Camping Le Floride et l'Embouchure

Camping Le Floride et l'Embouchure
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Le Floride et l'Embouchure voor je op een rij gezet:

11 reviews over Camping Le Floride et l'Embouchure in het Nederlands

super camping met goede voorzieningen, alleen Lunapark was

Joost
28-6-2016

super camping met goede voorzieningen, alleen Lunapark was erg gehorig

Gereisd Anders in juni 2016

Mooie camping!

Lynn Segerink
27-2-2014

Dit wordt het 4e jaar op deze camping, het ligt lekker dicht bij het strand en het dorpje. Een fantastische camping om naar toe te gaan, vooral met kinderen. Het nadeel is dat er een weg tussen de camping zit. Voor de rest is het een prima camping!

Gereisd Anders in januari 2014
2008

eerste indruk redelijk een echte franse camping ligstoelen

fam. rollof
13-4-2008

eerste indruk redelijk een echte franse camping ligstoelen bij het zwembad moest je huren sanitair beneden alle pijl 3 sta wc en 2 metpot zonder bril alles heel vies om 23.00uur ging het hek ervoor.douche klein pisstraaltje s,nachts veel herrie bewaking stelde niets voor.koud water om aftewassen wij gaan hier nooit meer naar toe.

Gereisd Anders in Sun Apr 13 2008 17:21:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Augustus 2006 hier twee weken gestaan

Jacqueline
20-11-2006

Augustus 2006 hier twee weken gestaan. Iedere avond tot 01.00 uur luisteren naar aan de ene kant het Lunapark en aan de andere kant de animatie van de camping. Animatie is overigens volledig op Fransen geënt. Op het strand is niets te krijgen. Het sanitair is gedateerd en niet schoon. Als klap op de vuurpijl hadden we de eerste vier dagen geen warm water!!! Wij gaan nooit meer terug. Het is het geld niet waard.

Gereisd Anders in Mon Nov 20 2006 09:48:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Toen wij aankwamen eerste indruk mooie camping veel groen

Everdiene
5-11-2006

Toen wij aankwamen eerste indruk mooie camping veel groen. Wij huren al jaren een tent van Touroperator op deze camping staan ze niet allemaal bij elkaar en wij stonden echt helemaal alleen achteraan op de camping tussen alleen maar stacaravans met franse mensen. Vonden we erg eenzaam, het meisje van touroperator was naar huis gegaan had heimwee. Dus er werd niets gedaan voor de hollandse kinderen. Dat vonden die van ons erg jammer. Je mag ook niet met een lange sportbroek in het zwembad.

Gereisd Anders in Sun Nov 05 2006 16:58:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij zijn hier in de zomer van 2005 geweest

saskia
29-10-2006

wij zijn hier in de zomer van 2005 geweest. Tent gehuurd via vacansoleil. De plek die we kregen was in de schaduw en naast de afval plaats. Dus tien keer per dag kwam er een tractor voorbij gereden. Eng met kleine kinderen. Zwembad is mooi maar te klein voor twee campings. Strand 15 minuten lopen maar verder dan ook niets. Wij namen de auto naar het strand bij de boulevard. animatie voor kinderen was slecht er was een meisje van vacansoleil en die wist ook niet wat ze moest doen. Sanitair was wel schoon. Er is in de buurt weinig te beleven. Wij gaan hier nooit meer naar toe, ondanks alles hebben we het beste ervan gemaakt.

Gereisd Anders in oktober 2006

Wij zijn net terug van deze camping, gelukkig hadden we 2

anja
14-8-2006

Wij zijn net terug van deze camping, gelukkig hadden we een ruime plek met eigen sanitair en veel schaduw op een paar minuten lopen van het strand dus dat was prima, overige voorzieningen op de andere camping en vrij klein voor 2 campings. Sanitair zag er zo op het oog redelijk uit. Het lawaai 's-avonds van het Lunapark vlakbij vonden wij toch wel storend, gelukkig was het wel rond 00.30/01.00 stil. Prima vakantie gehad maar toch niet snel opnieuw naar deze camping

Gereisd Anders in augustus 2006

Camping is verdeeld in 2 delen, ene kant ligt dicht aan de

Liliane
14-1-2006

Camping is verdeeld in 2 delen, ene kant ligt dicht aan het strand, andere kant (met zwembad), receptie, winkeltje (klein), bar(klein), restaurant(klein) liggen aan de andere kant van de weg. Staanplaatsten variëren nogal van grootte, als je reserveert goed navragen of je caravan op je plek past! Vacansoleil tenten staan op de camping aan de andere kant van de weg (dus ver van strand) en tussen de stacaravans en seizoensplaatsen. Kindersanitair is NIET aanwezig.Toiletten wel goed schoon maar slechts 2 zittoiletten in ons gebouw en 4 sta-toiletten dus je moest soms met hoge nood wachten! Prima vakantie gehad uiteindelijk toen we onze eerste teleurstelling te boven waren. We gaan hier echter nooit meer terug! Dorpje op loopafstand, kermis op loop en gehoorafstand (stopt om 24.00 uur). Op camping kleine winkel maar 5 minuten met de auto en je hebt een Lidll waar het wel SUPERdruk is

Gereisd Anders in januari 2006
2005

Le Floride: De meeste plekken staan in de schaduw, veel is

Regina
23-8-2005

Le Floride: De meeste plekken staan in de schaduw, veel zand, veel jongeren met veel lawaai. Leuk zwembad, maar wel klein. Het sanitair is gemengd, de toiletten zijn buiten het gebouw, krap en geen wc-brillen. Bij het strand zijn geen eettentjes. Overdag is er op de boulevard niets te doen. Je kunt er niet lekker even stappen, of gezellig in een bar een cocktail drinken. In het restaurant, bij de pizzeria en de snackbar kunnen ze geen engels. En je moet heel lang op je eten wachten. In vervolg gaan we weer naar een 4-sterren camping, je ziet echt wel het verschil.En als je iets noorderlijker zit, heb je een mooiere omgeving, waar je lekker kunt wandelen, fietsen.

Gereisd Anders in augustus 2005

wij hadden een stacaravan, vrij klein voor 4 personen en

van Bezooijen
1-8-2005

wij hadden een stacaravan, vrij klein voor 4 personen en er ontbrak een prullebak. Als je daar een tent hebt en van het sanitair gebruik maakt, dit is niet mooi schoon en er zijn geen w.c. brillen. In de reisgids staat 100 meter van het strand, dit is vanaf de andere camping, het is 15 minuten lopen. Wij hadden een schaduwplaats gevraagd en dicht bij het zwembad, dit hebben wij beide niet gekregen. Nooit meer naar Frankrijk, 3 Euro voor een flesje drinken in een restaurant. Kindermenu's zijn allemaal hetzelfde, friet met tartaar of friet met Mc.Nuggets kip en een goedkoop ijsje toe. Het zwembad is mooi met een leuke glijbaan, geen ligstoelen gratis, betalen 2 euro. Zwembad is veel te klein voor 2 campings.

Gereisd Anders in augustus 2005

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Floride et l'Embouchure in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Floride et l'Embouchure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.