Camping La Marine

225 reviews over Camping La Marine

• 2018
    4Bas12-08-2018

Helaas geen aanrader,4 sterren op de franse manier

Prijs verhouding camping voor 10 nachten is niet wat je verwacht voor 170 euro per nacht.Klein zwembad wat overal 165 cm diep is en het kinderbad is 100 cm diep dus de kleintjes onder ons kunnen niet echt spelen in het water.De iets wat oudere stacaravans zijn niet goed bijgehouden en of degelijk schoongemaakt,douche valt uit elkaar deuren sluiten niet,de veranda steken spijkers uit ,stoelen zijn kapot,koelkast koelt niet fatsoenlijk,technische dienst op de franse manier en mieren horen bij de inventaris.De extra douches op het terrein zijn niet schoon te noemen.Animatie is puur frans Engels is als Nederlands voor ze oftewel nooit van gehoord.in de buurt is veel te doen en te zien,mooie omgeving samen met de zee wat een aanrader is.Jammer dat onze jongste dochter aangevallen is door een hond op de camping,medeleven door de camping/tohapi organisatie ondanks 35 hechtingen in het gezicht en 2 dagen ziekenhuis, vergeet het maar.

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 2017
    5Silvi21-08-2017

Voor ons geen tweede keer!

Dit is geen 4 sterren camping, maar een 2 sterren. Animatie team spreekt alleen Frans, er komt nog geen No of Yes uit, waardoor het voor de kinderen wel heel lastig communiceren wordt. Verder ook heel weinig Nederlandse gezinnen terwijl de camping via touroperator wordt aangeboden. Ook van deze organisatie niemand aanwezig ook niet 1 x per week bijvoorbeeld. Sanitair is zeer verouderd bij de zwembaden en het is er zeker niet schoon. Geen toezicht bij de zwembaden alleen een enige vorm bij het zwembadje met de glijbaan. Douches voordat je het zwembad uitloopt werken bij het kinderbadje totaal niet en de voetenbadjes zitten bij allen zwembaden verstopt. Medewerkers in het Pizza restaurant zijn onverzorgd en ook daar is er niemand die Engels spreekt, er ook geen moeite voor wil doen. De stenen rondom het zwembad zijn ook stuk gaten erin, de tegeltjes van het zwembad liggen her en der op de bodem, leuk voor de kinderen om ze op te duiken. De ondergrond van de speeltuin bestaat uit grind en is zeker niet kindvriendelijk, zeker omdat er ook een hoogspeeltoestel instaat. Je zou verwachten dat er speeltegels in liggen of zand. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 8Fam. Mulder05-05-2017

Gezellige camping met leuke animatie

Fijne camping met prettige, nette sta-caravan, leuke zwembaden en animatie, vriendelijke staff en natuurlijk een prachtige omgeving. De accommodatie had iets peutervriendelijker gemogen, en het was soms wat gehorig (disco/jongeren op de camping),verder erg tevreden.

• Oude reviews

7Jelle18-08-2016

Prima voor 1 week, netjes maar wel erg Frans

Prima (mobile-home)camping. Netjes verzorgd, schoon en overzichtelijk. Zwembaden prima, maar redelijk basic. Voor echt jonge kinderen niet ideaal. Animatie echt gericht op Franstaligen, en sport-activiteiten zijn voor de wat oudere kinderen, niet voor 6-12 jaar. Heerlijk dat het niet bomvol Nederlanders zit. Afstand tot strand is acceptabel met bus, fiets of auto; lopend is af te raden vanwege afstand icm hitte (en bagage). Wij hadden 3-slpkr mobile home. Uiteraard niet heel schoon opgeleverd, maar dat is nergens anders. De locatie (een straatje achter zwembad) is ideaal met kleine kinderen, maar 's avonds zit je wel volle bak in de herrie van Franstalige karaoke en (kinder-)disco, en dat vrijwel elke avond, dat vonden wij echt wel een groot minpunt. Geen overlast van andere campings of weg gehad, maar dat komt ongetwijfeld doordat we echt op het centrale deel van de camping zaten. Omgeving is niet heel divers en je moet echt de auto in om wat te beleven/zien. Wij hebben op La Marine een prima week gehad, maar na een week waren we echt toe aan een nieuwe stek en wat rust in de avonduren.

• 6Eetgelegenheden

• 8Jeannette09-08-2016

Heerlijke ontspannen vakantie gehad!

We hadden een stacaravan met 3 slaapkamers. Het was een nette caravan met een overdekt terras. We zaten op nr 46, echt een ideaal plekje met veel ruimte er om heen. Elke avond is er een mini disco. De kinderen vonden het geweldig. Wij hadden geen last van het lawaai van onze camping, eerder van de overige campings er om heen.

Alles helaas wel in het Frans, maar de kinderen konden leuk mee doen. Het animatieteam is erg enthousiast en erg vriendelijk voor de kinderen. We hebben heerlijk gefietst. Het strand is zeker te ver om te lopen. Wel is er een bus die je gratis naar het strand kan brengen. Elke ochtend konden we verse croissantjes kopen, stokbrood of chocoladebroodjes. Er zit een kleine supermarkt. De man achter de kassa kan goed Engels en zelfs een paar woordjes Nederlands.

Het zwembad is erg overzichtelijk, doordat alles afgeschermd is met hekken. Je hebt verschillende baden. Bij de poort van de camping staat dagelijks beveiliging. Bij de receptie kunnen ze o.a ook Engels. Fijn als je nog niet zo goed de Franse taal spreekt.

Wij vinden deze camping echt een aanrader. We hebben echt genoten!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9E.Dobbelstein04-08-2015

Fantastisch!

Nette Camping, Goede Hygiene, auto bij mobilhome, Leuke animatie, voor jong en oud, wel int Frans, maar zoontje van 8 heeft toch aan veel dingen mee kunnen doen. Campingwinkel en restaurant niet duur ,( pannekoekjes, op de hand, voor 2 euro) Zwembaden proper, en erg leuk! Gratis Navette naar het strand, Havenstadje Grau du Roi is erg toeristisch, toch kun je er blikjes cola/fris voor 1 euro kopen. Onze Mobilhome stond aan de rand (45) Dat is de beste kant, ivm ruimte/beschutting.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 7joyce21-09-2013

Prima voor de prijs en met weinig verwachtingen

Aankomst is prima geregeld. De 3 zwembaden zijn gescheiden en door een afgesloten hek te bereiken. Bij het kinderbad en het banenbad weinig lig plek. Naar mijn mening mag hij minimaal een half uur eerder open. Het sanitair bij het zwembad/animatie is gewoon vies! Er wordt naar mijn mening niet of niet goed schoongemaakt. Ook altijd weinig tot geen papier aanwezig. Camping verder leuk opgezet.In le grau du roi vind ik het strand wel mooi maar centrum niet bijzonder. Het Strand vlak bij de camping is gratis met een shuttel te bereiken, parkeren is er duur. Het strand richting camping l'espiquette is gratis maar vanaf de parkeerplaats ver lopen. Wij zijn nog een dagje afgereisd naar st. marie de la mer en dat is echt een aanrader qua strand voor kinderen leuk plaatsje en mooie kerkjes. Ook aigues mortes is leuk om te bezoeken.
    Supermarkt is in de buurt en alles aanwezig.

• 3Staat v/h sanitair

• 9Vicky23-08-2013

heerlijke vakantie gehad

de camping is erg leuk, wij zijn 2 weken geweest met 2 kinderen (12 en 5). de kinderen hebben het geweldig naar hun zin gehad, de zwembaden zijn erg leuk en het strand is heerlijk. je kan met de pendelbus of je kan met je eigen auto naar het strandje een stukje terug dat is ook gratis parkeren. het stadje le grau du roi is heel erg leuk, wij zijn op de catamaran geweest en het is heel gezellig om te wandelen/winkelen. je hoort s avonds bij de caravan uiteraard ook muziek en geluiden van de naastgelegen campings, maar dat weet je in zo'n druk gebied. wij hebben het heerlijk naar ons zin gehad!

• 8paulien koerts11-08-2013

Een super vakantie!

Camping La Marine is een erg leuke camping voor jonge kinderen die van zwemmen houden. Wij hadden de beschikking over een mooie, ruime, zespersoons stacaravan in nieuwstaat. De caravan is licht, ruim en van alle gemakken voorzien. De camping is netjes, een leuke speeltuin voor de kinderen en de zwembaden zijn helemaal super. Le Grau is een leuke plaats, van alle gemakken voorzien en ook een bezoekje aan Montpellier is een aanrader! Het strand met mooi hoge golven als je gelukt hebt, super. Wij gaan zeker nog een keer.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Hester04-08-2013

Topcamping voor deze prijs!!!

Wij zijn net terug van 2 wk op deze camping te hebben gezeten! We waren samen met nog een stel, en hebben het prima naar ons zin gehad! Hadden 2 caravans naast elkaar, vonden het zwembad super, s'avonds is er van alles te doen!! Minidisco, schuimparty's, karaoke enz!!! We hadden geen last van het lawaai(vonden het wel gezellig)le grau de roi is leuk, grande motte ook!! Kortom voor deze prijs vond ik het top!

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

0 tips over Camping La Marine

4 vragen over Camping La Marine

• Mariska, 29-05-2016

tieners juli/aug. 2016?

Wij gaan naar camping la Marine van 17 juli tot 6 aug. 2016 met een meisje van 15 en een jongen van 13 jaar. Zijn er meer tieners van deze leeftijd?

Ineke, 05-06-2016

Hoi wij gaan van 23 juli tot 23 augustus naar deze camping met een dochter van 18 en een zoon van 13 die helemaal wild is van voetbal

Ineke, 13-06-2016

Ik heb er ook veel zin in, ik neem waarschijnlijk ook mijn eigen beddegoed mee vind ik toch fijner misschhien tot dan en een goede reis

Tinka, 27-06-2016

Wij gaan van 17 juli t/m 30 juli... We hebben een meisje van 13 jaar. We weten nu dat er wel nederlandse jeugd is .... Vind ze fijn om te weten. Verder zijn we niet erg bekend in de omgeving.

Mariska, 28-06-2016

Hoi Tinka,

Fijn om nog een reactie te krijgen! Ik hoop dat alle jeugd elkaar daar vindt en dat het een gezellige boel mag worden voor ze (en ons!). Wellicht tot ziens dan!

Mariska, 05-06-2016

Leuk! Dan zullen we elkaar daar wel zien. Onze zoon heeft wel op voetbal gezeten maar nu niet meer. Hij doet het nog wel "voor de lol". Kennen jullie de camping al? Wij nog niet, wel het gezellige plaatsje Le Grau du Roi.

Mariska, 06-06-2016

wij een stacaravan 5+1 (met 2 slaapkamers) maar geen premium. Geen idee waar op de camping hoor. Bij ons zijn de bedden niet opgemaakt, ik neem zelf hoeslakens en dekbedovertrek mee. Heb er al veel zin in.

Ineke, 06-06-2016

Wij kennen de camping ook niet de omgeving ook nog niet is inderdaad wel spannend. Wat voor caravan hebben jullie wij een zes persoons premium? De bedden zouden dan opgemaakt zijn, maar ik twijfel toch of ik zelf beddengoed mee zal nemen. En de jeugd vindt elkaar meestal wel op een camping. Is alleen jammer dat er geen recente ervaringen op zoover staan. Maar we gaan het gewoon zelf ervaren

• Steph, 11-05-2014

Is er Nederlandse animatie ??

Ik heb een vraagje: is er Nederlandse animatie ?en zijn er ook andere Nederlandse kinderen??bedankt voor antwoord.

• broos, 09-06-2013

bedlinnen

is er bedlinnen verhuur op deze camping ??

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig