Camping Le Floride et l'Embouchure

Camping Le Floride et l'Embouchure
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Le Floride et l'Embouchure voor je op een rij gezet:

118 reviews over Camping Le Floride et l'Embouchure in het Nederlands

Leuk maar nooit meer

Chris
29-7-2017

Kleine plekken veel kleiner dan aangegeven. Geen nederlandse animatie. Redelijk ver van het strand. Je staat tussen de stacaravans dat is minderleuk. Verder nette camping net personeel.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke plek voor 1 keer met aantekeningen

Rob helmes
17-7-2017

Mooie verzorgde camping, personeel kan totaal geen woord engels verstaan of praten..... hoofdzakelijk fransen campinggasten. Op steenworp afstand pretpark lunapark, kun je afhankelijk van de wind erg veel last van hebben, maar dat vonden wij niet storend... schone camping met veroudert prive sanitair. Kiezelstrand en word snel diep wat nadeel is voor kleine kinderen maar in plaatsje canet rousselon prachtig zandstrand wat heel geleidelijk dieper word. Zwembad vrij klein en bomvol... gezellig centrum met terrasjes en word regelmatig wat georganiseerd... en hou even rekening met festival electrobeach in barcares.... veel jongeren dan en samen met luna park extra geluidsoverlast... leuke camping voor 1 keer maar volgens jaar iets anders.... ow hou rekening met vrij veel en harde wind...isnhet strand niet te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader!!

Familie uit Utrecht
30-7-2016

Super leuke camping, mooie accommodatie (Bahama climat) op ruime plek, zeer weinig Nederlanders dus ultiem vakantiegevoel. Alles was aanwezig, mooi zwembad, winkeltje met dagelijks vers brood, restaurant op de camping met gezellige bediendes en lekker eten, goede wifi, strand en marktjes op loopafstand in het stadje. Ook waren een Lidl en Aldi dichtbij voor de boodschappen. Leuke kermis naast de camping, waarvan wij absoluut GEEN overlast hebben ondervonden. Complimenten aan de receptionistes die erg behulpzaam waren en erg goede service verleenden (spraken Nederlands en hielpen bij contact met politie en ziekenhuis en zorgen voor het verzenden van onze -op de camping- vergeten Ipad), een dikke 10 voor de receptie dus!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Go4Holiday.nl

Net als vorige keren goed bevallen, gezellig

Fam Luijk
10-7-2016

Mooie en gemakkelijke ligging. Wel wat veroudert prive sanitaire en de prijs is aan de hoge kant voor dat sanitaire. Verder weer een erg leuke vakantie gehad en tot over 1,5 week, want dan gaan wij weer terug.

Gereisd Met partner in april 2016

Leuk

E
8-7-2016

Wij zijn net terug en hebben een heerlijke vakantie gehad! Wat een leuke camping met een fantastisch zwembad, vooral een mooi overzichtelijk peuterbad met leuke speeltoestellen en glijbaantjes. Er werd vanalles georganiseerd op de camping voor ieder wat wils. Wij zaten naar ons idee op het mooiste stukje van de camping tikki Village in mobile home fahore mahori die er keurig netjes uitzag! Service was ook super snel en goed toen ons camping bedje kapot was. Deze werd gelijk vervangen. Ook is de camping een goede uitval basis voor leuke uitstapjes in de regio. Ook een dagje Barcelona of Costa brava is prima te doen! Ondanks vele negatieve berichten over de kermis hebben wij daar helemaal geen last van gehad! Wel hoor je wat geluiden..maar dit bezorgde naar ons idee totaal geen overlast,je hoort ook de muziek van het animatie team wat wij juist gezellig vonden!! Een sfeervolle camping gezellig, verzorgd en met een lekker zonnetje een prima vakantie bestemming!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

Mooie Camping, dichtbij strand.

JoJoRe
5-7-2016

Mooie camping ligt zeer dichtbij het strand, privé sanitair is een echte aanrader. Hier al veel gelezen over de herrie van Lunapark, dachten hier aan het eind van het voorseizoen geen last van te hebben, maar de laatste week kwamen we toch van een koude kermis thuis! Ook dan al veel geluidsoverlast hiervan. Helaas kan de camping hier weinig aan doen, gezien het feit dat de lokale politiek niet luistert naar de wensen/eisen van de diverse omliggende campings

Gereisd Met partner in juni 2016

super camping met goede voorzieningen, alleen Lunapark was

Joost
28-6-2016

super camping met goede voorzieningen, alleen Lunapark was erg gehorig

Gereisd Anders in juni 2016

Geweldig

A. Teigeler
25-6-2016

Geweldige camping komen altijd in het voor en najaar zeker even langs. Nu hebben er ook weer 6 wk gestaan. Kan het iedereen aanraden.zwembad, het gezellig jeu de boules, het aqua joggen.

Gereisd Met partner in mei 2016

Nooit meer

Emdebe
16-6-2016

We hebben lang moeten zoeken om een plaats te vinden waar er niet teveel bomen stonden omdat we zeker naar het voetbal wilden kijken. Noodgedwongen een plaats met privé sanitair moeten nemen. Er was er nog 1 vrij voor onze periode. De wind was de ganse week zeer hevig. Maar vooral de muggen. Gans ons lichaam staat vol bulten. Onbegrijpelijk want ik heb geen mug gezien. Dus zijn het andere beestjes. De abrikozenmug , zo zegt men hier. Jeuk, jeuk, jeuk. Nog minpunt is het gebrek aan parasols aan het zwembad. Wel afdakjes uit stro. Maar daar zit ook ongedierte in. In geval van brand is de uitgang waar wij stonden heel klein en met code. De grote poort zit vast met slot en zit ook vast in het zand. Wij komen, ondanks de mooie zwembaden, vriendelijk personeel en winkels dichtbij, niet meer terug. Sorry.

Een prima schone camping

Martin en Marijke
27-1-2016

Lekker dicht bij het strand, maximaal 500 meter lopen. Je kunt uitstekend fietsen in de omgeving. Barcares is een gezellig plaatsje. DIverse keren per week een markt. Wij hadden een Bikini gehuurd (2 pers). Is er goed bevallen

Gereisd Met partner in september 2015
Thibault P, Relations Clientèle, 1-2-2016

Heel erg bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij dat u een aangenaam verblijf in onze stacaravan had. Tot ziens.

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Floride et l'Embouchure in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Floride et l'Embouchure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.