Appartement Belambre VVF Résidence Le Vidourle

Appartement
KinderhotelWeer vandaag26°10°
Appartement Belambre VVF Résidence Le Vidourle

We hebben een aantal aanbieders voor Belambre VVF Résidence Le Vidourle voor je op een rij gezet:

9 reviews over Appartement Belambre VVF Résidence Le Vidourle in het Nederlands

Mooie plek voor Franstalige

Etienne
15-9-2011

Super gelegen aan de zee; eigen privé strand en mooi klein zwembad. Appartementen zijn lekker groot en voorzien van alles behalve airco. Je zit direct aan zee dus horren en muggenspul meenemen.

Enige nadeel van dit complex, vonden wij, is dat ze alleen gericht zijn op Franstalige mensen. Aan de receptie spreken ze wel Engels en Duits maar voor de rest niet. Als je de kinderen dus met de animatie wil mee laten doen hebben ze een tolk nodig. Dat was jammer.

De rest ruim voldoende tot goed.

Goed!

Leonie
2-7-2011

Wij zijn hier in juni 2011 geweest, geen hoogseizoen dus lekker rustig. Appartementen ruim en schoon, groot balkon en veel kastruimte. Vriendelijk personeel achter de receptie. Appartementen liggen buiten het dorpje (maar dat is juist beter) en direct aan het strand. Supermarkt op 5 minuten rijden, maar mogelijkheid om vers brood en croissants bij de receptie te bestellen.

Goede ligging,

vergauwen johan
17-9-2010

Prachtige locatie,zeker voor wie van vissen houd,zwembad was wat klein vond ik,maar ligging direct aan strand maakt veel goed, appartementjes waren proper en in orde, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Je ligt eigenlijk wat tussen Le groi du roi en le grand motte,wat zo zijn voordelen heeft om eens te gaan wandelen.Kortom prijs -kwaliteit dik in orde, voor verdere vragen kun je me altijd mailen

Complex direct aan het strand.

Frans
15-9-2009

Dit complex ligt direct aan het strand. Men moet wel om een appartement op de begane grond vragen, want er zijn geen liften dus alle bagage moet bij aankomst naar boven worden gedragen en bij vertrek naar beneden. De woon- en slaapkamer zijn voldoende ruim. Er is veel kast-/opbergruimte. Badkamer/douche niet al te groot. Keuken is ingebouwd, 4 electrische kookplaten, gootsteen maar GEEN aanrecht. Balkon over de hele breedte van het appartement met 2 tafeltjes en 4 stoelen.

2008

zeer goede accomodatie!

peter
21-9-2008

in september 2 weken verbleven. Zeer schoon appartement. Na een week schoon lakens en handdoeken. Zeer vriendelijk personeel. Ideale broodjes service. Leuk dorpje prachtig strand direct naast complex gelegen. In appartement zelf magnetron, vaatwasser en tv. Kleine maar goede badkamer. Dagelijks onderhoud op complex zelf door schoonmaakpersoneel. Redelijk zwembad welke ook iedere dag werd schoongemaakt. Ligbedden aanwezig. Bij toegang tot strand douche aanwezig. Goede uitvalsbasis voor dagtochten. Mooie omgeving. Een aanrader wat ons betreft!!

aanrader qua ligging

ducheyne
7-9-2008

samengevat : goed

ligging ideaal:recht aan het strand en op 5 minuten rijden van restaurantjes en winkels.

app:goed,proper,ruim,keuken is ok,enkel badkamer is echt miniem.

Zééééér veel muggen! Neem apparaatje mee!

Ik denk wel dat wij nog eens terug keren.

2007

Wij zijn, 2 volwassenen en een kind van 8jr, deze zomer drie wken in Le Vidourle geweest.

Perfecte ligging direct aan het strand en prima uitvalsbasis voor uitstapjes. Appartement was ruim en geheel up to date. eetgelegenheid ter plaatse is niet veel bijzonders maar Le Grau du Roi kent vele restaurants; Gepetto werd onze favoriet.

Wij (2 volw

Marten Ipema
25-9-2007

Wij (2 volw.) zijn een week in september 2007 geweest (9-16e). Uitstekende accomodatie en goede voorzieningen (inclusief o.a. vaatwasser, magnetron). We hadden 2-kamer appartement, geschikt voor 4 personen - ruimte genoeg dus. Ziet er allemaal verzorgd uit en schoon. We hadden comfort plus geboekt. Bij aankomst op zondag is de receptie pas om 16:30 u open - wij waren gewoon te vroeg ... Broodjes service door receptie is ideaal. Ligging direct aan strand en op korte afschand van veel bezienswaardigheden en mooie stadjes/steden (Montpellier niet vergeten, mooie studentenstad!). 's Avonds lekker eten op korte afstand in Grau du Roi of Grande Motte. En wie van vissen houdt, kan z'n geluk daar niet op!

Wij (2 volwassenen en 1 kind van 4 jaar)zijn in mei 2007 een week naar le Vidourle geweest en dat is heel goed bevallen. Verzorgde appartementen, niet groot, maar wel fris en recent opgeknapt. Wij hadden een 3 kamer type, 2 goede slaapkamers en 2 badkamers, wel kleine woonkamer en klein keukentje. Op de beganegrond heb je ook nog een lekker tuintje. Vanuit de tuin loop je zo het strand op. Het zwembad is niet verwarmd, dus in het voorjaar vrij fris. Buiten de schoolvakanties is er geen animatie en geen snacks bij het zwembad, maar wel broodjessercive voor het ontbijt. Voor kleine kinderen in het er heerlijk en in de omgeving leuke badplaatsen, met gezellige winkelstraatjes en een eindeloze boulevard. Kortom, een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Belambre VVF Résidence Le Vidourle in Le Grau du Roi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Belambre VVF Résidence Le Vidourle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.