Camping Le Floride et l'Embouchure

Camping Le Floride et l'Embouchure
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Le Floride et l'Embouchure voor je op een rij gezet:

118 reviews over Camping Le Floride et l'Embouchure in het Nederlands

Te veel Fransen, weinig NL en lunapark herrie.

Eddy K.
19-1-2016

Geen aanrader. Wij stonden aan de kant van de kampeerplekken met eigen sanitair. Laatstgenoemd was een groot luxe voordeel. Strand dichtbij op loopafstand via poortje met code. Tot s avonds 21 uur prima te doen en dan breekt de hell los, het lunapark. Wat een kansloos gebeuren zeg. We konden elkaar niet meer verstaan. (De buren op de camping vertelden dat het wel went, nou niet dus) Tot 01.00 uur en dan de herrie van de mensen die terugkomen van de kermis. We kwamen van de warme kermis thuis. Zwembad is mooi , maar bomvol vanaf midden juli t/m augustus. Barcares is wel leuk en gezellig dorpje. Restaurant Casablanca vergane glorie en ronduit slechte horeca tent. Is ooit een goed restaurant geweest. Mooi surfen bij de etange bij Port Leucate eveneens prima strand als je stukje doorrijd. Wij gaan nooit meer naar deze camping.

Thibault P, Relations Clientèle, Mon Feb 01 2016 17:39:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben nota genomen van uw reactie . We zijn erg jammer dat jullie niet helemaal tevreden zijn geweest . Toch vinden wij dat u genoten heft van onze individuele sanitaire , evenals onze directe toegang tot het strand , diensten die zeldzaam zijn in een Camping-club . Ten aanzien van de kermis , zal het nodige worden gedaan aan het stadhuis om het geluidsniveau te verlagen en maximum tot middernacht. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het restaurant dat u noemt , het is gelegen in het centrum van Port- Barcarès . Onze klanten hebben de mogelijkheid indien zij dit wensen te dineren in ons eigen restaurant gelegen op de camping . Dank u

Mooie camping met veel fransen

TheoK
15-1-2016

Mooie camping strak aan het strand van de middellandse zee. Ongeveer 10 minuten lopen naar Le Barcares waar je lekker over de boulevard kan wandelen. Het zwembad is mooi, ruim en leuk voor kinderen. De animatie is in het frans.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

Nico
27-12-2015

We hadden 14 dagen huisje gehuurd, 14 dagen stonk het toilet en de douche, zelfs met verfrisser. Prima zwembad, verzorgd en volgens mij hun troef. Wat ook gemakkelijk is, is de nabijheid van de zee en Port-Barcares.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Thibault P, Relations Clientèle, Mon Feb 01 2016 17:41:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dank u voor het kiezen van onze camping club voor uw verblijf . Wij waarderen uw complimenten over ons waterpark en de verwarmde zwembaden . Onze excuses als u een onderhoud probleem in het huisje dat je gehuurd hebt gevonden . Als dit het geval is, moet u ons onmiddellijk melden,en sturen wij ons reinigen team terug . Inderdaad netheid is een prioriteit nummer één voor ons. Excuses . oprecht

Super

Fam Luijk
7-11-2015

Erg goed en komen , wat zeldzaam is, al meerdere jaren terug. Veel plezier en fijne mensen Komen elk voorjaar terug.

Gereisd Met partner in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Thibault P, Relations Clientèle, Mon Feb 01 2016 17:42:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dank u voor uw beoordelingen en uw loyaliteit. Een snel.

Geweldige hulp gehad

Thea Booi
29-9-2015

Dit is een gezellige camping waar elke avond iets leuks te doen is, ook in september. Prachtig zwembad, goed verzorgd en schoon sanitair en dichtbij het strand. Wij hadden wat pech met onze camper en dan is Frans een lastige taal om met een garage te communiceren. De dames van de receptie hebben ons fantastisch geholpen en steeds voor ons gebeld met het garagebedrijf. Heel hartelijk dank daarvoor! Wij komen hier zeker weer terug.

Gereisd Met partner in september 2015

Kermis in de hel

Arie Roukens
19-8-2015

Kent u dat gezegde Kermis in de hel. Nou ben zojuist gearriveerd op deze camping en tot ongeveer 20.00 was dit een erg leuke camping erg leuk ontvangen bij de receptie en lekker mosselen gegeten in het restaurant. Toen wij terug kwamen bij de tent met uitstekend privé sanitair ging het los op het nabij gelegen Lunapark cq Kermis.Ik wist niet dat een geluidsinstallatie op 500 meter afstand nog zoveel bas kon produceren dat ik het voelde op mijn trommelvliezen. Arme mensen op deze Kermis,gelukkig schijnt tegenwoordig de vergunning maar tot 00.00 te zijn en 9s het dan uit met de pret.Morgen weer een dag!!

Gereisd Met partner in augustus 2015
Thibault P, Relations Clientèle, 23-9-2015

Hallo, wij danken u voor uw mening waar wij veel waarde aan hechten. Wij zijn blij dat u tevreden bent over uw aankomst, over de standplaats met privé-sanitair en de avond "mosselen en friet in het restaurant. Met betrekking tot de kermis die in juli en augustus open is vinden wy het erg jammer dat u hieraan veel hinder hebt onder-vonden en wij erkennen dat dit het geval kan zijn in verschillende zones afhankelijk van de windrichting. Wij hebben om de gemeentelytie autoriteiten benadert om de kermis aan hun verplichting het geluid om middernacht te stoppen, te respecteren, dit in verband met het confort van onze klanten.

voor ons niet meer

Joke
10-8-2015

Ligging camping goed, aan zee, bij gezellig klein leuk plaatsje. Personeel camping vriendelijk,. Dus onze vakantie begon goed leek het. Na een lange reis dachten we rust te hebben. , Echter s avonds brak voor ons de hel los. zaten we naast een Lunapark. Wat een enorme herrie gaf op onze camping plek, na informatie bij de receptie bleek dit elke avond open te zijn van half 9 tot 1 uur s nachts in de maanden juli en augustus. Dus hou je van een Lunapark en keiharde muziek en nog meer herrie ga. Zo niet, nooit gaan. Had dit graag van te voren geweten ! .

Gereisd Met partner in juli 2015

Hele fijne vakantie op een supercamping !!

Michiel
7-8-2015

De camping ligt ideaal, direct aan het strand, op loopafstand van het begin van Port Barcares (met een aantal winkeltjes, restaurantjes en bars) en met de auto vlakbij de winkels (o.a. een mooie Lidl). De plaatsen zijn behoorlijk groot en schaduwrijk ! De faciliteiten op de camping waren prima in orde (en door de jingle in het zwembad was er geen ruzie over ligbedjes :-). Het personeel was netjes en behulpzaam (en bij de receptie spreekt men ook Nederlands). Het dichtbijgelegen Lunapark was voor ons geen probleem (vonden we wel gezellig). We hebben ook geen last gehad van vervelende insecten. Voor ons echt een prima locatie die we van harte aanbevelen bij anderen.

Eenmalig

Patrick
4-8-2015

Receptie vriendelijk, restaurant spreekt geen Engels. Sanitair is schoon. Kampeerplekken zijn zeer verschillend in grootte. Veel geluidsoverlast van de kermis. Gaat tot s nachts 1 uur door. Verder weinig gezinnen met jonge kinderen. En zoals eerder vermeld 95 % is Frans op de camping. Voor ons een leuke camping voor 10 dagen, maar zeker geen camping om terug te komen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015
Thibault, Relations Clientèle, 10-8-2015

Hallo en dank voor uw beoordeling. We zijn blij dat u onze locatie en netheid van de camping waarderen, dat is een van onze prioriteiten. Een deel van ons personeel spreekt Engels, en we hebben zelfs receptionisten die Nederlands spreken. Het is echter mogelijk dat de serveerster die u hebt bediend in het restaurant geen Engels spreekt, sorry voor het ongemak. Voor informatie, is het probleem van het kermis is geregeld, zij hebben geen recht meer om lawaai te maken na middernacht. Groeten.

Prima Franse camping!

Wim
10-9-2014

We stonden voor het 5e jaar op een plek met privé sanitair. Inclusief water toevoer en afvoer naar/van de caravan. Medewerkers zijn echt vriendelijk en gebreken worden direct verholpen en dat allemaal gewoon in het Nederlands. Van het restaurant hebben we weinig gebruik gemaakt, de wachttijden waren erg lang, maar in het dorp kun je prima eten. De maten van de plaatsen is variabel, dus je kunt een klein plekje treffen of juist een grote. Het hek naar het strand is nu met een code beveiligd, zo wordt duidelijk voorkomen dat er anderen op de camping komen. Er staan heel veel fransen, maar dat maakt het juist een leuke camping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Floride et l'Embouchure in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Floride et l'Embouchure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.