Camping La Marine

58 reviews over Camping La Marine in het Nederlands

Fantastisch!

E.Dobbelstein
4-8-2015

Nette Camping, Goede Hygiene, auto bij mobilhome, Leuke animatie, voor jong en oud, wel int Frans, maar zoontje van 8 heeft toch aan veel dingen mee kunnen doen. Campingwinkel en restaurant niet duur ,( pannekoekjes, op de hand, voor 2 euro) Zwembaden proper, en erg leuk! Gratis Navette naar het strand, Havenstadje Grau du Roi is erg toeristisch, toch kun je er blikjes cola/fris voor 1 euro kopen. Onze Mobilhome stond aan de rand (45) Dat is de beste kant, ivm ruimte/beschutting.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Prima voor de prijs en met weinig verwachtingen

joyce
21-9-2013

Aankomst is prima geregeld. De 3 zwembaden zijn gescheiden en door een afgesloten hek te bereiken. Bij het kinderbad en het banenbad weinig lig plek. Naar mijn mening mag hij minimaal een half uur eerder open. Het sanitair bij het zwembad/animatie is gewoon vies! Er wordt naar mijn mening niet of niet goed schoongemaakt. Ook altijd weinig tot geen papier aanwezig. Camping verder leuk opgezet.In le grau du roi vind ik het strand wel mooi maar centrum niet bijzonder. Het Strand vlak bij de camping is gratis met een shuttel te bereiken, parkeren is er duur. Het strand richting camping l'espiquette is gratis maar vanaf de parkeerplaats ver lopen. Wij zijn nog een dagje afgereisd naar st. marie de la mer en dat is echt een aanrader qua strand voor kinderen leuk plaatsje en mooie kerkjes. Ook aigues mortes is leuk om te bezoeken.
Supermarkt is in de buurt en alles aanwezig.

heerlijke vakantie gehad

Vicky
23-8-2013

de camping is erg leuk, wij zijn 2 weken geweest met 2 kinderen (12 en 5). de kinderen hebben het geweldig naar hun zin gehad, de zwembaden zijn erg leuk en het strand is heerlijk. je kan met de pendelbus of je kan met je eigen auto naar het strandje een stukje terug dat is ook gratis parkeren. het stadje le grau du roi is heel erg leuk, wij zijn op de catamaran geweest en het is heel gezellig om te wandelen/winkelen. je hoort s avonds bij de caravan uiteraard ook muziek en geluiden van de naastgelegen campings, maar dat weet je in zo'n druk gebied. wij hebben het heerlijk naar ons zin gehad!

Een super vakantie!

paulien koerts
11-8-2013

Camping La Marine is een erg leuke camping voor jonge kinderen die van zwemmen houden. Wij hadden de beschikking over een mooie, ruime, zespersoons stacaravan in nieuwstaat. De caravan is licht, ruim en van alle gemakken voorzien. De camping is netjes, een leuke speeltuin voor de kinderen en de zwembaden zijn helemaal super. Le Grau is een leuke plaats, van alle gemakken voorzien en ook een bezoekje aan Montpellier is een aanrader! Het strand met mooi hoge golven als je gelukt hebt, super. Wij gaan zeker nog een keer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topcamping voor deze prijs!!!

Hester
4-8-2013

Wij zijn net terug van 2 wk op deze camping te hebben gezeten! We waren samen met nog een stel, en hebben het prima naar ons zin gehad! Hadden 2 caravans naast elkaar, vonden het zwembad super, s'avonds is er van alles te doen!! Minidisco, schuimparty's, karaoke enz!!! We hadden geen last van het lawaai(vonden het wel gezellig)le grau de roi is leuk, grande motte ook!! Kortom voor deze prijs vond ik het top!

leuke camping

diana kors
30-7-2013

het is een leuke camping. wij hadden het geluk om in een splinternieuwe caravan te zitten. nadeel is dat de caravan dicht op elkaar staat bij ons viel het wel mee maar op sommige plaatsen kan je kind amper voor de caravan spelen. slecht toezicht op het zwembad in het grote bad sprongen er telkens jongeren in het water waardoor mijn dochter niet alleen mocht gaan zwemmen met haar a en b diploma ze kijken niet goed en de badmeester heeft zelf net zn a gehaald. glijbanen zijn leuk tot een jaar of 12. leuk speeltuintje. lekkere pizza,s en mosselen van het restaurant op de camping ook af halen. animatie is wel aardig wel rumoerig maar je hebt vooral last van de camping ernaast pfff die staat hard niet normaal op la marine valt het wel mee. stranden top!! nadeel bij l espigette geen douche maar je stapt zo de gratis pendelbus in dus geen zand in je auto! andere strandjes in de buurt wel een douche. leuk dorp leuk marktje..aigues mortes aanrader leuk dorpje kan je met een treintje door heen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Smerige franse bende

Bergbengel
30-6-2013

Stacaravan zeer smerig en oud, bedden zijn zeer slecht. Personeel op z'n frans wel behulpzaam en zelfs vriendelijk. Stranden wel fantastisch en dorp leuk om te verblijven. Omgeving mooi maar nogmaals.......wat een smerige oude bende. Voor de fransen zelf lijkt dit geen enkel probleem en begrijpen ook niet als je klaagt dat het zeer smerig is. Meiden van receptie proberen wel alles in orde te krijgen.

Gereisd Met partner in juni 2013

Dus ik zeg tot gauw

vincentgui
7-3-2013

Een superschone camping. Alles was perfect, ook onze stacaravan. De camping is goed onderhouden. De streek is prachtig en je kunt ook een dag naar het strand gaan.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

NIet weer!

sandrapieter
18-12-2012

Stacaravan geboekt rechtstreeks bij camping. Stonden hutje mutje achter elkaar. Het is dat er n klein struikje tussen stond anders keek je zo bij je voor- en achterburen binnen. Vreselijk!!! En n herrie 's avonds. Ik dacht t is maar n paar keer per week, nou het was ELKE AVOND!!!! Karaoke vd camping a.d. andere kant vd straat en disco op de onze. Tegen elkaar op leek het wel. Je kon amper buiten zitten en voor de rust al helemaal niet. Ontzettend veel Fransen (vonden wij niet erg, je bent tenslotte in Frankrijk!) Zwembaden liggen n beetje uit elkaar: het poortje uit en n ander in om in het glijbaanbad te komen. Aquajoggen is in t kinderbad en dan moet je er dus uit als je daar niet aan mee wilt doen. Het strand is te bereiken met de bus, wel je armbandje vd camping om dan mag je gratis mee. Was ideaal en een prachtig strand!!! Lekkere broodjes bij de strandzaak. Is er maar een in L'Espiguettes. Strand bij Le Boucanet is ook de moeite waard en in Le GRau du Roi ook!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Heerlijke camping met mooie zwembaden.

nicoletpostel
31-8-2012

Leuke vakantie gehad op deze camping. Er werd van alles georganiseerd, van (mini)disco, illusionist, karaoke tot miss verkiezingen. Om 00.00 is alles stil. Heerlijke zwembaden en een pendelbusje naar het prachtige rustige strand. Nadeel is dat echt alles Franstalig is, dus animatie, aankondigingsborden etc., niets is in het Engels, Duits of Nederlands. Voor ons niet erg, maar voor de kinderen niet echt leuk, zij deden dan ook niet mee met bijv. animatie overdag. De dames bij de receptie praten wel goed Engels. Le Grau du Roi is een leuke plaats, toeristisch, veel winkeltjes, boulevard, haventje etc. Boodschappen doen in de omgeving is ook geen probleem, er is een Lidl, SuperU en Intermarche. Verder: neem een muggenstift mee.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Marine in Le Grau du Roi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Marine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.