Camping La Marine

Camping La Marine
5,5

8 reviews over Camping La Marine in het Nederlands

Leuke vakantie in een mooie streek

Stijn Baert
7-1-2017

propere camping, niet zo stil mooie omgeving, mooie natuur, veel te beleven

Leuke vakantie

Familie Baert
26-10-2016

Propere caravan, dicht bij sanitair - aangenaam omdat thermostaat in douche niet echt werkte sanitair werd dagelijks grondig gereinigd Ruim animatie-aanbod tot midden in de nacht (= vriendelijke, harde werkers), maar campings in de buurt waren luidruchtiger veel te doen in de omgeving Personeel receptie, restaurant, winkel, zwembad, animatie = vriendelijk en beleefd bewaking aan de ingang dagelijks marktkraampjes = leuk

Mooi, maar luidruchtig!

José
30-8-2016

Zwembad verouderd. 2 Glijbanen dicht (later 1). Kids (11 en 8) hebben zich wel vermaakt. Caravan: nieuw, netjes, van alle gemakken voorzien. Wel erg krap! Vooral ruimte in de (aparte) wc, douche en om de bedden heen. Restaurant: lekkere pizza en frites. Rest matiger. Bediening onverzorgd en slordig en alleen Frans sprekend. Winkel klein: lekkere broodjes. Wel duur. Animatie: volledig Frans en LAWAAI (tot erg laat). Omgeving: mooi om een keer gezien te hebben. Let op: auto's hoger dan 2 m moeilijk parkeren (overal in de omgeving zijn palen 2m op parkeerplaatsen!) Strand is ver lopen! Met auto parkeergeld €6,00! Boucanet strand is leuker en gratis parkeren. Super U, Lidl dichtbij, maar: duurder dan in NL! Aanrader: Aigues Mortes! Onze kids vonden dit zelfs leuk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Goede vakantie gehad

Ineke
6-8-2016

Wij hadden een caravan voor aan op het park nr. 31 dus dicht bij zwembad en animatie , hebben ons er niet echt aan gestoord. Inderdaad een nadeel dat alles is het Frans gebeurd en dat er maar weinig personeel engels spreekt, strenge badjuf niet zozeer voor de Fransen maar wel t.o.v anderen, alhoewel ze wel erg vriendelijk was toen onze zoon gevallen was en niet erg lekker was. Zoon miste wel voetbalveld, maar had een leuke groep met nederlandse kinderen dus die heeft zich goed vermaakt, pendelbus naar strand is ideaal. Verder is het wel aan te raden om goed spul tegen muggen mee te nemen. Omgeving is leuk leuke plaatsen le grau zelf is inderdaad druk en als je ergens bent geweest sta je inde file om weer terug naar de camping te kunnen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dass war einmal............

Sonja en Paul
31-7-2016

Aankomst in topdrukte, chaotische. Huisje niet schoon maar dat zijn we gewend. Nadat we de mieren uit de vriezer hadden gehaald, probeerden we op de veranda bij te komen. Echter we hadden een plek op nog geen 10 meter naast de zeer drukke weg naar L' Espiguette waar non-stop verkeer over heen raast. Af en toe kon je elkaar niet verstaan, zo'n herrie. De meeste campings daar hebben geluidsschermen maar La Marine niet. Huisje was verder prima. Leuke zwembaden en Franssprekende animatie voor de jeugd. Animatie gaat tot 0.00 uur door en eerder slapen gaat alleen met oordoppen. Voor goed Frans sprekende pubers is het een leuke camping. Leuke steden zijn Aigues-Mortes, Sete en Nimes. Le Grau du Roi is ergtoeristisch maar heeft n leuk strand. Paardrijtochten mogelijk id buurt. Niet goedkoop maar n erg leuke ervaring voor onze dochter. Verder geen aanrader maar mocht u toch gaan, vraag vooraf een plek ver weg van de zwembaden ivm de animatie en vooral ver weg van de drukke weg.

zeer aangenaam verblijf in Fiji-caravan

Jurgen Hoefkens
20-11-2009

Camping La Marine is een verzorgd geheel, met vriendelijke en uiterst hulpvaardige hostessen én technisch personeel. Zijn prijs meer dan waard. De vakantie moet je natuurlijk zélf grotendeels maken (met de wagen in de omgeving en regio bv.). Voor ouderen of gehandicapten is het strand wel wat veraf gelegen. Maar als je ter hoogte van Plage Sud aan Porte Camargue raakt, is het prachtig vertoeven! Een wandeling van Plage Nord naar de oude havengeul van Le Grau du Roi is de moeite waard. Les Marinas (de grootste jachthaven - in aantal boten - van Europa) is ronduit indrukwekkend. Slechts 1 minpunt beleefd op de camping zelf: de kruidenierswinkel was half september dicht in tegenstelling tot wat in het boek van Vacansoleil staat, en ook het plaatselijk restaurantje stelde na het eerste weekend van september niks meer voor, erger nog : men kookte gewoon niet meer, uitgezonderd een pizza op bestelling ! De nabijgelegen supermarkt 'Super-U' stelde ook teleur (niets vers voorhanden)

Gereisd Met oudere kinderen in september 2009

Te laat op het seizoen

Frans Hoefkens
15-10-2009

Van 4 september tot 19 september.Vanaf 14 september geen winkel meer ,geen eetgelegenheid in restaurant meer.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2009

geweldige vakantie gehad

Hellen Kemmeren
5-8-2009

La Marine is een hele mooie camping met veel sfeer en vermaak.De caravans waren schoon en goed uitgerust.Mooie zwembaden en sfeervol terras.sanitair is prima.De mensen van de receptie zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben een fijne vakantie gehad!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Marine in Le Grau du Roi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Marine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.