Villa Résidence Les Bastides de la Mer

Villa info

Meer villa info

10 reviews over Villa Résidence Les Bastides de la Mer

• 6ria janssens05-08-2010

ideaal voor gezinnen met kleine kinderen

voor wie van rust en zee houdt is dit ideaal. Er zijn veel leegstaande zaken, ook Lydia boot. Verder heeft men voor alles de wagen nodig. Geen gezellige restaurants of bars. Promenade mooi aangelegd maar triestig, geen ambiance, geen horeca, enkel vakantieappartementen. Onze tuin was dor en verkommerd maar er zijn er wel mooie met oleanders. Het keukengerei was onvoldoende en pannen volledig onbruikbaar. Ik heb de indruk dat als je niet rechtstreeks bij organisatie boekt, je een slechter huisje krijgt toegewezen. Wij boekten via touroperator.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Kris17-08-2009

Rustig, mooi, net: prima vakantie

Het vakantiedorp is heel rustig, gemakkelijk te parkeren bij de huisjes maar geen last van druk autoverkeer. Uitstekende ligging, dicht bij het goed onderhouden zwembad, direct aan het strand. (enkel 20 meter duinen) Mooie wandelwegen, naaldbossen... supermarkten in de buurt. 's Avonds liveoptredens aan de Lydia. Brede strandpromenade. Weinig horecazaken: bijna allemaal appartementen (geen hoogbouw) en verder lage vakantiehuisjes direct aan het strand. Geen last gehad van nachtlawaai. Minpunten: afvoer douche was verstopt, slechte matrassen. Wel gelegen aan drukke autowegen, vaak filevorming als je een uitstap doet. Pluspunten: mooie huisjes, voldoende ruimte, ook ruim terras, voldoende privacy. Omgeving (vakantiepark én stadje) wordt netjes gehouden. (iedere morgen worden papiertjes geraapt door jobstudenten) Waterpretpark op slechts enkele km.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8J. van der Vlies29-08-2008

leuk met kinderen

Wij zijn in Juli 2008 2 weken geweest, wij hebben een relaxte vakantie gehad, met 2 kleine kinderen is het hier geweldig, strand dicht bij het huisje, huisjes precies goed voor 4 personen. Boulevard s avonds ook leuk voor de kinderen met een kleine kermis, heel de dag springkussen, ijssalon. Voor jongeren boven de 12/13 zal het wel iets te saai zijn, meer voor mensen met kinderen is het een relaxte vakantie. Mooi strand overigens, wel een zeer KOUD zwembad op het park. Ook worden er muziekevenementen gehoudens avonds, gezellig hoor...

Gereisd met familie in juli 2008

• 7J.van Bockel10-10-2007

Wij zijn in septemb.2007 2weken hier geweest. Wij vonden de woning vies en zeer smoezelig. Ook de bedden waren dramatisch. Er lag een matrasje van hooguit 5cm dik op de doorgezakte bedbodems. Ook de verlichting in de badkamer was dramatisch. Een fitting met een lamp er in gedraaid, en de verlichting boven de spiegel in de badkamer, daarvan zag je losse draden zitten. Volgens ons gevaarlijk. Overal op de paden naar het strand en op het strand zelf, moest je goed kijken niet in de hondenpoep te lopen of te gaan liggen met je handoek. Vies!! Ook het partyschip op ongeveer 100mtr afstand van de huizen bleek een discotheek te zijn. Hier lag je in het weekend tot 5.00 'morgens van het geluid wakker. In het hoogseizoen trouwens elke avond/nacht. Al met al gaan wij hier nooit meer terug.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 6J. en I. van Bockel27-09-2007

Wij zijn hier 2weken geweest, villa viel qwa ruimte erg tegen. Zeker voor 7pers. Verder zeer smoezelig, en slechte bedden. Beheerder zeer behulpzaam, maar park viel erg tegen. Veel hondenpoep op duinpaadjes en strand. En villa op de noordzijde zoals wij troffen, totaal geen zon. Electra in badkamer zeer gevaarlijk. Geen fatsoenlijke lamp. Alleen fitting met peertje. En losliggende electra draden bovenop spiegelplancet. Badkamer stonk erg naar opgedroogd vocht. Zelfs met gloormiddel niet weg te krijgen. En het belangrijkste van alles, er ligt een partyschip op 100mtr afstand, waar in hoogseizoen elke avond disco is tot 5uur sóchtends. In na en voor seizoen alleen in het weekend. Hebben er erg veel overlast van geluid gehad op deze avonden/nachten. Staat ook nergens vermeld in brochures, dat dit er is. Erg tegen gevallen, kom er in elk geval nooit meer. En raad anderen aan er goed over te denken om er heen te gaan. Dit is onze mening over dit complex.

Gereisd met partner in september 2007

• 8Fam. Gulden-Timmers20-08-2007

wij waren hier in juli/aug. 2006. 6pers. app. gehuurd. Zag er netjes uit. Direct bij het strand. Correcte beheerder. Leuke omgeving. Gaan er zeker nog een keer heen.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 10Renee29-06-2005

SUPER! Topvakantie gehad!! Leuke gezellige huisjes, leuke buurt, lekker zwembad! Helemaal goed!

Gereisd in juni 2005

Villa Résidence Les Bastides de la Mer info