Camping Le Floride et l'Embouchure

Camping Le Floride et l'Embouchure
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Le Floride et l'Embouchure voor je op een rij gezet:

118 reviews over Camping Le Floride et l'Embouchure in het Nederlands

Accomodatie is prima, service echter zeer slecht!

ajong75
21-8-2013

Zeer arrogante houding en erg slechte service van met name de dames van de receptie.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

Prima Camping met helaas zeer slechte service!

A. de Jong
21-8-2013

Recentelijk twee weken verbleven in het Tiki Village (Faré Maori), accommodatie was prima alhoewel de bedden iets steviger mogen. Ook het zwembad is goed met continu aanwezig personeel. Het animatieteam wat aanwezig zou moeten zijn volgens de brochure was helaas nog niet operationeel.

Groot minpunt deze vakantie was de ronduit onbeschofte behandeling bij de receptie!! Volgens de ontvangen informatiemap zou de camping toegankelijk zijn tot 01:00 uur, na een dagje Barcelona komen we om 00:05 uur aan waar tot onze verbazing de poort dicht is en de bewaking niet van plan is deze te openen. Hierop met drie slapende kinderen een stuk mogen lopen vanaf de parkeerplaats. Hierop de volgende dag ons beklag gedaan bij de Nederlands sprekende receptie, deze uiterst onbeleefde dames deden echter meer hun best om de klachten te ontkrachten dan enige vorm van excuses of inlevingsvermogen te tonen. Ook het onderling overschakelen naar het Frans is erg irritant in een discussie!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

Super gave camping

Carla Lokotte
30-6-2013

Klein schalige camping. Super mooi zwembad, met glijbaan en peuterbad, dicht bij het strand! Sanitair soms veel zand i.v.b met het strand maar verder wel schoon. Dorpje en marktjes op loopafstand. Een super mooie camping!! We komen er graag terug.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Blijf beter thuis

Tom
2-11-2012

Oud en vies. Bungalow was gewoon een oude stacaravan die stonk naar urine. Lakenpakket en servies waren afkomstig van een containerpark. Wij zijn toegekomen hebben gekeken en zijn terug naar huis gegaan. Personeel, vooral het Nederlandstalige was niet onbeleefd maar gewoon boertig en arrogant. Geloof ook niet te veel van de foto's van het zwembad die getoond worden. De werkelijkheid is volledig anders.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Leuke camping

Belinda
18-10-2012

Wat een geklaag toch altijd van die Hollanders. Misschien moeten mensen zich eerst eens verdiepen in een camping, omgeving etc. Dan weet je van te voren wat er wel of niet te doen is, hoe ver het strand is, dat er een weg tussen de camping loopt enz. Het is een prima camping. En het huisje waar wij in zaten was gewoon fantastisch, Fare Maori. En ja er is verkeer op de camping maar mijn zoontje van 4 kon prima spelen buiten, geen probleem. Er rijden echt niet continu auto's heen en weer. Het zwembad is verwarmd en erg leuk voor kleine kinderen maar ook voor de ouderen. De badmeesters hielden de boel goed in de gaten en als er gekliert werd op de glijbaan kreeg die persoon 2x een waarschuwing en de 3e x kon hij vertrekken. Vind ik niet meer dan redelijk! En met het omroepen van de activiteiten viel het ook allemaal wel mee. Echt niet om het uur, 3x per dag hooguit en zoveel herrie maakt het nou ook weer niet. Volgend jaar gaan we ergens anders heen maar omdat we gewoon meer willen zien

Gereisd Met jonge kinderen in september 2012

Wij gaan niet nog een keer, omdat.....

Fam.Jansen
24-9-2012

Laat ik beginnen met het positieve; VERWARMD kinderzwembad met speelattributen voor de kleintjes en Nederlands sprekende receptie. Voor de rest tegengevallen. In de omgeving is geen klap te beleven. Het is prettig dat je auto bij het huisje staat, maar dat betekend verkeer op het park. Je kind kan dus niet vrijuit spelen. Huisjes zijn gewoon ok. Niet meer en niet minder. Op het park 90% Fransen en 10 % Nederlands. En ja, ik weet dat wij in Frankrijk zijn, maar je hoopt voor de kinderen dat er Nederlandse kinderen zijn om mee te spelen. Fransen zijn minder toegankelijk en zitten hele dagen op hun veranda te eten en te drinken. En dan een omroepinstallatie die (alleen Franse taal) om het uur over de gehele camping omroept dat er een activiteit gaat beginnen!! Pfff.... Voor het strand moet je de weg oversteken en dan toch een flinke wandeling maken. Althans dat vonden wij met twee kinderen en bagage voor een stranddag. Ong 15 min lopen. Helaas voor ons niet meer naar deze camping.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Franse camping met privésanitair

maesendesombreff
4-9-2012

We zijn voor het tweede jaar op deze camping geweest en hebben een prima tijd gehad. Pluspunten, en dan met name van het deel l'Embouchure, zijn de directe ligging aan het strand, het privésanitair en de vele Fransen, waardoor je lekker rustig kunt kamperen en als je dat wil de gezelligheid kunt opzoeken. Er zijn veel terugkerende gasten en dat zorgt voor een gemoedelijke sfeer. De staanplaatsen ogen wat krap maar met wat passen en meten kun je een aardige tent neerzetten. De plekken aan de 'oneven' kant zijn overigens doorgaans kleiner dan de plekken met de even nummers dus let daar op met reserveren. Het privésanitair is heel prettig maar bedenk wel dat je het zelf moet onderhouden en - als je pech hebt - aan het begin toch nog even zelf moet poetsen. Service bij eventuele gebreken is snel en goed. Bij de receptie wordt Nederlands gesproken. Handig om ter plekke te kopen: mierengif, want mieren zijn er in overvloed. Neem ook een verloopstekker mee voor de stroom.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Zeer mooie camping met mooi waterpark

Arjola Ketting
26-8-2012

In de meivakantie van 2012 het kleinste chalet gehuurd. Heel mooi weer gehad, waardoor dat niet erg was. Chaletpark gedeelte is zeer mooi aangelegd: speels en met voldoende ruimte tussen chalets. Campinggedeelte vonden wij minder mooi. De vier sterren zijn het wat ons betreft waard: zeer mooi zwembad met veel glijbanen, ruim peutergedeelte, overdekt deel en zonnedek. Frisse wind, maar konden altijd zwemmen. Loopafstand van zee en centrum van dorpje (in voorjaar alleen reuzenrad en markt). Mooie omgeving om te fietsen. Op uur rijden van Spanje, één van de Costa's bezocht: aanrader! Wij waren onder de indruk van deze mooie camping met leuke animatie.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

redelijke camping met wat haken en ogen

Familie
31-7-2012

2 wkn gestaan, grote tent, 2 volw. + 2 jongens 6 en 8 Minpunten: vroeg gereserveerd, toezegging per mail voor een "grote plek in de schaduw" maar bij aankomst een kleine plek vol in de zon. Na gesteggel bij de receptie uiteindelijjk een betere plek gekregen. Op de plekken deel Le Floride was recent scherp grind gestrooid waardoor ons grondzeil aan gort is gegaan + erg oncomfortabel. Hou er rekening mee dat je op deze camping echt veel herrie hoort tot ong. 01.00u. Er hangen over de hele camping luidsprekers waardoor een paar keer per dag de animatie wordt omgeroepen. Zwembad ontzettend druk, 's middags geen ligbedje meer te vinden. Positief: nieuw en netjes sanitairblok. 's Ochtends lekker vers brood, kleine supermarkt, restaurant en afhaal. Als je er eventjes voor wilt rijden, zijn er genoeg uitstapjes te doen.Onze kinderen hebben het leuk gehad mede door de gemaakte vriendjes waarmee ze veel gespeeld en gevoetbald hebben, maar we zullen er niet nog een keertje naar toe gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Leuk, maar niet voor kleine kinderen.

m.verploegen
29-7-2012

Wij hebben 2 weken op deze camping gelogeerd in een stacaravan. Deze was enigzins verouderd maar schoon en we zaten op een mooi plekje in de schaduw. Wat ons opviel was dat er erg veel tieners op deze camping waren en dat alle (franse) animatie pas heel laat begon, rond half 10 's avonds. Je hoort allerlei herrie, van het lunapark maar ook naast gelegen campings. Dit was meestal rond 24.00 uur afgelopen, maar dan liepen er nog jongelui rond te schreeuwen. Het zwembad was mooi, maar wat jammer dat het grootste zwembad te koud was en het overdekte en de stroomversnelling te warm. 'S middags was het een mierennest in het bad en er waren vreemd genoeg geen parasols! Het strand is wel mooi en goed bereikbaar maar het water loop vrij snel af. Natuurlijk pas je je aan op vakantie en we hebben ook heerlijke weken gehad maar we zullen hier niet terugkomen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Floride et l'Embouchure in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Floride et l'Embouchure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.