Camping La Marine

2008

Mooie, nette camping

Fam. Keeren
13-9-2008

We zijn net terug van 12 dagen La Marine. Het hoogseizoen was voorbij dus het was erg rustig. Animatie was er niet meer. Het is een nette camping met voornamelijk stacaravans. De caravans waren goed, niets bijzonders. Het sanitair was schoon. Er zijn vier mooie zwembaden. In het winkeltje was iedere dag vers stokbrood te krijgen en verder was het prima voor de vergeten boodschappen. Helaas ligt de camping niet op loopafstand van het dorpje, je moet veel met de auto doen. Wij vonden het trouwens met de muggen wel meevallen. We waren dan ook wel op het ergste voorbereidt, n.a.v. voorgaande berichten. Een aanrader is Nimes, Montpellier en Pont du Gard.

Gereisd Familie in september 2008

Prima camping!!

M.Olsthoorn
28-8-2008

Laatste 2 weken augustus op deze camping geweest. Wij vonden het een hele leuke camping met vriendelijk behulpzaam personeel. Wat betreft de muggen waar de camarque om bekend staat dat is ons heel erg meegevallen. Wij hadden horregaas en ducktape mee en dus in de caravan helemaal geen last gehad. De camping organiseert heel veel activiteiten en het is er ,s avonds een gezellige bedoening. Het strand waar je met de pendelbus naartoe kunt is groot en ruim, wij zijn meestal met de auto naar Grande Motte gereden omdat wij het strand daar leuker vonden maar dat is persoonlijk. Groot voordeel van dit gebied is natuurlijk ook het weer we hebben 2 weken prachtig weer gehad tussen de 25 en 30 gr, helemaal super. Er zijn natuurlik altijd negatieve dingen op te noemen zoals dat de caravan wellicht wat ouder is of de bedden en drama maar wij vinden dat je daar niet over moet mekkeren want als je dat niet wil moet je thuis blijven.......... Kortom wij vinden deze camping een aanrader.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustige camping

Hoekstra
17-8-2008

Rustige kleine camping, 2 kilometer van het strand. mooie omgeving, veel te zien en te doen. Op de camping en receptie werd alleen maar frans gesproken. Animatie ook alleen in het frans. jammer voor de kinderen. Bijna geen nederlanders, dus weinig aanspraak. maar ja je bent in frankrijk. Zwembaden waren super, erg schoon. Geen rij voor de broodjes s'morgens. altijd vers stokbrood.Winkel prima, voor vergeten boodschappen. Le grau du roi hele gezellige plaats leuke winkeltjes en boulevard. Al met al een prima camping, en een mooie wel vlakke omgeving. Een uurtje rijden en je zit in de sevenne , erg mooi.Deze camping heeft geen staanplaatsen. nadeel is dat je de tijd dat je er bent allemaal een armbandje moet dragen, wat je 2 weken niet af kunt doen. wel duidelijk zichtbaar wie bij de camping hoort. leuke vakantie gehad.

D-reizen

een superrelaxte vakantie met kids

mir
9-8-2008

een fijne camping. Enig minpuntje is het sanitair bij de zwembaden, echt heel "ranzig". Ook de animatie en de kinderclub is helaas niet geschikt voor nederlandse kindjes. Het personeel spreekt alleen maar frans, dus dat is best lastig, zeker voor kinderen. Voor de rest een erg leuke camping, vooral de zwembaden met glijbanen gedeelte.

Heerlijke camping

Fam Maes
3-8-2008

Wij verbleven begin juli 2 weken op deze camping wat wij een echte aanrader vinden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Alleen jammer dat er weinig engels wordt gesproken. De camping is schoon en zeer goed onderhouden. Het zwembad is verdeeld in drie gedeeltes en erg leuk voor de kinderen met leuke glijbanen. De afhaalmaaltijden vonden wij erg lekker (zeer vriendelijk personeel)en zeker niet te duur. Het strand is te bereiken door de gratis pendelbus die voor de camping stopt. S'avonds leuke animatie maar helaas weer in het Frans. Na de animatie is het rustig op de camping alleen veel last van de naastgelegen camping.Met uitzondering van de vele muggen die ons s'avonds lek staken hebben wij echt geen minpunten kunnen ontdekken. Kortom een geweldige vakantie gehad en zeker genoeg redens om weer terug te keren.

super vakantie

fam. groenendijk
2-8-2008

4 jaar geleden waren we voor het eerst op deze camping, en hadden altijd gezegd we gaan nog een keer terug, en dat was zeker de moeite waard. Het personeel in de winkel is super, de bewaking,de receptiemedewerkers iedereen is even vriendelijk en doet zijn best. Bij aankomst ging ik de caravan controleren, en constateerde dat het matras en 2 kussen kapot waren, binnen 5 minuten werden er nieuwe bezorgd, dus bij mankementen even aan de bel trekken en het wordt opgelost. de zwembaden zijn leuk, voor elke leeftijd is er wat, ook de animatie is leuk ook al is het in het frans.Er is in de omgeving veel te doen. Nimes is ook een aanrader, prachtige beeldentuin en de bekende Arena, Montpeillier, Aigues Mortes, er is zo veel te doen en te zien. Wij hebben voor de tweede keer een fantastische vakantie gehad, en misschien gaan we nog weleens terug.

Gereisd Familie in juli 2007

Een echte aanrader!

m bos
17-7-2008

Prachtig goed gelegen camping. Strand goed bereikbaar dmv pendelbus.Je stapt voor de camping in en wordt voor de strandopgang afgezet. Zwembad goed. Bestond uit 3 gescheiden gedeelten . Onze kinderen van 3 + 6 jaar waren de meeste tijd in het bad met de 2 glijbanen te vinden waar ze zelf prima vanaf konden glijden. Vriendelijke receptie. We kwamen om 11.00 uur sochtends aan en konden gelijk ons huisje in. Top!! sAvonds was er animatie met best wat geluid maar ja dat hoort er nu eenmaal bij. De kinderen sliepen er prima doorheen. We hebben eigenlijk maar 2 nadelen kunnen ontdekken. NL: voornamelijk Franse vakantiegangers (die geen woord engels kunnen ) maar ja het is maar wat je wilt en de bedden in de stacaravan waren zeer slecht. Dit hebben we opgelost door wat strandmatten eronder te leggen. Al met al een Topcamping waar we met veel plezier aan terug denken. Een echte aanrader voor deze prijs/kwaliteit.

Gereisd Familie in juli 2008

Leuke camping met kindvriendelijke zwembaden

Fam. Fasbender
9-7-2008

Voor het eerst naar Grau du Roi met een nederlandse organisatie, maar er was niets van hen te bekennen. Ze waren enkel tussenpersoon blijkbaar. De sta caravan was in prima maar in flink gebruikte staat.

Grootste nadeel van de caravan vonden we dat in een gebied dat bijkbaar bekend staat om de muggen geen horren heeft. Het was erg warm, geen airco en dan moet je de ramen dichthouden voor de muggen. Onze kindjes zijn aardig lekgestoken en het leek er op dat de muggen ook flink immuun waren voor de sprays en dergelijke, dus een tip als je nog moet, neem flink wat after bite mee.

Verder was het zwembad erg fijn voor de kids. Wel diverse baden apart van elkaar maar daardoor ook wel leuk voor de afwisseling. De stranden waren fenomenaal. Wat een heerlijke en mooie stranden. De zee loopt heel geleidelijk af. Stadje is leuk, en paardrijden in de buurt is leuk en betaalbaar voor de kids.

Entertainment was er nog niet in het voorseizoen.

Ja, echt jammer van die muggen...

Gereisd Familie in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Wij zijn in augustus 17 dagen naar La Marine geweest met 3

fam. Berkenbosch
20-9-2007

Wij zijn in augustus 17 dagen naar La Marine geweest met drie kleine kinderen. De camping komt verzorgd en netjes over. De zwembaden zijn wat klein en apart van elkaar. De kleinste van 3 wilde in het peuterbad met glijbaantje, terwijl de oudsten (5 en 6) van de grote glijbanen in het andere bad wilden. We liepen dus heen en weer, hek weer door enz. De stacaravan was prima, mooie plek ook met schaduw. Wat voor ons echt een min was, was het entertainment 's avonds, dat om 21 uur begon en om 23.30 uur eindigde en dat je zowel hoorde van La Marine als het vlakbij gelegen les petits Camargues! Het is dus geen camping voor rustzoekers, maar voor mensen met (iets) grotere kinderen is het ideaal.

Gereisd Familie in september 2007

Twee weken deze zomer in La Marine II doorgebracht

Myriam
19-8-2007

Twee weken deze zomer in La Marine II doorgebracht. Leuk, omgeving is mooi maar wel erg modern met grote appartementen gebouwen op het strand en dat is dan wel jammer. Saintes Maries de la Mer is zeker de moeite waarde. We hebben paard gereden bij Promenades du Phare, een manege tegenover de camping en dat viel erg tegen: super commerciel, je wordt op een paard neergezet en zoek het maar uit, daarbij komt ook nog dat het erg duur is. Op de camping wordt van alles wat georganiseerd. De jongens en meisjes die daar werken zijn erg jong en niet altijd even vriendelijk.Het weer was erg warm. Kortom: leuk maar niet genoeg om daar nog een keer te gaan.

Gereisd Familie in augustus 2007

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Marine in Le Grau du Roi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Marine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.