Camping Le Floride et l'Embouchure

Camping Le Floride et l'Embouchure
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Le Floride et l'Embouchure voor je op een rij gezet:

118 reviews over Camping Le Floride et l'Embouchure in het Nederlands

Geweldige camping

Roijen
13-8-2011

Dit jaar voor het eerst op deze camping geweest het was in een woord geweldig. We hadden een plek met sanitair en dat zou ik een volgende keer gelijk weer doen. Lekker dichtbij het strand en ook zwembad was op loopafstand. Wel even de weg oversteken. Wanneer je geen zin hebt om met de auto op pad te gaan dan kun je op loopafstand alles vinden, ook de supermarkt. Er zijn er 2 grote in de buurt en een Lidl. 3 keer per week is een ochtendmarkt en 2 keer een avondmarkt. Dat compenseert gelijk het gemis aan winkeltjes in het plaatsje. Animatie is natuurlijk in het frans maar dat weet je als je naar frankrijk gaat. Iedere avond was er een voorstelling en vaak uitgevoerd door het hele animatie team, waarbij de leeuwenkoning toch echt de uitblinker was. Zelfs de dames van de recepetie en de badmeesters deden hieraan mee. Een groot compliment waard. Lunapark was ook super en waar wij lagen hoorde we de geluiden maar om 00.00 uur was het stil. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 27 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal voor gezin met kinderen

Sandra
11-8-2011

Wij logeerden in juli twee weken in een splinternieuwe chalet "Savannah", dus in perfecte staat. We verbleven in het deel "Le Floride", dicht bij het centrum van de camping, d.w.z. dicht bij de receptie, zwembaden, animatie. Dat is heel gemakkelijk, maar 's avonds was het geluid van de animatie duidelijk hoorbaar. Maar zo'n kleine kindjes hebben we niet meer, dus dat namen we er wel bij. Het zwembad was in uitstekende staat, wel druk, maar heel tof. Het strand bereik je via het andere deel van de camping, je moet dan een 10 tot 15 tal minuten wandelen. Het is geen zandstrand en watersandalen zijn dus aan te raden. We hebben 1x in het restaurant van de camping gegeten en dat vonden we geen aanrader. Na een 20-tal minuten wandelen ben je bij het gezellige dorpje. Op 5 minuten rijden met de auto vind je grote winkels zoals Carrefour en Lidl.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

eindelijk niet druk en sociale fransen

familie drop
7-8-2011

Hebben hier twee weken gezeten en onze ervaring was dat het niet druk is hier, we hebben wel eens anders meegemaakt.S'morgens zwemmen in een aanrader heb je een bedje en niet druk.supermarkt in de buurt.Geboekt een stacaravan logde op plaats nr E155(lembouchure) mooi huisje echt een aanrader in schaduw en tov de kampeerders waardoor veel comtact met nls.Savonds hoor je wel de kerimis maar dat went de kids vonden het prachtig.strand(10min) is veel kiezels soms een beetje pijn aan voeten.Ik vomd de fransen sociaal en probeerde echt engels te praten dat hebben wij niet eerder meegemaakt.nl bij receptie.Leuk speeltuintje voor de kinderen.canet plage aanrader.Wij hebben genoten.

Uitstekende camping

Rob
5-8-2011

2 weken in nieuwe mobile home (Bahama) van camping gezeten. Zijn eigenlijk 2 afzonderlijke campings aan 2 kanten van de doorgaande weg. L'Embouchure ligt dicht bij het strand, maar alle voorzieningen zoals zwembad, winkel en receptie zijn op het deel van Le Floride. Vrijwel allemaal beschutte plekken met veel privacy. NL sprekend bij de receptie. Zwembad gewoon top en kermis naast camping ideaal (geen last van ondervonden). In zwembad zijn ballen, banden etc. allemaal toegestaan, alleen je slippers bij ingang uitdoen en zwemshorts zijn niet toegestaan (moet je maar net weten). Strand is niet echt zand, maar meer hele fijne kiezel. Vanuit Le Floride deel is het strand ongeveer 20 min. lopen. Het kan in deze regio erg waaien (mistral) en dan is 's avonds trui of vest nodig.

Le Barcarès heeft toeristisch centrum en is op loopafstand (1,5 km), maar ook veel parkeergelegenheid in centrum. Overwegend Fransen en Nederlanders. In de omgeving zijn Collioure en Carcassonne aanrader.

Leuke camping

Aspers
3-8-2011

Erg leuke camping. Mooie zwembaden; zeer geschikt voor jonge kinderen. Ook een overdekt zwembad, dus met wat minder weer kon er toch gezwommen worden. Veel activiteiten op de camping, alleen allemaal in het Frans. De caravan was klein (Quatro), maar dat wist je van tevoren bij het boeken. Veel Fransen op de camping, maar ook een heleboel Nederlanders in ons straatje. De zee was ideaal voor kleine kinderen, omdat je ondiepe poeltjes had waar ze fijn konden spelen. Veel te doen in de omgeving. Leuke plaatsjes zijn: Perpignan, Collioure en Carcasonne. Ook in de buurt van de camping genoeg te doen zoals midget-golven en het Luna Park (wat trouwens een groot succes was). s' Avonds hoorde je inderdaad de animatie van de camping en het Luna Park, maar na 24:00u 's nachts is het helemaal stil. Wij hebben een fijne tijd gehad op deze camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

hele mooie camping slechte chalet

petese
2-8-2011

hele mooie camping echt een aanrader, vooral het zwembad is erg leuk, fijn strand aan de camping en genoeg te doen in de omgeving, alleen het chaletje wat we hadden geboekt bij e camp was bouwval gezocht.

SUPER CAMPING, SLECHT HUISJE

pryts
2-8-2011

hele mooie camping echt een aanrader, vooral het zwembad is erg leuk, fijn strand aan de camping en genoeg te doen in de omgeving, alleen het chaletje wat we hadden geboekt bij 'touroperator' was bouwval gezocht.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

niet meer

fam westende
30-7-2011

Wegens omstandigheden hebben we geen leuke vakantie gehad. De caravan was erg klein en vies. Het zwembad was leuk. Frankrijk is niet onze vakantiebestemming, maar je kunt hier wel goed vertoeven. Het franse volk is vere van aardig, maar dat is natuurlijk algemeen bekend. Roussillon vonden wij ook niet echt een mooie streek, alles erg vlak.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

LEUK VOOR KLEINE KINDEREN

demensjes
19-7-2011

Zwembad is helemaal leuk voor kleine kinderen. Ook de speeltuin is super, er ligt nep gras dus ideaal. Verder is het dorpje dichtbij en de avondkermis is ook erg leuk. Wij hebben hier zeker genoten! Er was in de twee weken dat wij er waren continu een heerlijk windje waardoor het niet extreem warm aanvoelde. We zouden hier zeker terug kunnen keren.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 25 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische plek!

lize
8-7-2011

het zwembad is heel erg mooi met 4 glijbanen, er zijn veel restaurantjes in de buurt :) de camping ligt dicht bij de zee wat heel erg leuk is wanneer je eens een dagje naar zee wil. wij zijn er vorig jaar geweest en komen dit jaar zeker terug!! het personeel was wel vriendelijk, er was een mevrouw die nederlands spreekt dus dat was gemakkelijk voor ons ;) het sanitair was enorm mooi en proper, elke ochtend en avond wordt het gekuist :p een minpuntje was dat er een toneel werd opgevoerd van de lion king maar het toneel was in het frans waardoor wij er niets van verstonden. toch blijft het een topcamping! zeker de moeite waard om eens te proberen...

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Floride et l'Embouchure in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Floride et l'Embouchure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.