Camping Le Floride et l'Embouchure

Camping Le Floride et l'Embouchure
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Le Floride et l'Embouchure voor je op een rij gezet:

16 reviews over Camping Le Floride et l'Embouchure in het Nederlands

Nog véél verbetering nodig

Magda
25-6-2018

Wij boekten hier voor de glijbanen in t zwembad, die zijn door werken niet eens opengegaan! Onze 'vip' cottage met bubbelbad stonk naar een open riool, de huisraad is ontoereikend (steakmessen ipv gewone?, geen potten genoeg, geen opbergdozen, .....) tv zenders alleen in t Frans, geen wegwijzers naar de chalets dus voor kinderen een doolhof (en de pijlen op de grond voor de auto's zijn afgesleten dus soms reden we plots tegen richting in), de pompen van de bubbelbaden maken dag en nacht lawaai, zonder te verwittigen zetten ze 100 euro vast op je visa voor 'verbruik' met de armbanden, ze kwamen stukken vastboren en afsluitingen zetten aan de chalet terwijl ik probeerde te slapen, er reden bulldozers rond waar kinderen liepen, extra betalen voor aquagym, enz... Wat wél positief was is de driegangen menu in t restaurant, de vriendelijkheid van t personeel en t feit dat ze Nederlands praten.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Nooit meer

M. vd Meulen
22-8-2017

Camping ligt naast een grote kermis (Lunapark). Dit geeft ontzettend veel geluidsoverlast (als de wind verkeerd staat, hoor je je eigen muziek niet eens) van stipt 20.50 uur tot 00.30 uur. De kermis gaat overigens door tot na 01.00 uur.

Weinig tot geen Nederlanders en geen andere kinderen om mee te chillen!

Mijn Franse taal is niet helemaal top, maar de Fransen spreken over het algemeen geen Engels. Daardoor weinig aansluiting bij de rest van de campinggangers..

Aanrader!!

Familie uit Utrecht
30-7-2016

Super leuke camping, mooie accommodatie (Bahama climat) op ruime plek, zeer weinig Nederlanders dus ultiem vakantiegevoel. Alles was aanwezig, mooi zwembad, winkeltje met dagelijks vers brood, restaurant op de camping met gezellige bediendes en lekker eten, goede wifi, strand en marktjes op loopafstand in het stadje. Ook waren een Lidl en Aldi dichtbij voor de boodschappen. Leuke kermis naast de camping, waarvan wij absoluut GEEN overlast hebben ondervonden. Complimenten aan de receptionistes die erg behulpzaam waren en erg goede service verleenden (spraken Nederlands en hielpen bij contact met politie en ziekenhuis en zorgen voor het verzenden van onze -op de camping- vergeten Ipad), een dikke 10 voor de receptie dus!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Go4Holiday.nl

Te veel Fransen, weinig NL en lunapark herrie.

Eddy K.
19-1-2016

Geen aanrader. Wij stonden aan de kant van de kampeerplekken met eigen sanitair. Laatstgenoemd was een groot luxe voordeel. Strand dichtbij op loopafstand via poortje met code. Tot s avonds 21 uur prima te doen en dan breekt de hell los, het lunapark. Wat een kansloos gebeuren zeg. We konden elkaar niet meer verstaan. (De buren op de camping vertelden dat het wel went, nou niet dus) Tot 01.00 uur en dan de herrie van de mensen die terugkomen van de kermis. We kwamen van de warme kermis thuis. Zwembad is mooi , maar bomvol vanaf midden juli t/m augustus. Barcares is wel leuk en gezellig dorpje. Restaurant Casablanca vergane glorie en ronduit slechte horeca tent. Is ooit een goed restaurant geweest. Mooi surfen bij de etange bij Port Leucate eveneens prima strand als je stukje doorrijd. Wij gaan nooit meer naar deze camping.

Thibault P, Relations Clientèle, Mon Feb 01 2016 17:39:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben nota genomen van uw reactie . We zijn erg jammer dat jullie niet helemaal tevreden zijn geweest . Toch vinden wij dat u genoten heft van onze individuele sanitaire , evenals onze directe toegang tot het strand , diensten die zeldzaam zijn in een Camping-club . Ten aanzien van de kermis , zal het nodige worden gedaan aan het stadhuis om het geluidsniveau te verlagen en maximum tot middernacht. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het restaurant dat u noemt , het is gelegen in het centrum van Port- Barcarès . Onze klanten hebben de mogelijkheid indien zij dit wensen te dineren in ons eigen restaurant gelegen op de camping . Dank u

Mooie camping met veel fransen

TheoK
15-1-2016

Mooie camping strak aan het strand van de middellandse zee. Ongeveer 10 minuten lopen naar Le Barcares waar je lekker over de boulevard kan wandelen. Het zwembad is mooi, ruim en leuk voor kinderen. De animatie is in het frans.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hele fijne vakantie op een supercamping !!

Michiel
7-8-2015

De camping ligt ideaal, direct aan het strand, op loopafstand van het begin van Port Barcares (met een aantal winkeltjes, restaurantjes en bars) en met de auto vlakbij de winkels (o.a. een mooie Lidl). De plaatsen zijn behoorlijk groot en schaduwrijk ! De faciliteiten op de camping waren prima in orde (en door de jingle in het zwembad was er geen ruzie over ligbedjes :-). Het personeel was netjes en behulpzaam (en bij de receptie spreekt men ook Nederlands). Het dichtbijgelegen Lunapark was voor ons geen probleem (vonden we wel gezellig). We hebben ook geen last gehad van vervelende insecten. Voor ons echt een prima locatie die we van harte aanbevelen bij anderen.

Prima Franse camping!

Wim
10-9-2014

We stonden voor het 5e jaar op een plek met privé sanitair. Inclusief water toevoer en afvoer naar/van de caravan. Medewerkers zijn echt vriendelijk en gebreken worden direct verholpen en dat allemaal gewoon in het Nederlands. Van het restaurant hebben we weinig gebruik gemaakt, de wachttijden waren erg lang, maar in het dorp kun je prima eten. De maten van de plaatsen is variabel, dus je kunt een klein plekje treffen of juist een grote. Het hek naar het strand is nu met een code beveiligd, zo wordt duidelijk voorkomen dat er anderen op de camping komen. Er staan heel veel fransen, maar dat maakt het juist een leuke camping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Camping OK

Bart België
16-8-2014

De camping is goed gelegen en veel te doen in de buurt. Op de camping heel veel Fransen en weinig Nederlanders/Belgen. Voor de kinderen wel jammer. Verder was ook 1 glijbaan de hele vakantie afgesloten - wat niet zou mogen volgens ons. Sanitair was prima - douches sluiten om 23 uur.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hele mooie Camping, Let op, enkele minpuntjes

Maurice
26-9-2011

De camping is super, mooie ligging aan meer en zee. Wij stonden op het deel van Le Floride. Dit is rustiger dan het deel L'Embouchure. Daar kun je nogal eens last hebben van de kermis. Zwembad is prima. Diverse avondprogramma's. Vaak wel alleen in frans.

We hadden een Sunroller mobile home geboekt bij touroperator. Doe dit niet. Ze zijn erg oud, vies en niet meer van deze tijd. We hebben in de badhokken moeten douchen omdat we anders het water door de hele mobile home hadden staan. Je kunt beter 100 euro meer besteden en rechtstreeks boeken bij de camping. Dit zijn mooie accomodaties met meer keuze.

Het restaurant is ook niet zo best. Slechte bediening en het eten is echt met een franse slag bereidt.

Verder een super vakantie gehad, mooi weer, leuke omgeving en genoeg te beleven.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Geweldige camping

Roijen
13-8-2011

Dit jaar voor het eerst op deze camping geweest het was in een woord geweldig. We hadden een plek met sanitair en dat zou ik een volgende keer gelijk weer doen. Lekker dichtbij het strand en ook zwembad was op loopafstand. Wel even de weg oversteken. Wanneer je geen zin hebt om met de auto op pad te gaan dan kun je op loopafstand alles vinden, ook de supermarkt. Er zijn er 2 grote in de buurt en een Lidl. 3 keer per week is een ochtendmarkt en 2 keer een avondmarkt. Dat compenseert gelijk het gemis aan winkeltjes in het plaatsje. Animatie is natuurlijk in het frans maar dat weet je als je naar frankrijk gaat. Iedere avond was er een voorstelling en vaak uitgevoerd door het hele animatie team, waarbij de leeuwenkoning toch echt de uitblinker was. Zelfs de dames van de recepetie en de badmeesters deden hieraan mee. Een groot compliment waard. Lunapark was ook super en waar wij lagen hoorde we de geluiden maar om 00.00 uur was het stil. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 27 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Floride et l'Embouchure in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Floride et l'Embouchure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.