Camping Yelloh! Village Le Pré Catalan

7.4Hygiëne

Camping Info

• Aan zee
  • Animatieprogramma

Yelloh Village Le Pré Catalan is geschikt voor kleine kinderen. Waterpret in een van de twee zwembaden met glijbanen of dansen bij de minidisco. Een kleinschalige camping waar staanplaatsen en huuraccommodaties elkaar afwisselen. Het sanitair is schoon en de pizza’s in de pizzeria zijn heerlijk. Rijd naar Collioure (40 km) of het strand (5 min).

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Pré Catalan voor je op een rij gezet:

186 reviews over Camping Yelloh! Village Le Pré Catalan in het Nederlands

• 9Bert Hiddink12-09-2019

We hebben een fantastisch verblijf gehad.

We hebben op de mooie familiecamping Le Pré Catalan een zeer prettig verblijf gehad. We hebben een mooie accommodatie gehad, welke op een ruime plaats stond opgesteld, zodat er ook voldoende privacy is. Het zwembad is erg mooi en er zijn voldoende ligplaatsen.
    Het restaurant heeft een redelijke keus, maar hetgeen wat wordt geserveerd is van een prima kwaliteit, we hebben er een aantal malen heerlijk gegeten. De animatie is voor jong en oud aanwezig, er wordt dagelijks wat georganiseerd. De ligging van de camping is goed, strand, winkels en centrum Le Barcares zijn op loopafstand aanwezig. Daarnaast is het personeel erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Kortom, deze camping kunnen we alleen maar aanbevelen en is zeker voor herhaling vatbaar.

9Ligging
    9Zwembad
    9Hygiëne

• 8Fam van den Heuvel28-08-2019

Kleinere variant camping van Yelloh Village

Ik schrok van de reviews onderweg hier naar toe, maar viel alles mee!! Inderdaad geluid tot 00.00uur daarna is het echt stil. Stonden op plek 166, kermis hoor je in de verte maar niet storend. Kids sliepen gewoon door. Op de vorige camping kakkelde de buurman tot 03.00uur keihard buiten, dat is pas irritant. Vermaak bij zwembad is ook maar een uurtje. Als de Franse rusten is echt super relaxed bij zwembad en stil. Topglijbanen. Kids konden fietsen/ steppen. Vriendjes gemaakt. Speeltuin is leuk. Omgeving is top. 15min lopen naar het strand, leuke rustige route ernaar toe. Stadje baraces met leuke markt/ restaurantjes. Mooie strandjes op rij afstand, boulevard. Prachtige omgeving. “Restaurant” is inderdaad minder dan andere yellohvillage campings en inderdaad het sanitair is verouderd. Maar de douches waren heerlijk, temperatuur in te stellen, geen tijdslimiet. Kleinere camping, misschien wat minder luxe maar wij hebben erg genoten hier!

7Prijs/kwaliteit
    7Staat v/h sanitair
    7Hygiëne

• 5Fam. Verster23-08-2019

Geen 2e keer meer

Wij hebben op deze camping twee weken gestaan, camping ziet er verzorgt uit. Er zijn twee sanitair gebouwen, liggen tegen over elkaar (beetje vreemd, ik had er graag eentje gezien op het veld bij de staanplaatsen). Eentje is verouderd de ander ziet er goed uit. De afwasplaatsen zijn niet overdek, dus bij regen wordt je nat. Ze hebben het over een restaurant, volgens mij een veredelde cafetaria waar ze niet veel hadden (was niet slecht, geen voldoende), voor pizza's kan je beter naar het begin van de weg rijden krijg je bij 3 pizza's nog een fles wijn. Overdag is er al geregeld kabaal van het animatie team, maar in de avond gaat het echt los tot een uur of 12, helaas niet alleen le pre catalan, maar ook de 4 omliggende campings en de kermis. Een avond is leuk, twee ook nog wel maar elke dag!!. Zwembad is oke. Lees hier ook reviews waar alles een 10 krijg, met alle respect ik neem ze niet serieus. In ieder geval geen 2e keer meer!!

4Ligging
    3Prijs/kwaliteit
    7Kindvriendelijk
    6Staat v/h sanitair
    7Zwembad
    7Hygiëne

La direction., Gérant, 29-08-2019

Beste familie Verster,

Wij vinden het jammer dat jullie geen tweede keer bij ons willen verblijven. Wij hebben inderdaad een restaurant op de camping met verschillende gerechten en met één avond per week een speciale avond (paella, mosselen met friet). Het is ook mogelijk om friet en pizza’s af te halen en ook bij ons krijgt u een fles rosé bij drie pizza’s. Wij zijn een vakantie club dit wil zeggen dat er animatie is van ‘s ochtends tot ‘s avonds laat (tot maximaal 12 uur ‘s avonds) voor ieder wat wils. Yelloh ! Village heeft ook vakanties authentic waar de natuur en de rust meer centraal staan.

Wij hopen dat jullie een andere Yelloh ! Village vinden die meer bij jullie past.

Met vriendelijke groet,

De directie

• 4Mark19-08-2019

Daarom ook nooit meer

Helemaal met de review van Irene eens! Sanitair stuk (50% van de capaciteit) dat kan, maar dan moet je anticiperen en je schoonmaak op zijn minst verdubbelen!! De poep zat aan de deuren en 5 dagen later nog steeds de restanten hiervan (maar dan ingedroogd). Daarnaast maakt het animatie team op de camping zelf ook de hele dag veel niks zeggende herrie!!!

2Ligging
    4Prijs/kwaliteit
    8Kindvriendelijk
    5Eetgelegenheden
    2Staat v/h sanitair
    2Hygiëne

• 5Irene16-08-2019

Nooit meer

Overdag vonden wij dit best een fijne camping. Mooie plek en vriendelijk personeel. Zwembad was leuk. Weinig bedjes inderdaad, maar wij liggen toch meer in het water dan er naast. Een van de toiletgebouwen was stuk, waardoor er te weinig douches waren. Sanitair was ook onvoldoende schoon en toiletpapier vaak op. Maar onze echte reden dat we hier echt niet meer terugkomen is de enorme herrie s avonds (tot 12.00 uur). Ook aan het zwembad overdag regelmatig extreem harde muziek. Van de camping zelf en de omliggende campings en kermis. Echt niet normaal. We hebben hier met de eigenaar over gesproken en hij zei het te begrijpen. Na twee avonden iets minder lawaai van de eigen camping ging het al weer mis. Als je van herrie houdt dan is het prima vertoeven hier, maar krekels zul je hier niet horen. Ook eerder yelloh village bezocht. Dit zou geen yelloh village moeten zijn.

3Ligging
    4Prijs/kwaliteit
    6Kindvriendelijk
    8Eetgelegenheden
    4Staat v/h sanitair
    4Hygiëne

• 9Chantal Entius16-08-2019

Wij hebben 3 weken op deze camping gestaan. Prachtige schone camping wat erg goed onderhouden was. Kleine camping wat ideaal was. Bij het zwembad een leuk barretje waar je heerlijk een ijsje of biertje kon halen. De 3 bloemen plekken van yellow zelf zijn erg groot en leuk dicht bij de speeltuin. Elke ochtend lekkere verse broodjes.

Leuke camping en gaan volgend jaar weer terug met kinderen van 3 en 4 jaar.

9Prijs/kwaliteit
    9Eetgelegenheden
    9Hygiëne

• 7MC van Gemert11-08-2019

Prachtige camping maar No Go als je rust zoekt!

Mooi park,lekker tropisch/spaans lijkt het wel. Vriendelijke mensen die er werken. Wel heel druk. ( Niet genoeg stretchers bij het zwembad, ondanks de schoonmaak geen schone douches die je bij 4 sterren mag verwachten) Elke avond animatie rond deze tijd. N a middernacht houdt de " herrie"pas op. Ook van nabij gelegen campings een hoop geluids overlast. Het schijnt te liggen aan waar je huisje/tent/caravan staat.Maar wij vonden het een beetje overnachten op een festival. Ik hoopte op stilte en het geluid van krekels. Jij ook? Dan moet je hier NIET heen gaan. Hou je van amusement en gezellige drukte? Go!

8Ligging
    7Prijs/kwaliteit
    5Kindvriendelijk
    7Eetgelegenheden
    6Hygiëne

• 10MV10-08-2019

Heerlijk!

Wij zaten in het midden op de camping. Hierdoor hebben we het geluid 's avonds niet als vervelend ervaren. De kinderen (2 en 7) sliepen heerlijk in de tent.

Helaas was het sanitair in een gedeelte kapot. Dit werd zo snel mogelijk gemaakt en we werden netjes op de hoogte gehouden. Er is een baby verschoningsplek en een baby badje. Dit hadden er meer mogen zijn.

Voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar is het een hele fijne camping. Wij komen zeker terug hier!

10Prijs/kwaliteit
    10Eetgelegenheden
    9Staat v/h sanitair
    10Hygiëne

• 5Fam. De Haas10-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar

In eerste instantie een leuke kleinschalige camping. Een leuk zwembad met aparte glijbanen. De mini-disco begint om 21.00 uur, dat is te laat voor onze kids. Wat ik jammer vond was dat de douches en toiletten op slot gingen van 23.45 uur tot 8.00 uur. De toiletten die wel bereikbaar waren hebben geen gootsteen of toiletbril. Niet fijn met kleine kinderen dus. Daarnaast zat het papier vaak vast in de dispenser. De campingplaatsen verschillen qua oppervlakte (sommige zijn maar 64m2!!), maar dicht op elkaar. Wanneer we lekker buiten zaten, zat je in een rioollucht. Het personeel is wisselend vriendelijk of nors maar zet zich niet voor je in. Het is geen autovrije camping, druk zelfs. Scheurende auto’s, elektrische steppen, hoverboards, fietsers etc. Het strand is te ver om te lopen met kleine kinderen. Ze doen het voorkomen alsof dit niet zo is. P.s. Bewaak je spullen, er werd veel gestolen o.a. fietsen!

5Ligging
    5Prijs/kwaliteit
    5Kindvriendelijk
    6Staat v/h sanitair
    9Zwembad
    6Hygiëne

• 6Richard04-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Veel geluidsoverlast, dus als je van rust houd moet je hier niet wezen. De camping ziet er netjes en verzorgt uit, sanitair wordt goed schoongemaakt. Zwembad is netjes, niet super groot maar het is ook een kleine camping. Eerste gedeelte van de camping veel huisjes met daar tussen campingplaatsen, tweede gedeelte campingplaatsen en de miniclub. Op de camping zelf is het elke avond een geluidsoverlast van jewelste, dus met kleine kinderen niet echt fijn (ook als je met grote kinderen ben niet altijd geweldig, voor grote kinderen weinig te doen trouwens). Gezien de camping tussen 5 andere campings en een kermis ligt heb je ook hier geluids overlast van. Het plaatsje stelt niet veel voor, wel gratis parkeren aan het strand. Wij zijn eerder vertrokken vanwege de enorme herrie, als wij dit eerder hadden geweten waren wij hier nooit naar toe gegaan. Wij zijn al vaker op een yelloh village camping geweest, maar nee deze valt af.

5Ligging

17 tips over Camping Yelloh! Village Le Pré Catalan

• Hanneke Stegeman, 21-03-2014

Aqualand Safaripark Sigean Perpignan Collioure Carcassonne Vlindertuin in Elne

• Van Berkel, 17-07-2012

De stranden van Canet-plage (10 minuten rijden) zijn super. De zee wordt heeeeeel langzaam dieper en het strand is een fijn zandstrand.

• vivianne, 16-07-2012

Leuke camping, lidl en Intermarch goed lopend-fiets te doen.strand en dorp le barcares is lopen een behoorlijk eindje lopen. Wij zien niet veel weggeweest omdat we slecht in-uit onder rijden met de camper.

21 vragen over Camping Yelloh! Village Le Pré Catalan

• Esther, 10-10-2018

Multisport terrein / voetbal terrein?

Op de site van de camping staat "een multisport tenniscourt" . Op de site van touroperator staat alleen tennis. Is er ook ergens een voetbalveldje?

Petra, 02-02-2019

Je kan daar ook voetballen, zelf gezien :-)

• Janet, 27-07-2011

leeftijdsgenoten aanwezig?

Wij hebben de laatste 2 weken van augustus een ingerichte tent gehuurd. Mijn dochters van 10 en 15 vragen zich af of ze in deze periode leeftijdsgenoten zullen treffen om mee te sporten of naar het strand te gaan.

margriet, 26-07-2012

wij zijn daar ook van 13 t/m 23 augustus met 2 jongens van 13 en 10 jaar. wij komen uit gorredijk(friesland)

vivianne, 16-07-2012

Dat verwacht ik van wel. Animatiie is erg leuk, strand is wat verder lopen, maar gezien de leeftijd wel te doen, veel plezier!

• marjan, 05-01-2014

geluidsoverlast

Wie heeft er ervaring met deze camping en de geluidsoverlast van een pretpark? Ik lees dat sommigen er eerder door naar huis zijn gegaan en anderen er geen last van hadden...

Ellen, 07-03-2014

Nergens last van gehad, soms als de wind de verkeerde kant op stond hoorde je het wel iets, echter absoluut niet storend. Eerlijk gezegd gehele vakantie niets gehoord. Je hoort eerder nog iets van de animatie van de camping, echter is dit om 23.00uur helemaal stil. Wij vonden het een geweldige camping!

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • VerzorgingLogies
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 15 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenFast food, Frans

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Party service, Post service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk