Sorteren

Reviews over Le Caylar

echt een leuke Bed and Breakfast

Heleen
    17-8-2015

Ons verblijf was prima! goede ligging voor doorreis, dicht bij snelweg (niet te dichtbij...) Lekker ontbijt, aardige eigenaren met lieve honden. Enig nadeeltje....bed te kort voor mensen van 1.95...

B§B om van te smullen

Hilde Dewanckele
    26-7-2012

La table d'hote in deze B§B neigt naar het gastronomische aan een normale prijs, degelijkheid en goede prijs/kwaliteit.Ontbijt eenvoudig maar lekker.Deze B§B ligt dicht tegen de autostrade naar het zuiden en Spanje en is dus ideaal als tussenstop of voor enkele dagen. In de B§B zijn weinig faciliteiten maar er is voldoende te doen in de streek. Uitbaters zijn zeer behulpzaam.

perfect

wim
    6-6-2012

Voor ons de aller eerste keer in een B&B.

De ontvangst, kamers en de " avond vullende maaltijd !!!!!! " was/is

formidabel. ( ontbijt natuurlijk ook)

Guy en Martine heel hartelijk bedankt.

Is zeker voor herhaling vatbaar

Zelden zo lekker gegeten!

Annemie Marien
    1-5-2012

Prijs kwaliteit zeker een aanrader. Guy kookt als de beste, en verwent zijn gasten elke avond opnieuw met pareltjes van gerechten. De kamers zijn eenvoudig, maar bieden alle comfort dat je van een chambre d'hôtes mag verwachten. Op weg naar Spanje, of om de streek te verkennen, zeker een keertje doen! Je logeert bij Belgen maar de kazen en gerechten zijn van lokale producenten, want het nog charmanter maakt!

Le Caylar scoort een 0 uit 10, op basis van 1 reviews