Camping Le Floride et l'Embouchure

7.2Zwembad
6.9Hygiëne

Camping Info

• Kinderopvang

We hebben een aantal aanbieders voor Le Floride et l'Embouchure voor je op een rij gezet:

4 reviews over Camping Le Floride et l'Embouchure in het Nederlands

• 2018
    4Lisanne04-09-2018

Voor ons nooit meer!

Deze camping is alles behalve 5 sterren! Ik geloof best dat je de vakantie van je leven hebt als je een van de nieuwste luxe stacaravans hebt gehuurd, maar als je in een basic stacaravan zit of zoals ons in een camper of tent is het echt NIET aan te bevelen! Je word ergens op een achteraf plek 'gedumpt' tegen de muur van het zwembad van de naaste camping. Daarnaast sta je op super kleine plekken waar alleen grote stenen en modder ligt. Het zwembad is zo vol dat je over de hoofden kan lopen en een ligbedje kun je wel vergeten. De douches en wcs zijn super vies! Word wel 3x per dag schoon gemaakt maar mensen plassen en poepen gewoon over de randen. De camping gasten zijn erg luidruchtig en voornamelijk frans, je voelt je bijna een indringer want je word erg nagekeken. Ik voelde mij op deze camping niet fijn. Wel een mooie omgeving met strand op loop/fietsafstand en leuke restaurantjes en marktjes in de plaatsjes.

5Ligging
    1Hygiëne

• 2017
    7Chris29-07-2017

Leuk maar nooit meer

Kleine plekken veel kleiner dan aangegeven. Geen nederlandse animatie. Redelijk ver van het strand. Je staat tussen de stacaravans dat is minderleuk. Verder nette camping net personeel.

6Kindvriendelijk
    7Hygiëne
    8Zwembad
    6Prijs/kwaliteit
    7Staat v/h sanitair
    7Ligging

• 8Fam Cornelis16-01-2014

Prachitge camping , mooie ligging

De camping ligt op loopafstand van het strand. Barcares is een gezellig dorpje waar het leuk vertoeven is. Winkels zoals Lidl en Aldi liggen ongeveer 2 km van de camping. Op de camping zijn inderdaad veel fransen en weinig Nederlanders. Het is maar wat je zoekt. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad. De mensen aan de receptie spreken Nederlands en zijn erg behulpzaam. Animatie is alleen in het Frans wat nadeel is voor kinderen maar verder is er heel veel te beleven. Het is gewoon een goed onderhouden en gezellige camping. Sanitair is ook goed onderhouden. Mensen die daar over klagen, hebben altijd wel te klagen en kunnen beter thuis blijven. Het is gewoon een mooie gezellige camping in een mooie streek. Wij gaan komende zomer zeker terug.

8Kindvriendelijk
    8Zwembad
    8Prijs/kwaliteit
    8Staat v/h sanitair
    8Eetgelegenheden
    8Ligging

• 9jeannette van ree28-07-2009

leuke camping

wij zijn net terug van deze camping. waren met 3 gezinnen. je begrijpt dat dit nogal overlast heeft gegeven,sorry daarvoor.een geweldige camping. een paar minpuntjes:onze zoon is erg vaak afgefluit door de badmeesters,zowel redelijk als onredelijk.je mag niet rennen,duwen, glijden met blote bips, sportbroek uit en ga zo maar door.klacht ingediend. animatie was in het frans en als het klaar was,dan was het in 2 minuten opgeruimd.daar zit je dan met je goede gedrag.een idee om een bar te maken met muziek zodat het na de animatie ook gezellig is.wel zo gezellig.personeel spreekt amper engels.lidl is op 5 minuten rijden met de auto en ook het strand is op 5 minuten met de auto.een bbq is te huur voor 3 euro per dag (op gas)kooltjes zijn verboden.ligbedden bij het zwembad hebben geen dekjes.tussen 17.00 en 19.00 is er geen eten uit het restaurant te krijgen,want de fransen eten pas om 19.00.

8Kindvriendelijk
    9Prijs/kwaliteit
    8Staat v/h sanitair
    3Eetgelegenheden
    9Ligging

8 tips over Camping Le Floride et l'Embouchure

• Wim Splinter, 11-02-2019

Het grote kasteel van Carcasonne is leuk voor kinderen die van ridders houden. Bezoek ook de oesterkwekerij in Gruissan aan een prachtig roze zeebassin.

• Arianne, 01-09-2013

Voor windsurf liefhebbers is het meer van Leucate uitermate geschikt! Cultuur liefhebbers: Carcasonne ligt ook dichtbij, zeker een aanrader. Ook is er in de omgeving veel te zien aan o.a. kastelen. Motorliefhebbers: zeer mooie en uitdagende routes in het berggebied (voet van de Pyreneeën)

• Carla Lokotte, 30-06-2013

De avond markt in Cannet. En het klimpark in Le Barcares stad.

20 vragen over Camping Le Floride et l'Embouchure

• Suzanne Cleuskens, 07-01-2019

Kinderstoel

Zijn er kinderstoelen te huur? En evt andere baby spullen?

• celesta, 19-10-2010

ligbedden zwembad

Moet je voor de ligbedden betalen bij het zwembad?Welke plaats stacaravan is schaduwrijk en waar kan je vooruit kijken?bedankt!

regina, 12-11-2010

nee je hoeft niet te betalen voor de ligstoelen maar je moet helaas wel je handdoek neerleggen als je een plekje wil en zoveel stoelen staan er niet.

celesta, 12-11-2010

bedankt voor de reactie.Ja ik weet het met dat handoekje leggen.Ik heb nog geen camping gehad waar het net was.En ook het aantal bedden is weinig.ben al blij dat je er niet hoef te betalen ja en daardoor krijg je wel leggers maar ja....

• Joan Mulder, 15-12-2010

borg Homair

Wij zijn afgelopen zomer naar deze camping geweest dmv een homair, bij aankomst hebben wij 60,00 euro (als borg voor schoonmaakkosten) moeten betalen kontant, deze zouden wij weer terug krijgen als wij bij vertrek de caravan schoon achter zouden laten. Omdat wij een dag eerder vertrokken als geboekt en de hostess die dag vrij was, zouden wij het geld nadat de caravan was nagekeken terug krijgen. Wij hebben de caravan schoon achter gelaten maar het geld niet meer terug gezien na mail wisseling met homair heb ik nu bericht gekregen dat de borg en schoonmaak kosten niet zijn geind van de creditcard en dat zij ons de 60,00 euro niet gaan vergoeden. Ik ben op zoek naar mensen die kunnen bevestigen dat de schoonmaak kosten kontant betaald moeten worden aan de hostess van homair.

Jones, 26-06-2013

Hallo. Ik heb eigenlijk geen vraag of opmerking op uw post maar een vraag over de touroperator waarbij jullie hadden geboekt, Homair, is de caravan van deze TO bevallen ondanks de kwestie met de borg dan? En waar stonden deze caravans op deze camping? Alvast bedankt.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig