Camping Le Floride et l'Embouchure

Camping Le Floride et l'Embouchure
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Le Floride et l'Embouchure voor je op een rij gezet:

118 reviews over Camping Le Floride et l'Embouchure in het Nederlands

Prima camping!

Fam. B
17-8-2014

Wat wilt men nog meer :loop afstand van het strand met een erg leuke strandtent en een riviertje voor de kleintjes (geen golfslag) en op loopafstand van het zwembad. Toegegeven, de weg die de camping in tweeën deelt is niet handig, opletten met oversteken. Zwembad is erg leuk, kids hebben zich prima vermaakt. Vriendelijk personeel zowel in het restaurant en supermarkt als bij de receptie. Wij hadden een staanplaats met privé sanitair. Prima met veel schaduw. Let wel op dat het Luna Park iedere avond te horen is tot 01:00 uur. Overigens geen last van gehad maar je hoort het wel. En weinig Nederlanders, prima, als je dat wilt kun je net zo goed in Nederland blijven ( behalve in Zeeland...)

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping OK

Bart België
16-8-2014

De camping is goed gelegen en veel te doen in de buurt. Op de camping heel veel Fransen en weinig Nederlanders/Belgen. Voor de kinderen wel jammer. Verder was ook 1 glijbaan de hele vakantie afgesloten - wat niet zou mogen volgens ons. Sanitair was prima - douches sluiten om 23 uur.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima Camping

Fam. P
11-8-2014

Wij zijn het niet eens met onderstaande negatieve beoordeling. Eind juli een week op deze camping gestaan. Niks mis mee! Dat er veel fransen op de Camping zitten,, duh.. je zit in frankrijk.. Strandtent? al je 300 m naar rechts kijkt op het strand bij de camping zie je een mooie strandtent.. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt, Zwembad is top. Goede camping winkel, en schone huisjes. Van de animatie voorstellingen wordt veel werkt gemaakt, tja ... als er een paar honderd gasten willen zitten tijdens een voorstelling dan krijg je al snel rijen met stoelen.. wij hebben een TOP week gehad op deze camping.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer.....

marjon
21-7-2014

Slechte service, alleen maar fransen, saaie omgeving en ongezellige camping. Animatie is om te huilen evenals bv speeltuintje voor de kinderen. Er is er maar 1 en die is te ver weg om een kind alleen te laten gaan. Wij zitten hier nu 2 dagen en gaan morgen weg puur omdat dit geen vakantie voor ons is. Niets te bekennen van het zuidelijke levendige leven. Mijn kinderen spelen niet maar zitten op de veranda omdat er gewoonweg niets te doen valt en ook de omgeving is vreselijk saai, geen leuke boulevard, strand geen strandtent en geen strandbedden. Kan ik net zo goed op Texel gaan zitten ipv zo eind te rijden voor heeeel veeel geld. Vier sterren camping?? nou 2 sterren krijgen ze nog niet van me.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer.......

marjon
21-7-2014

Op dit moment verblijven wij nog op deze camping. Wij zijn hier nu 2 dagen en morgen vertrekken we , zo slecht vinden wij het. Ik ben heel wat gewend en maak er overal wat leuks van maar ik heb het gevoel alsof we in een uithoek zitten, slechte en onvriendelijke mensen, geen sfeer, niks te beleven en alleen maar fransen mensen. Alles in het frans, geen Engels, niks nada dus wij volgen niks hier. Er is maar 1 speeltuintje en die is een stuk lopen dus waar kan ik mijn kind laten spelen? nergens, ja op de verranda van 1 vierkante meter. Het strand is ongezellig, en saai. Er is op de camping 1 terras/restaurant maar daar s het zo donker dat er geen zonnestraal naar binnen schijnt. Het toppunt vind ik de animatie '' avonds. Stoelen worden in rijen naast en achter elkaar gezet, alsof je in de bios zit met geen bediening dus geen gezellig drankje. Ze zeggen 4 sterren camping, nou ze krijgen er van mij nog geen 2.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Mooie camping

Charlotte
5-4-2014

Erg mooie camping met prachtig zwembad. Wij stonden op le embouchure op een plek met prive sanitair. Wat was dat fijn! Zeer zeker een aanrader. Grootste nadeel hier vond ik de muggen. Je moet hier echt de hele dag DEET smeren en ondanks dat flinke allergische reacties. Goede uitvalsbasis voor allerlei bezienswaardigheden.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping!

Lynn Segerink
27-2-2014

Dit wordt het 4e jaar op deze camping, het ligt lekker dicht bij het strand en het dorpje. Een fantastische camping om naar toe te gaan, vooral met kinderen. Het nadeel is dat er een weg tussen de camping zit. Voor de rest is het een prima camping!

Gereisd Anders in januari 2014

Prachitge camping , mooie ligging

Fam Cornelis
16-1-2014

De camping ligt op loopafstand van het strand. Barcares is een gezellig dorpje waar het leuk vertoeven is. Winkels zoals Lidl en Aldi liggen ongeveer 2 km van de camping. Op de camping zijn inderdaad veel fransen en weinig Nederlanders. Het is maar wat je zoekt. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad. De mensen aan de receptie spreken Nederlands en zijn erg behulpzaam. Animatie is alleen in het Frans wat nadeel is voor kinderen maar verder is er heel veel te beleven. Het is gewoon een goed onderhouden en gezellige camping. Sanitair is ook goed onderhouden. Mensen die daar over klagen, hebben altijd wel te klagen en kunnen beter thuis blijven. Het is gewoon een mooie gezellige camping in een mooie streek. Wij gaan komende zomer zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 19 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat wil een mens nog meer

Marij
18-9-2013

Dit jaar op deze geweldige camping een lodge gehuurd. Alles was perfect in orde en de mensen zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Ik snap niet dat andere mensen klagen over de mensen die op deze camping werken. De camping ligt super centraal en je kunt lekker te voet naar strand en dorp en voor vertier op de camping wordt voldoende georganiseerd.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nationalistische camping

Arianne
1-9-2013

Bij aankomst bleek een hele week op de camping staan niet mogelijk. Slechts 4 dagen waren nog beschikbaar en we zouden de laatste plek hebben op de camping. Na 4 dagen was de camping steeds leger; onze plek werd druk bezocht door een ander (Frans) stel. Ook andere Fransen kwamen met caravans binnen tijdens en na ons verblijf. De camping stond vol met alleen maar Fransen, weinig tot geen toeristen. We hebben 1 Engelsman gehoord.....die kwam ons waarschuwen over de BBQ (zie hieronder). Extra informatie: geen informatieverschaffing bij het inchecken; zo blijkt dat een lange zwembroek verboden is en alleen "speedo's" toegestaan zijn in het zwembad, oordoppen zijn een must: de muziek staat 's avonds kneiterhard en BBQ'en mag alleen met een gas BBQ. Sanitair wordt wel bijgehouden, maar dit kan veel beter. (Nu zouden de mensen ook eens meer hun troep moeten opruimen!) Pluspunt: ruime douches en tevens goede douches! Toch zullen wij hier niet meer naartoe gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2013

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Floride et l'Embouchure in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Floride et l'Embouchure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.