Hotel Du Rocher

Hotel Du Rocher

We hebben een aantal aanbieders voor Du Rocher voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Du Rocher in het Nederlands

Een eenvoudig hotel

Theo-Jolanda
5-9-2011

Wij hebben in dit hotel overnacht op doorreis naar Argelés sur Mer (Zuid Frankrijk). Het is een eenvoudig hotel. De kamer is rondom voorzien van grote TL balken, dus niet echt romantisch. De inrichting is eenvoudig en verouderd en in de kamer hangt een muffe geur. De kamer was wel voorzien van een mega grote badkamer en een klein keukentje met kookplaat, wasbak en koelkast. Het ontbijt stelt niet veel voor. Alleen wat zoet broodbeleg en kaas, maar geen vleeswaren. Het ligt lekker dicht langs de snelweg en op loopafstand kun je eten bij een groot wegrestaurant. Prima voor een overnachting op doorreis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Rocher in Le Caylar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Rocher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Du Rocher scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.