest uitziet. De andere kant kijkt uit op een stuk "groen" dat afgezet is door verroestte en scheefhangende hekken, zo mogelijk een nog triester gezicht. 's Avonds om elf uur worden de containers met kabaal door de vrachtwagens geleegd. De staat vh app. is echt gebruikt; strepen op de muur, roest in de vaatwasser en beschadigde terrastafel. Plus;lekker schoon zwembad(je), voord. vd achterz. was schaduw en dus prima uit te houden bij 30 gr,parkeren in afgesloten garagebox (60 euro pw),red/goed schoon app, lekker stevig bed, wel klein 140x190.

2008

rustige omgeving, strand op wandelafstand.

sonck johnny
5-8-2008

Mayflower is heel ok, de appartementen hebben een groot terras, keuken, met frigo en vaatwasser. zwembad is ok , goed onderhouden.

interessante zaken te zien in de omgeving : nimes, arles, aigues mortes, avignon ....

2004

mooi vrij nieuw complex dichtbij strand en centrum, zwembad niet geschikt voor kleine kinderen i.v.m. diepte bad, interesantte omgeving

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Residhotel Le Mayflower in Le Grau du Roi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Residhotel Le Mayflower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.