Camping Le Floride et l'Embouchure

Camping Le Floride et l'Embouchure
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Le Floride et l'Embouchure voor je op een rij gezet:

48 reviews over Camping Le Floride et l'Embouchure in het Nederlands

Nooit meer

Lara
12-8-2019

Deze camping is ontzettend druk. Hele dag door animatie, alles is het Frans waardoor onze kinderen er niet aan deel hebben genomen. Wij hebben pech gehad met de plaats waar we stonden, vlak achter de animatie. Eigen muziekje luisteren was er daardoor niet eens bij omdat het geluid niet te overtreffen was. Het zwembad is keurig en leuke glijbanen. Hou er wel rekening dat alle bedjes al vroeg vol liggen. De ligging ten opzichte van de zee is prima, alles op loopafstand. Personeel was onvriendelijk, maar misschien dat dat met de drukte in het hoogseizoen te maken heeft. Wij hadden een Bahama gehuurd, wat er op de foto leuk uitziet vond ik de caravan shabby. Kapot bestek, in de badkamer liet de muurbekleding los, ramen die niet op slot konden omdat dat kapot was. Gezien de prijs mag je hier wel wat meer van verwachten Bedden waren wel prima.

Voor ons ieder geval nooit meer terug naar de camping

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Super leuke camping!

Dustin huisman
14-6-2018

Van 26 mei tot en met 13 juni verbleven.Erg leuke camping, wij zaten in de J zone deze is net nieuw en hadden een 8 persoons mobile home met aparte studio en een jacuzzi(j19) echt een aanrader!Camping zelf is erg netjes en heeft een leuk zwembad voor de kleintjes, tijdens ons verblijf werden er 2 nieuw glijbanen gebouwd deze zagen er spectaculair uit.Als je een hond bij je hebt is er een leuk groot veld naast de j zone waar ze lekker kunnen rennen, ook hebben ze op de camping douches voor de hond. Wat wij wel jammer vonden is dat er nog weinig open was op de camping maar ook in het dorp ernaast. Verder zit de camping vlak aan het strand en deze is erg makkelijk aan te lopen. Personeel is erg vriendelijk ze zeggen je altijd gedag, bij de receptie wordt ook Nederlands gesproken door 3 dames erg handig. Supermarkt op de camping is handig elke dag vers stokbrood, croissantjes etc. Kom graag nog een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Tegenvaller

Conan
26-8-2017

Niet goed : veel lawaai vooral dan 's nachts, smerig sanitair, staanplaatsen zijn vuil, de camping beslaat twee terreinen waarvan de beide terreinen van elkaar worden gescheiden door een hele drukke weg richting Barcarès. De camping ligt er overal rommelig bij. Hier en daar bouwt men accomodatie bij in steeds weer een andere stijl waardoor het er rommelig uitziet. Het sanitair is verouderd en is altijd smerig en vies. Hele harde waterstralen uit de douches, het doet echt pijn. Heel vroeg in de ochtend worden de containers leeggemaakt. Dit maakt een hels lawaai, je schrikt je telkens een hoedje. Als je tenminste nog aan het slapen bent. Je kan 's nachts niet doorslapen door lawaai van mensen, auto's, racende motoren. Barcarès zelf is ook niet de moeite om er langer dan enkele dagen te verblijven.

Wel goed : de camping doet haar best als het gaat over de animatie ; leuke programma's zoals zumba, zwemlessen voor kids, kook-en knutselwork-outs, kinderopvang,... De animatoren waren van een hoog niveau.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke plek voor 1 keer met aantekeningen

Rob helmes
17-7-2017

Mooie verzorgde camping, personeel kan totaal geen woord engels verstaan of praten..... hoofdzakelijk fransen campinggasten. Op steenworp afstand pretpark lunapark, kun je afhankelijk van de wind erg veel last van hebben, maar dat vonden wij niet storend... schone camping met veroudert prive sanitair. Kiezelstrand en word snel diep wat nadeel is voor kleine kinderen maar in plaatsje canet rousselon prachtig zandstrand wat heel geleidelijk dieper word. Zwembad vrij klein en bomvol... gezellig centrum met terrasjes en word regelmatig wat georganiseerd... en hou even rekening met festival electrobeach in barcares.... veel jongeren dan en samen met luna park extra geluidsoverlast... leuke camping voor 1 keer maar volgens jaar iets anders.... ow hou rekening met vrij veel en harde wind...isnhet strand niet te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk

E
8-7-2016

Wij zijn net terug en hebben een heerlijke vakantie gehad! Wat een leuke camping met een fantastisch zwembad, vooral een mooi overzichtelijk peuterbad met leuke speeltoestellen en glijbaantjes. Er werd vanalles georganiseerd op de camping voor ieder wat wils. Wij zaten naar ons idee op het mooiste stukje van de camping tikki Village in mobile home fahore mahori die er keurig netjes uitzag! Service was ook super snel en goed toen ons camping bedje kapot was. Deze werd gelijk vervangen. Ook is de camping een goede uitval basis voor leuke uitstapjes in de regio. Ook een dagje Barcelona of Costa brava is prima te doen! Ondanks vele negatieve berichten over de kermis hebben wij daar helemaal geen last van gehad! Wel hoor je wat geluiden..maar dit bezorgde naar ons idee totaal geen overlast,je hoort ook de muziek van het animatie team wat wij juist gezellig vonden!! Een sfeervolle camping gezellig, verzorgd en met een lekker zonnetje een prima vakantie bestemming!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

nooit meer

Nico
27-12-2015

We hadden 14 dagen huisje gehuurd, 14 dagen stonk het toilet en de douche, zelfs met verfrisser. Prima zwembad, verzorgd en volgens mij hun troef. Wat ook gemakkelijk is, is de nabijheid van de zee en Port-Barcares.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Thibault P, Relations Clientèle, Mon Feb 01 2016 17:41:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dank u voor het kiezen van onze camping club voor uw verblijf . Wij waarderen uw complimenten over ons waterpark en de verwarmde zwembaden . Onze excuses als u een onderhoud probleem in het huisje dat je gehuurd hebt gevonden . Als dit het geval is, moet u ons onmiddellijk melden,en sturen wij ons reinigen team terug . Inderdaad netheid is een prioriteit nummer één voor ons. Excuses . oprecht

Eenmalig

Patrick
4-8-2015

Receptie vriendelijk, restaurant spreekt geen Engels. Sanitair is schoon. Kampeerplekken zijn zeer verschillend in grootte. Veel geluidsoverlast van de kermis. Gaat tot s nachts 1 uur door. Verder weinig gezinnen met jonge kinderen. En zoals eerder vermeld 95 % is Frans op de camping. Voor ons een leuke camping voor 10 dagen, maar zeker geen camping om terug te komen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015
Thibault, Relations Clientèle, 10-8-2015

Hallo en dank voor uw beoordeling. We zijn blij dat u onze locatie en netheid van de camping waarderen, dat is een van onze prioriteiten. Een deel van ons personeel spreekt Engels, en we hebben zelfs receptionisten die Nederlands spreken. Het is echter mogelijk dat de serveerster die u hebt bediend in het restaurant geen Engels spreekt, sorry voor het ongemak. Voor informatie, is het probleem van het kermis is geregeld, zij hebben geen recht meer om lawaai te maken na middernacht. Groeten.

Prima camping!

Fam. B
17-8-2014

Wat wilt men nog meer :loop afstand van het strand met een erg leuke strandtent en een riviertje voor de kleintjes (geen golfslag) en op loopafstand van het zwembad. Toegegeven, de weg die de camping in tweeën deelt is niet handig, opletten met oversteken. Zwembad is erg leuk, kids hebben zich prima vermaakt. Vriendelijk personeel zowel in het restaurant en supermarkt als bij de receptie. Wij hadden een staanplaats met privé sanitair. Prima met veel schaduw. Let wel op dat het Luna Park iedere avond te horen is tot 01:00 uur. Overigens geen last van gehad maar je hoort het wel. En weinig Nederlanders, prima, als je dat wilt kun je net zo goed in Nederland blijven ( behalve in Zeeland...)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Prima Camping

Fam. P
11-8-2014

Wij zijn het niet eens met onderstaande negatieve beoordeling. Eind juli een week op deze camping gestaan. Niks mis mee! Dat er veel fransen op de Camping zitten,, duh.. je zit in frankrijk.. Strandtent? al je 300 m naar rechts kijkt op het strand bij de camping zie je een mooie strandtent.. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt, Zwembad is top. Goede camping winkel, en schone huisjes. Van de animatie voorstellingen wordt veel werkt gemaakt, tja ... als er een paar honderd gasten willen zitten tijdens een voorstelling dan krijg je al snel rijen met stoelen.. wij hebben een TOP week gehad op deze camping.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer.....

marjon
21-7-2014

Slechte service, alleen maar fransen, saaie omgeving en ongezellige camping. Animatie is om te huilen evenals bv speeltuintje voor de kinderen. Er is er maar 1 en die is te ver weg om een kind alleen te laten gaan. Wij zitten hier nu 2 dagen en gaan morgen weg puur omdat dit geen vakantie voor ons is. Niets te bekennen van het zuidelijke levendige leven. Mijn kinderen spelen niet maar zitten op de veranda omdat er gewoonweg niets te doen valt en ook de omgeving is vreselijk saai, geen leuke boulevard, strand geen strandtent en geen strandbedden. Kan ik net zo goed op Texel gaan zitten ipv zo eind te rijden voor heeeel veeel geld. Vier sterren camping?? nou 2 sterren krijgen ze nog niet van me.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Floride et l'Embouchure in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Floride et l'Embouchure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.