Camping Abri de Camargue

Meer campinginfo

378 reviews over Camping Abri de Camargue

• 9Fam09-08-2019

Zeer leuk

Leuke camping voor jong en oud. Restaurant Le sud erg lekker, de moulles en paella dagen leuk bedacht, kaart klein maar heerlijk,zeer goede prijzen. Kleine kinderen spelen veel in de afgezette speeltuin en de pubers vermaken zich op kermis ,in het zwembad en sportveld als ze niet ook met de gratis pendelbus (stopt voor de camping) naar het strand gaan. Strand l’espiquette zeer mooi, klein stukje rijden. Strand Le grau lopend of op fiets af te leggen. Leuk dorp, Aigues mortes ook leuk om te bezoeken, Montpellier klein half uurtje rijden. Leuk ook dat er meer Nederlanders stonden, aangezien hij als zeer franse camping staat aangeschreven viel dit ons mee wat vooral voor de kinderen weer leuk was.

• 9Eetgelegenheden

• 7Vos02-05-2019

Prima camping

Prima camping, nieuw sanitair, warm binnenbad wat voor het voorseizoen prettig is. Lunapark nog niet geopend. Vlakbij de supermarkten. Acsi word niet geaccepteerd.

Met jonge kinderen

• 2018
    7Muriel20-08-2018

EFFE, GERANTE, 23-10-2018

Merci beaucoup Muriel pour votre intérêt à la vie du camping, nous sommes navrés que vous vous soyez fait mal, le sol est anti-dérapant, peut-être aviez-vous des tongs? Nous espérons, sincèrement, vous recevoir à nouveau pour la nouvelle saison avec des doux moments à venir au camping.Très belle journée.

• 8Fam. Spanjaard13-08-2018

Geweldig voor gezinnen met wat oudere kinderen

Goede ligging ten op zichte van het dorp, strand bij het dorp, luna park aan de overkant, Super U om de hoek, l’espiguette is wel wat verder maar met auto of de gratis pendelbus zeer goed bereikbaar. Grande motte, Montpellier, Aigues Mortes etc goed te bereiken. Luna park is na 12 uur stil op her en der wat gegil na. Elke avond iets van animatie voor jong en oud (pubers hebben een soort van disco) Restaurant heeft een kleine kaart maar wat er op staat is heerlijk zowel de vis als de vlees gerechten. Zaten in de oudste caravan en op een paar puntjes na, die ze overigens meteen verhielpen, zeer fijn om in te verblijven. Enige nadeel was dat er weinig nederlanders waren maar dat weerhoudt ons niet om volgend jaar weer terug te gaan, dus wie weet beste lezer tot volgend jaar:)

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 8Felix05-07-2018

Deze camping is aan te bevelen, zeer goede ligging, mooie MH, nachtwacht op de camping en mooi zwembad.

• 2017
    8Frans BROUWERS23-08-2017

Plaatsen erg stoffig naast de pad auto's te veel e

Prima camping alleen te stoffig naast de pad die als snelweg werd gebruikt .

• 7Martijn van Eendenburg17-08-2017

Nette zeer Franse camping

We hebben deze camping last minute geboekt. We hadden een nette stacaravan van privé eigenaren dus met extra's (tv en ven) en smaakgevoelige inrichting en accessoires. Dit was wat oubollig. Caravan was wel vrij klein voor met z'n 5-en maar we hadden niet veel keus meer. Camping ligt naast de kermis en deze hoor je ook goed na 20.30. Ons heeft het niet gestoord. Zwembad en binnenzwembad zijn ok. Onze kids (4, 7 en 9) konden zich prima vermaken. De gratis bus naar het strand is perfect. Het is echter wel meer dan 1 km... Sanitair van de camping was nieuw en schoon. In de buurt wel wat leuke dorpjes en steden maar is toch wel ver rijden muv de dorpjes aigues mortes en grau du roi zelf. Al met al een prima camping maar wel 90% Fransen waar alle animatie logischerwijs ook op is gericht. Receptie zeer vriendelijk en behulpzaam.

Met jonge kinderen

• 7R.J. VAN DER MEIJDEN10-08-2017

Leuke camping, maar wel erg gericht op Fransen. Amigoland is duidelijk hoorbaar.

• 8Christian J. KOUWIJZER03-05-2017

Mooie camping waar ik al meer dan 25 jaar kom. In het verleden met de hele familie Kouwijzer-Verhoef.

• Oude reviews

9carine01-08-2016

aangename camping, zeer goede service en onthaal

mooie stacaravan met alle comfort, verzorgde camping, zeer vriendelijk onthaal en snelle service bij problemen. gratis bus naar strand l'Espiquette. Amigoland is hoorbaar maar zeker niet storend. goede prijs-kwaliteitsverhouding. zeker een aanrader!

0 tips over Camping Abri de Camargue

0 vragen over Camping Abri de Camargue