Appartement Belambre VVF Résidence Le Vidourle

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Le Grau du Roi

8Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 8.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Belambre VVF Résidence Le Vidourle voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Animatie
Meer appartement info

10 reviews over Appartement Belambre VVF Résidence Le Vidourle

• 7Etienne15-09-2011

Mooie plek voor Franstalige

Super gelegen aan de zee; eigen privé strand en mooi klein zwembad. Appartementen zijn lekker groot en voorzien van alles behalve airco. Je zit direct aan zee dus horren en muggenspul meenemen.

Enige nadeel van dit complex, vonden wij, is dat ze alleen gericht zijn op Franstalige mensen. Aan de receptie spreken ze wel Engels en Duits maar voor de rest niet. Als je de kinderen dus met de animatie wil mee laten doen hebben ze een tolk nodig. Dat was jammer. De rest ruim voldoende tot goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Leonie02-07-2011

Goed!

Wij zijn hier in juni 2011 geweest, geen hoogseizoen dus lekker rustig. Appartementen ruim en schoon, groot balkon en veel kastruimte. Vriendelijk personeel achter de receptie. Appartementen liggen buiten het dorpje (maar dat is juist beter) en direct aan het strand. Supermarkt op 5 minuten rijden, maar mogelijkheid om vers brood en croissants bij de receptie te bestellen.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8vergauwen johan17-09-2010

Goede ligging,

Prachtige locatie,zeker voor wie van vissen houd,zwembad was wat klein vond ik,maar ligging direct aan strand maakt veel goed, appartementjes waren proper en in orde, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Je ligt eigenlijk wat tussen Le groi du roi en le grand motte,wat zo zijn voordelen heeft om eens te gaan wandelen.Kortom prijs -kwaliteit dik in orde, voor verdere vragen kun je me altijd mailen

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

• 7Frans15-09-2009

Complex direct aan het strand.

Dit complex ligt direct aan het strand. Men moet wel om een appartement op de begane grond vragen, want er zijn geen liften dus alle bagage moet bij aankomst naar boven worden gedragen en bij vertrek naar beneden. De woon- en slaapkamer zijn voldoende ruim. Er is veel kast-/opbergruimte. Badkamer/douche niet al te groot. Keuken is ingebouwd, 4 electrische kookplaten, gootsteen maar GEEN aanrecht. Balkon over de hele breedte van het appartement met 2 tafeltjes en 4 stoelen.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8peter21-09-2008

zeer goede accomodatie!

in september 2 weken verbleven. Zeer schoon appartement. Na een week schoon lakens en handdoeken. Zeer vriendelijk personeel. Ideale broodjes service. Leuk dorpje prachtig strand direct naast complex gelegen. In appartement zelf magnetron, vaatwasser en tv. Kleine maar goede badkamer. Dagelijks onderhoud op complex zelf door schoonmaakpersoneel. Redelijk zwembad welke ook iedere dag werd schoongemaakt. Ligbedden aanwezig. Bij toegang tot strand douche aanwezig. Goede uitvalsbasis voor dagtochten. Mooie omgeving. Een aanrader wat ons betreft!!

Gereisd met partner in september 2008

• 8ducheyne07-09-2008

aanrader qua ligging

samengevat : goed ligging ideaal:recht aan het strand en op 5 minuten rijden van restaurantjes en winkels. app:goed,proper,ruim,keuken is ok,enkel badkamer is echt miniem. Zééééér veel muggen! Neem apparaatje mee! Ik denk wel dat wij nog eens terug keren.

Gereisd met partner in september 2008

• 9Vermaas02-10-2007

Wij zijn, 2 volwassenen en een kind van 8jr, deze zomer drie wken in Le Vidourle geweest. Perfecte ligging direct aan het strand en prima uitvalsbasis voor uitstapjes. Appartement was ruim en geheel up to date. eetgelegenheid ter plaatse is niet veel bijzonders maar Le Grau du Roi kent vele restaurants; Gepetto werd onze favoriet.

Gereisd met familie in juni 2007

• 8Stella Kampers30-05-2007

Wij (2 volwassenen en 1 kind van 4 jaar)zijn in mei 2007 een week naar le Vidourle geweest en dat is heel goed bevallen. Verzorgde appartementen, niet groot, maar wel fris en recent opgeknapt. Wij hadden een 3 kamer type, 2 goede slaapkamers en 2 badkamers, wel kleine woonkamer en klein keukentje. Op de beganegrond heb je ook nog een lekker tuintje. Vanuit de tuin loop je zo het strand op. Het zwembad is niet verwarmd, dus in het voorjaar vrij fris. Buiten de schoolvakanties is er geen animatie en geen snacks bij het zwembad, maar wel broodjessercive voor het ontbijt. Voor kleine kinderen in het er heerlijk en in de omgeving leuke badplaatsen, met gezellige winkelstraatjes en een eindeloze boulevard. Kortom, een aanrader!

Gereisd in mei 2007

Appartement Belambre VVF Résidence Le Vidourle info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke