Camping La Marine

Meer campinginfo

225 reviews over Camping La Marine

• 3Bergbengel30-06-2013

Smerige franse bende

Stacaravan zeer smerig en oud, bedden zijn zeer slecht. Personeel op z'n frans wel behulpzaam en zelfs vriendelijk. Stranden wel fantastisch en dorp leuk om te verblijven. Omgeving mooi maar nogmaals.......wat een smerige oude bende. Voor de fransen zelf lijkt dit geen enkel probleem en begrijpen ook niet als je klaagt dat het zeer smerig is. Meiden van receptie proberen wel alles in orde te krijgen.

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 9vincentgui07-03-2013

Dus ik zeg tot gauw

Een superschone camping. Alles was perfect, ook onze stacaravan. De camping is goed onderhouden. De streek is prachtig en je kunt ook een dag naar het strand gaan.

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8kees22-11-2009

Prima camping

Wij verbleven er in juli 1977. Alweer een hele tijd terug, dus. We hebben genoten van een prima vakantie. Kleine maar schone camping. Wat verder van het strand gelegen. Grote supermarkt niet ver van de camping. Ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Aigues-Mortes en de Camargue.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 6reislustig duo20-06-2009

mobile home park zonder het gevoel welkom te zijn

Net terug van een week vakantie. Het is het allemaal net niet, niet bijzonder slecht maar ook zeker niet goed. Mobil homes zijn aan vervanging toe, oud, vlekken maar omdat je buiten leeft goed te doen behalve het matras. Onvriendelijk personeel, 1 zwembad werkzaamheden, geen busje naar het strand alleen hoogseizoen. Ongezellig restaurant, geen sfeer op de camping. Maak ruim voor je vertrek een afspraak voor controle. Wij hebben ruim een uur moeten wachten en uiteindelijk hebben ze iemand uit bed gebeld om 8.30 uur!!!!!!!!

• 1Eetgelegenheden

• 6Juliette en Wim22-07-2008

Omgeving Camarque is net anders

Periode 7juni -14 juni 2008:Camping is klein, wel rustig, veel maneges, zeer veel muggen. Bij het slapen de ramen dicht houden. Richting rotonde supermarkt en benzinestation.

Le Grau du Roi heeft een lange winkelstraat met dezelfde type winkels. Op de pier is er een gezellige drukte met veel hengelaars. Port Camarque heeft een fijn breed strand. De haven van Grande Motte met zijn aparte gebouwen is levendig. Die zondag van 8 juni was er voor de 4e keer Red Horse Meeting van Ferrari. De vestigingsstad Aigues Mortes valt tegen, parkeer gratis bij de begraafplaats. St. Maries de la Mer is een gezellig dorp met veel aktiviteiten. Trekpleister is de kerk met de zwarte Madonna. Oude dorpsbewoners spelen overdag voor het stadhuis jeu de boule. Avignon, de pausestad is voor een dagje-uit zeer aantrekkelijk. De entree 9,50 p.p. Ontspanning op de terrasjes van Place de Horloge. Parkeer de auto gratis bij port Italienne en met een gratis shuttle zit je in de stad. Dichtbij is Montpellier.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8michel30-06-2007

Leuke camping met 3 aparte zwembaden, 1 kinderbad met glijbanen. 2 babybad en volwassenen zwembad en 3 zwembad naast de bar/restaurant ook volwassen.De baden zijn niet super groot maar wel speels opgezet temidden van het animatie plein en speeltuin.Receptie frans talig natuurlijk op 1 na[engels]Alle caravans zijn voorzien van een houten terras en genoeg prives.Wij hebben ons goed vermaakt met een kind van 4.Laagseizoen wel rustig.Paardrijden is om de hoek.Le grau is een leuke plaats met gezellige straatjes en een lange boulevard en een luna park[babyland].En er is een mooie haven met pier.Winkels zijn niet goedkoop maar de markten wel.Een perfecte lokatie voor uitstapjes of releaxen op het strand(zeer kindvriendelijk).

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

0 tips over Camping La Marine

4 vragen over Camping La Marine

• Mariska, 29-05-2016

tieners juli/aug. 2016?

Wij gaan naar camping la Marine van 17 juli tot 6 aug. 2016 met een meisje van 15 en een jongen van 13 jaar. Zijn er meer tieners van deze leeftijd?

Ineke, 05-06-2016

Hoi wij gaan van 23 juli tot 23 augustus naar deze camping met een dochter van 18 en een zoon van 13 die helemaal wild is van voetbal

Ineke, 13-06-2016

Ik heb er ook veel zin in, ik neem waarschijnlijk ook mijn eigen beddegoed mee vind ik toch fijner misschhien tot dan en een goede reis

Tinka, 27-06-2016

Wij gaan van 17 juli t/m 30 juli... We hebben een meisje van 13 jaar. We weten nu dat er wel nederlandse jeugd is .... Vind ze fijn om te weten. Verder zijn we niet erg bekend in de omgeving.

Mariska, 28-06-2016

Hoi Tinka,

Fijn om nog een reactie te krijgen! Ik hoop dat alle jeugd elkaar daar vindt en dat het een gezellige boel mag worden voor ze (en ons!). Wellicht tot ziens dan!

Mariska, 05-06-2016

Leuk! Dan zullen we elkaar daar wel zien. Onze zoon heeft wel op voetbal gezeten maar nu niet meer. Hij doet het nog wel "voor de lol". Kennen jullie de camping al? Wij nog niet, wel het gezellige plaatsje Le Grau du Roi.

Mariska, 06-06-2016

wij een stacaravan 5+1 (met 2 slaapkamers) maar geen premium. Geen idee waar op de camping hoor. Bij ons zijn de bedden niet opgemaakt, ik neem zelf hoeslakens en dekbedovertrek mee. Heb er al veel zin in.

Ineke, 06-06-2016

Wij kennen de camping ook niet de omgeving ook nog niet is inderdaad wel spannend. Wat voor caravan hebben jullie wij een zes persoons premium? De bedden zouden dan opgemaakt zijn, maar ik twijfel toch of ik zelf beddengoed mee zal nemen. En de jeugd vindt elkaar meestal wel op een camping. Is alleen jammer dat er geen recente ervaringen op zoover staan. Maar we gaan het gewoon zelf ervaren

• Steph, 11-05-2014

Is er Nederlandse animatie ??

Ik heb een vraagje: is er Nederlandse animatie ?en zijn er ook andere Nederlandse kinderen??bedankt voor antwoord.

• broos, 09-06-2013

bedlinnen

is er bedlinnen verhuur op deze camping ??

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig