Appartement Maeva Cap Coudalère

8.5Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Le Barcarès-Port Barcarès

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Maeva Cap Coudalère voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Maeva Cap Coudalère

• 9peterendebbie21-10-2012

hele leuke vakantie gehad!

Dit jaar in juli 2 weken in een appartement gezeten op rue antigua. Samen met de kids (5 en 3) twee heerlijke weken gehad met prima weer.

leuk park waar je alles kan kopen, boodschappen moet je echter verderop doen bij de grote supermarkten. fijn zwembad waar goed opgelet wordt, wel betaalde toegang. maar een 10 rittenkaart is 30 euro, dus voor de kosten hoef je het niet te laten. Prima omgeving, veel te doen, hebben geen mug gezien.

Enig minpuntje is dat in de avond er vaak shows worden gegeven, wij hebben hier geen last van gehad, maar op het centrale plein worden complete concerten gegeven, als je aan dit plein zit (place du martinique) dan heb je hier wel erg veel last van (muziek staat daar zo hard dat je op het plein elkaar niet kan verstaan)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9sanne buren27-07-2010

Fantastische plek met veel te doen

Prachtige locatie met overal rondom water en mooie groen voorziening. Op het plein leuke restaurants, een heerlijke bakker en 's-avonds animatie voor jong en oud. Ook overdag is er genoeg te doen voor kinderen.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8boyd van der loop23-07-2009

na 8 jaar elke keer weer word het wel saai

er is heel veel te doen. het is een groot complex met huisjes en appartementjes. het is dicht bij de pyreni"en. 10 minuten van het strand. het ligt zelf ook aan verschillende stranden er zijn veel havens. een groot plein met elke avond wel iets te doen. zoals marktjes, concerten en amusement. het heeft een eigen supermarkt, discotheek, restaurantjes, ijssalon, barretjes, speelhal. er is een groot zwembad: voor kleine kinderen, klein-volwassenen en volwassenen. ik ben er al 8 keer geweest

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2005

• 8Henk Gerards 06-01-2007

Zeer leuke vakantie gehad (juli 2006) met onze kinderen. De jeugd vermaakt zich hier op en top (8, 11 en 14 jaar). Hebben veel nieuwe vrienden gemaakt en de animatie overdag en savonds is leuk. ook de barretjes op het plein geven sfeer. We gaan er volgend jaar er weer heen.

Gereisd in januari 2007

• 8raspoort28-11-2006

echt een schitterend vakantie complex, lekker etenendrinken, goede voorzieningen en alles lekker dichtbij, goede service en vriendelijke mensen.

Gereisd met familie in augustus 2006

Appartement Maeva Cap Coudalère info