Camping Le Soleil Bleu

2 reviews over Camping Le Soleil Bleu in het Nederlands

Prettige gemoedelijke camping!

Stella
9-9-2011

Ik heb met mijn man en 2 dochters (10 en 8 jaar) 2 weken in augustus via touroperator in een Mobile Home op deze camping gezeten. We hadden een 4 kamer mobile home dat erg schoon en ruim was met een leuk houten terras dat zo was neergezet dat je volledige pricacy had. We zaten onder de bomen, dus met het heerlijke warme weer 2 weken lang genoeg schaduw. De camping heeft een eenvoudig zwembad, eenvoudige speeltuin, winkeltje, snackbar, restaurant en tennisbaan. We hebben geen gebruik gemaakt van de animatie overdag. 's Avonds zijn we wel een paar keer naar shows geweest die fantastisch waren. Elke week trad bijvoorbeeld een Michael Jackson lookalike met 2 danseressen op en dat was echt geweldig! Alsof Michael Jackson er zelf stond! Complimenten! Het was opvallend dat er bijna alleen maar fransen op de camping stonden wat wij heel prettig vonden. De camping ligt 10 minuten lopen van het strand en 15 minuten lopen van het centrum van Le Barcares. Erg veel te zien in de mooie omgeving!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Komen niet terug

Heidi van Gogh
6-9-2009

Kleiner domein, inderdaad mooi gelegen, zee en rivier heel kortbij, maar met veel te luide animatie. 's Morgens vroeg, dagelijks,levering van voedingswaren waarbij de vrachtwagens steeds toch wel 15 minuten lawaai maakten door de airco die onophoudelijk moest blijven verder draaien. Animatie startte om 9u 'smorgens, was heel de dag door, 's avonds shows (nota :echt wel goed georganiseerd!!) om af tesluiten in de disco die wel geluidicht was zolang de deur dicht bleef en niet geluiddicht was telkens er mensen binnen en buiten stapten! Vakantiehuisjes heel dicht op mekaar en verouderd!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil Bleu in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil Bleu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.