Camping Domaine De Pleine Air Élysée

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Le Grau du Roi

6.5Voldoende

• 5.7Eetgelegenheden
  • 6.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine De Pleine Air Élysée voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

133 reviews over Camping Domaine De Pleine Air Élysée

• 6Marcel van Driel07-08-2014

Het is te doen....

Bij aankomst receptie goed ontvangen. Er is een poging gedaan zoveel mogelijks stacaravans op het terrein te plaatsen. Geen privacy. Schaduw zeer beperkt. Stacaravan wel netjes bij aankomst. Inventaris op orde. Het terrein maakt over het algemeen een rommelige indruk. Veel zwerfvuil Het zwembad is saai. Gewoon een rechthoekig bad. Glijbanen aanwezig maar niet uitdagend en eindigen in een bakje water. Lange zwembroeken niet toegestaan. Animatie is er alleen in t Frans en vond plaats in een warme sporthal? Restaurant op de camping is niet geweldig. Men verkoop er per avond 1 soort maaltijd met wat kleffe friet. Eindschoonmaak is 55,-- maar ook zelf te doen. Wij hebben t zelf gedaan. Controle is minimaal. Kortom zelf doen!

Le Grau du Roi is een heel leuk stadje. Makkelijk dat er een klein winkelcentrum om de hoek ligt met oa een Mac en een Super. Op 500 meter ligt er een grote vaste kermis.

Eindconclusie is dat deze locatie niet best is maar de vakantie gered is door de omgeving.

• 3Eetgelegenheden

• 8Kitty05-08-2014

Hele mooie camping.

We zijn er met 2 tieners na toe geweest 14 en 15 jaar. Toen we aan kwamen hingen er mooie bordjes met Frans,Nederlands,Engels en Duits. Wij gingen bij het Nederlandse bordje staan omdat je er van uit gaat dat er daar Nederlands word gesproken,niet dus! Ze kunnen alleen maar Frans. Het is een mooie ligging met een mooi strand(gratis parkeren). Verder is de animatie voor kinderen super goed! Maar alle animatie word in het Frans gedaan....de stacaravan is mooi,het servies is schoon,badkamer schoon en het terras is mooi ruim. De stacaravans staan helemaal niet HEEL dicht op elkaar!!(dat mensen zo kunnen liegen)!.iedere avond kermis op 500 meter afstand,totaal geen last van op de camping.de mc en super U om de hoek en het stadje le grau du roi is zeker een aanrader om naartoe te gaan allemaal super leuke winkeltjes en ook goedkoop. Kort om mooie camping!!.

• 8Staat v/h sanitair

• 4Biesboer 04-08-2014

niet voor herhaling vatbaar

Aankomst was er bij de receptie mooie indelingen boven de balie doormiddel van boordjes met vlagen van de landen dat je de indruk geeft dat als je bij de Nederlandse vlag staat dat gewoon Nederlands kunt praten!
    carvan in de kast en sevies niet schoon! Onder en naast de veranda afval lag. Zoals cola flessen plastic enz. De deur van de caravan kon open gehouden door een klem maar deze was stuk. Gemeld ze waren erg vriendelijk zouden het regelen, één iemand geweest,niets gedaan. *Geen surfplanken verhuur. * Solarium niet gezien of gevonden. * De overdekte sporthal mega zaal waar bom vol stoelen stonden en op het podium voorstelligen taal Frans *animatie in het Frans *De bewaking in het zwembad frans

• 6Staat v/h sanitair

• 10Suzanne09-06-2014

Mooie camping.

Caravans te dicht op elkaar en zwembad wel groot maar ook erg vol. Wc erg vies. Verder vriendelijk personeel ligging perfect supermarkt om de hoek. Geweldige plaatsjes om te bezoeken. Wij zijn er 2keer geweest prijs kwaliteit goed.

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 8Remco14-10-2013

Naseizoen prima!!

Ongeveer 1000 plaatsen dus best groot maar in het naseizoen goed te doen! (lekker rustig eigenlijk)

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

• 9Monique12-08-2013

Heerlijke vakantie gehad!

Heerlijke vakantie gehad, ben het totaal niet eens met de MASSA camping commentaren. Ja er staam 1000 mobile homes maar heb niet het idee gehad dat ik geen privacy had. de verhoogde houten terrassen gaven genoeg privacy. Prima tuinmuibelen niet van die ellendige plastic kuipstoelen. Nette caravans, vriendelijk personeel ( althans wij hebben geen enkel probleem gehad ) . Wij arriveerden veels te vroeg en dat was geen enkel probleem. met 3 gezinnen en er waren gewoon gelijk 3 caravans beschikbaar. 1 gezin was in eerste instantie ergens anders geplaatst maar dat werd heel snel en zonder problemen gewijzigd. Op de camping is genoeg te doen. voor jong en oud. de afhaaltent verschilde nogal de ene dag was het prima een week later was het slappe hap maar goed je kan niet alles hebben. Wij hebben ons prima vermaakt en niks te klagen gehad. Super U om de hoek en das erg handig.

Ik zeg DOEN!

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 6fam. Wagener10-08-2013

Weinig privacy en te druk

We kwamen aan en werden als vee buiten ontvangen, moesten in 1 van de rijen gaan staan. Van tevoren hadden we gevraagd of we een creditcard nodig hadden. Dit was volgens de reisorganisatie niet nodig. Het eerste waar ze om vroegen was de borg en schoonmaakkosten te betalen met creditcard. Die hadden we dus niet en was netjes met een brief en handtekening opgelost dat als er iets stuk ging wij deze zouden vervangen. Mobil-home was nog nietvrij, dus ze bellen wel op je mobiel. Nou we hadden door de storing van telfort geen netwerk. Konden nergens zonder creditcard even bellen dat we er waren. Bij de mobil-home geen plek om je koffer te laten, behalve in je eigen auto. Je keek zo bij minimaal 5 mobil-homes op de veranda, welke een halve meter van de volgende mobil-home lag. Weinig privacy dus. Enige wat wel leuk was was het zwembad. Nooit meer dus.

• 2Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 2Tom Meuleman08-08-2013

Massacamping en nooit weer

Mooi 50 meter bad en dat is het enige lichtpuntje. Verder zijn er voldoende ligbedden . Het is een Frans georiënteerde massacamping met 1000 mobil homes. De afstand tussen de mobil homes is ongeveer een meter dus je hebt nul komma nul privacy. Verder staan de meeste mobil homes vol in de zon dus het is niet vol te houden. Gelukkig stelt de camping wel een mini parasol ter beschikking zodat minstens 1 persoon lekker in de schaduw kan zitten.

Het sanitair op de camping is ronduit smerig. Deze camping wil snel geld verdienen en weinig kosten maken. Het strand is dichtbij en ziet er mooi uit. De omgeving is vlak en saai en er zijn nauwelijks bezienswaardigheden. Er is geen sfeer op de camping en de avondanimatie is lachwekkend. Wel is er goede opvang voor de kinderen, alweer een lichtpuntje. Het personeel is verder vriendelijk, niks op aan te merken.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 3nico04-08-2013

slechtste camping in frankrijk

aankomst was al bedroevend hadden 2 mobile home bij elkaar geboekt maar was door de camping onder tussen al veranderd kregen 2 mobil home ver uit elkaar waar de hondenpoep onderlag.je moet een bedrag betalen voor de eind schoonmaak maar een schoon gemaakte mobil home krijg je niet dus eerst zelf maar schoonmaken voor je naar je vertrek de rekening krijgt gepresenteerd.zwembad vrij simpel voor de prijs wat je moet betalen voor je verblijf buiten sanitair ook bij het zwembad erg vies.veel last gehad van muggen.entertainment s avong alleen voor de fransen wordt niet echt aan de andere gasten gedacht.zwemshort is niet toegestaan in zwembad maar als er veel fransen zijn dan wordt er niet opgelet.als de wind een beetje verkeerd staat last van stank overlast paarden manege die achter de camping licht.als je echt op vakantie wilt naar frankrijk boek deze camping dan echt niet

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 10meneer Albers27-07-2013

Geweldig!

Zeer complete camping voor de prijs/kwaliteits verhouding. Ook de Mobilehome is in een zeer goede staat. De omgeving heeft veel te bieden, en is heel mooi.

• 7Eetgelegenheden

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel