Camping La Marine

Camping La Marine
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor La Marine voor je op een rij gezet:

Vacanceselect

2007

wij zijn met vakantie geweest op la marine van 1 juli tot

Fam. Engels
25-1-2007

wij zijn met vakantie geweest op la marine van 1 juli tot 14 juli 2006. de camping(enkel nog verhuur van stacaravans via vacances directes)was proper. Er was enkel franstalige animatie. Bijna geen belgen of nederlanders. Mooi en proper zwembad met toezicht,geen zwemshorts toegelaten. Er reed een gratis bus naar het strand. Grote supermarkt niet ver van de camping, wel een vervelende baan om te stappen zeker met kinderen. Hele mooie streek met flamingo's en paarden. Een ideale ligging voor uitstappen zoals Aigues-Mortes, de camargue( met de paarden, Pont du Gard, de zoutwinning enz. Eén van onze mooiste vakanties zeker wat betreft natuur en landschap. Aan de kust gelegen maar toch veel bezienswaardigheden. Een aanrader indien je geen gezelschap zoekt(in eigen taal) maar rust......

Gereisd Anders in januari 2007
2005

Wij zijn hier 3 weken geweest met onze 2 kinderen van toen

willeke
21-12-2005

Wij zijn hier 3 weken geweest met onze 2 kinderen van toen 4 en 6 jaar. Mooi zwembad,leuke speeltuin. Wij waren met Touroperator,mooie caravan. Leuke kinderclub,en mooie omgeving,leuke plaatsjes in de buurt. Waren 15oo euro kwijt voor 3 weken in een stacaravan,dus zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Gereisd Anders in december 2005

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Marine in Le Grau du Roi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Marine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.