Camping La Marine

58 reviews over Camping La Marine in het Nederlands

Leuke camping

fam Fruittella
14-8-2012

Voor de eerste keer in zuid franrijk en in een stacaravan. Het is ons erg goed bevallen je moet het wel treffen met de schaduw want we hebben ook stacaravans gezien die de hele dag in de zon staan. Wij hadden geen nieuwe caravan maar alles was aanwezig echt een heerlijke douche en voldoende ruimte om te koken. De kinderen hebben zich prima vermaakt en het strand van espicete was heerlijk. Kortom heerlijke vakantie en niet te veel nederlanders echt frankrijk dus.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke kleine camping

Lisa Bos
30-7-2012

Een leuke kleine nette camping.Jammer dat alles in het frans gaat en er niemand van de reisorganisatie aanwezig is.Mooi groot strand en ideaal dat er een pendelbus rijdt.Le Grau du roi is een erg leuk plaatsje.Leuke vakantie gehadfEnige grote minpunt waren de matrassen in de sta caravan.Schandalig! Moet toch niet de bedoeling zijn dat je na 2 weken vakantie lichamelijk kapot bent, maar dat was wel het geval. doe hier wat aan!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Qua omgeving en stranden helemaal goed!

Marco
2-9-2011

Prima vakantie gehad, mooie omgeving met leuke stadjes en er is genoeg te doen. Ook geweldig mooie stranden! Minpunt was de hygiene in de caravan. Bij aankomst troffen wij helemaal geen schone caravan aan, vloer en kussens van de bank waren smerig en kastjes en deuren "plakten"...een domper om dat aan te treffen na zo'n lange reis! Verder veel last gehad van rondhangende en lawaaierige jeugd tot vaak wel 1.00 uur 's nachts. Voor velen wellicht geen issue, voor ons wel met drie kleine kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Prima camping

Koppel
2-9-2011

Wij, gezin met 2 kinderen 6-10jr, hebben ons hier prima vermaakt. Bij aankomst direkt opgevangen door de security die de reservering doorspeelde aan de receptie. Vanuit de receptie bracht een jonge dame ons naar de caravan en gaf uitleg+ inventaris checklist.Op de dag van aankomst bleek onze sta-caravan niet geheel schoon; etens-resten in koelkast,sla-resten in het vergiet en vetspetters. Het Nederlandse gezin voor ons, had voor schoonmaak betaald en was uitbesteed a/d camping.Dit gemeld aan de receptie en men wilde voor ons opnieuw de caravan schoonmaken, dit vonden wij echter niet nodig.Kleine onvolkomenheden werden diezelfde dag nog gerepareerd!Caravan wat ouder als wij gewend zijn, maar comfortabel en bedden waren prima (polyether matrassen, lattenbodem)Animatie volop aanwezig, ja wel in het Frans. Geboekte shows en disco waren professioneel,zag er goed uit.(heb zelf een drive in).Met de bus ieder half uur naar het strand in een kleine 5 min.'sochtends warme broodjes + krant

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

fantatische camping alleen erg frans allemaal

fam D'Amore
5-8-2011

heerlijke vakantie geweest dit was al ons 6 de keer op de camping dit jaar veel nederlandse mensen,maar de activiteiten wordt alleen frans gesproken dat is wel jammer als je geen frans spreekt. Maar voor de rest een prima camping

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Prima Camping!

Paul
29-7-2011

Leuke camping met een aantal pluspunten: wij hadden een gloednieuwe caravan, lekker in de schaduw (hadden we vooraf ook om gevraagd) op een rustige plek. SuperU zeer dichtbij, strand van Espiquette met de auto een paar minuten, er rijden ook gratis bussen maar hebben wij niet gebruikt, wel betaald parkeren bij het strand, ook andere leuke stranden in de buurt, (grand traverse, plage boucanet, gratis parkeren.) Leuke dames bij de receptie, meeste spreken Engels, dus geen probleem, een paar woorden Frans spreken scheelt natuurlijk ook een hoop) animatie in het Frans maar stoorde ons totaal niet. wel jammer dat de zwembaden wat uit elkaar lagen, dit is soms met kleine kinderen qua overzicht niet zo handig. Camarque mooi gebied, leuke plaatsen in de buurt, Aquie Mortes, Saint Maries de la Mair, maar ook La Grau du Roi. Kortom: prima vakantie gehad hier, wij gaan volgend jaar nog wel een keertje denk ik.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

schoonmaak met de franse slag

l. v. d.
16-8-2010

la marine ligt centraal , en de omgeving en het strand zijn oke, minpunten zijn wel: stacaravan wordt voor aankomst niet gechecked op schoonmaak, schoonmaak gebeurt door vorige gasten en wordt met de franse slag gecontroleerd, omdat wij bij aankomst de eerste caravan weigerden werden we bij vertrek extra grondig gecontroleerd omdat we dezelfde chago receptioniste hadden , caravans zijn gedateerd en zien er gebruikt uit, dekens, kussens en matras vies, frans is hun voertaal maar op een internationale gasten wordt niet ingespeeld (dus gebrekkig engels en alle animatie alleen in het frans), voor joge kids een aanrader , voor oudere kids geen succes , te kleinschalig en te weinig nederlanders , dit is de eerste en tevens laatste ervaring met TO,

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Leuke kleine camping mooie 'kleine' zwembaden

Harald
29-7-2010

Wij waren in in juli 2010 en zaten een 6 p stacaravan wat ons goed is bevallen. Er is over de meeste gedeeltes voldoende schaduw. De animaties zijn leuk, maar alles is in het frans, maar je bent ook in frankrijk. Ze spreken ook bijna allemaal engels, dus als je vragen hebt geen probleem en ze zijn vriendelijk. Geen lange wachttijden tijdens aankomst. De toiletten zijn niet erg schoon, maar je kunt er prima terecht Douches en toiletten worden wel 2x per dag schoongemaakt. Het restaurant hebben we niet bezocht, maar je kunt er wel eten. Er is een zeer kleine supermarkt waar je 's morgens broodjes kunt halen en 's avonds piza en patat. Een superU is vlakbij en ook een Mc Donalds. Verder zijn er wel leuke markjes en dorpjes in de buurt. Strand is erg groot, maar verwacht een azuur blauwe zee. Muggen vielen wel mee, maar ze zijn er wel, net als in nederland. Zwembaden (3) zijn leuk en hoewel de camping vol was is het niet stampend druk. Wij ebn de kids van 5 en 10hadden het er naar hun zin.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

allen Mobilhome's

fam. benders
20-5-2010

De camping bestaat alleen uit plekken met Mobilhomes. De camping heeft een leuk zwembad en voldoende speelruimte voor de kids. T.o.v. het centrum ligt de camping niet gunstig het is bijna de laatste camping in Le Grau du Roi maar met de fiets ben je snel in het dorpscentrum en nog geen 2km van de Super U. Omdat wij normaal tentkampeerders zijn vinden we een camping met alleen Mobilhomes moeijlijk te beoordelen en gaan wij er zeer waarschijnlijk niet meer heen; dit wordt ook veroorzaakt door de moeilijke receptie die in de meivakantie uit een vaste kracht en een stagiaire bestond die beide nauwelijks een andere taal dan Frans machtig waren en ons na een uur pas eindelijk de juiste Mobelhome konden toewijzen. In het seizoen biedt de calping voldoende vertier en de zee is voor de liefhebber niet ver weg. De omgeving biedt ook voldoende mogelijkheden voor leuke uitstapjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel mooie camping

Fraussen Tom
13-3-2010

La marine in Le Grau Du Roi is echt een aanrader. Zeer kindvriendelijk en iedere dag waren de animatoren met de kinderen bezig. Ook voor de volwassenen is er iedere avond iets te doen. Kortom prijs kwaliteit een echte aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Marine in Le Grau du Roi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Marine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.