Camping La Marine

58 reviews over Camping La Marine in het Nederlands

GEWELDIG

jikkemjand
5-1-2010

mooi omdat ik dat vind, en dat is dus gewoon zo anders moet ik huilen.,

Gereisd Met vrienden in februari 1970

Prima camping

kees
22-11-2009

Wij verbleven er in juli 1977. Alweer een hele tijd terug, dus. We hebben genoten van een prima vakantie. Kleine maar schone camping. Wat verder van het strand gelegen. Grote supermarkt niet ver van de camping. Ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Aigues-Mortes en de Camargue.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 1977 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer aangenaam verblijf in Fiji-caravan

Jurgen Hoefkens
20-11-2009

Camping La Marine is een verzorgd geheel, met vriendelijke en uiterst hulpvaardige hostessen én technisch personeel. Zijn prijs meer dan waard. De vakantie moet je natuurlijk zélf grotendeels maken (met de wagen in de omgeving en regio bv.). Voor ouderen of gehandicapten is het strand wel wat veraf gelegen. Maar als je ter hoogte van Plage Sud aan Porte Camargue raakt, is het prachtig vertoeven! Een wandeling van Plage Nord naar de oude havengeul van Le Grau du Roi is de moeite waard. Les Marinas (de grootste jachthaven - in aantal boten - van Europa) is ronduit indrukwekkend. Slechts 1 minpunt beleefd op de camping zelf: de kruidenierswinkel was half september dicht in tegenstelling tot wat in het boek van Vacansoleil staat, en ook het plaatselijk restaurantje stelde na het eerste weekend van september niks meer voor, erger nog : men kookte gewoon niet meer, uitgezonderd een pizza op bestelling ! De nabijgelegen supermarkt 'Super-U' stelde ook teleur (niets vers voorhanden)

Gereisd Met oudere kinderen in september 2009

Te laat op het seizoen

Frans Hoefkens
15-10-2009

Van 4 september tot 19 september.Vanaf 14 september geen winkel meer ,geen eetgelegenheid in restaurant meer.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2009

leuke camping als je de franse taal beheerst

Fam. Jansen
2-9-2009

alle informatie op publikaters die je er krijgt is in het frans, dat was het enige nadeel.Zwembad is veilig voor kinderen.Huisjes zijn eenvoudig maar goed.In omgeving diverse bezienswaardigheden.We hebben er een leuke vakantie gehad zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede camping als je geen vroege slaper bent

Fam. Servaege - Wylin
1-9-2009

Laatste week van augustus op deze camping verbleven. Als er een probleem is, zijn de mensen van de receptie heel behulpzaam. Wij zaten in een stacaravan tot 6 personen. De binnenruimte is vrij krap. We hebben al in een ruimere stacaravan van 6 personen verbleven. De zwembaden vallen mee, al moet je wel rekening houden met opspattend water tot aan de ligstoelen. Vooral jongeren zorgen daar (bewust) voor. Het strand is niet echt vlakbij, maar wij hadden onze eigen fietsen bij. De avondanimaties (ook van omliggende campings) zorgen 's avonds voor nogal wat lawaai tot rond middernacht. In de nabije omgeving vind je supermarkten. Voor de restaurantjes moet je naar het centrum gaan of de omliggende dorpen.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2009

Prima camping

van der Welle
12-8-2009

Wij hebben de laatste 2 weken van juli een prima vakantie gehad op camping la Marine. Onze kinderen (6 en 9 jaar) hebben genoten, voldoende nederlandse kinderen om mee te spelen en prima zwembad. Wij waren wel blij dat de jongste inmiddels ook haar zwemdiploma heeft, anders kun je zelf ook steeds heen en weer tussen de verschillende zwembaden. Mooi, groot strand vlakbij, wel betaald parkeren, 5 euro per dag, maar je kunt ook een abonnement nemen van 35 euro voor 10 keer, dan is het nog te doen. Supermarkt is vlakbij, is vaak wel erg druk, maar ok het is ook hoogseizoen. Grau du roi is een gezellige plaatsje met leuke winkelstraatjes. Wij hebben een prima vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldige vakantie gehad

Hellen Kemmeren
5-8-2009

La Marine is een hele mooie camping met veel sfeer en vermaak.De caravans waren schoon en goed uitgerust.Mooie zwembaden en sfeervol terras.sanitair is prima.De mensen van de receptie zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben een fijne vakantie gehad!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

niet bijzonder

M. vd Hoeven
8-7-2009

De caravans zijn niet bepaald modern. Als het warm is zijn er maar weinig plekken met schaduw. De caravans worden van binnen dus erg warm. 's Avonds koelt het maar weinig af. Het zwembad is erg mooi. 4 Zwembaden voor elk wat wils. Het is wel heel erg druk en er zijn maar weinig bedjes. Verder moet je goed tegen insecten kunnen. Los van de muggen en het 'keveruurtje' leeft de natuur van de Camargue om je heen. Voldoende insectenspray meenemen dus. De stranden zijn erg mooi en zeer geschikt voor (kleine)kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

mobile home park zonder het gevoel welkom te zijn

reislustig duo
20-6-2009

Net terug van een week vakantie. Het is het allemaal net niet, niet bijzonder slecht maar ook zeker niet goed. Mobil homes zijn aan vervanging toe, oud, vlekken maar omdat je buiten leeft goed te doen behalve het matras. Onvriendelijk personeel, 1 zwembad werkzaamheden, geen busje naar het strand alleen hoogseizoen. Ongezellig restaurant, geen sfeer op de camping. Maak ruim voor je vertrek een afspraak voor controle. Wij hebben ruim een uur moeten wachten en uiteindelijk hebben ze iemand uit bed gebeld om 8.30 uur!!!!!!!!

Gereisd Met partner in juni 2009

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Marine in Le Grau du Roi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Marine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.