Camping Le Floride et l'Embouchure

• 7Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Le Floride et l'Embouchure voor je op een rij gezet:

400 reviews over Camping Le Floride et l'Embouchure

• 2018
    4Lisanne04-09-2018

Voor ons nooit meer!

Deze camping is alles behalve 5 sterren! Ik geloof best dat je de vakantie van je leven hebt als je een van de nieuwste luxe stacaravans hebt gehuurd, maar als je in een basic stacaravan zit of zoals ons in een camper of tent is het echt NIET aan te bevelen! Je word ergens op een achteraf plek 'gedumpt' tegen de muur van het zwembad van de naaste camping. Daarnaast sta je op super kleine plekken waar alleen grote stenen en modder ligt. Het zwembad is zo vol dat je over de hoofden kan lopen en een ligbedje kun je wel vergeten. De douches en wcs zijn super vies! Word wel 3x per dag schoon gemaakt maar mensen plassen en poepen gewoon over de randen. De camping gasten zijn erg luidruchtig en voornamelijk frans, je voelt je bijna een indringer want je word erg nagekeken. Ik voelde mij op deze camping niet fijn. Wel een mooie omgeving met strand op loop/fietsafstand en leuke restaurantjes en marktjes in de plaatsjes.

• 2Staat v/h sanitair

• 2017
    7Chris29-07-2017

Leuk maar nooit meer

Kleine plekken veel kleiner dan aangegeven. Geen nederlandse animatie. Redelijk ver van het strand. Je staat tussen de stacaravans dat is minderleuk. Verder nette camping net personeel.

• 7Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8Fam Cornelis16-01-2014

Prachitge camping , mooie ligging

De camping ligt op loopafstand van het strand. Barcares is een gezellig dorpje waar het leuk vertoeven is. Winkels zoals Lidl en Aldi liggen ongeveer 2 km van de camping. Op de camping zijn inderdaad veel fransen en weinig Nederlanders. Het is maar wat je zoekt. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad. De mensen aan de receptie spreken Nederlands en zijn erg behulpzaam. Animatie is alleen in het Frans wat nadeel is voor kinderen maar verder is er heel veel te beleven. Het is gewoon een goed onderhouden en gezellige camping. Sanitair is ook goed onderhouden. Mensen die daar over klagen, hebben altijd wel te klagen en kunnen beter thuis blijven. Het is gewoon een mooie gezellige camping in een mooie streek. Wij gaan komende zomer zeker terug.

• 8Eetgelegenheden

• 9jeannette van ree28-07-2009

leuke camping

wij zijn net terug van deze camping. waren met 3 gezinnen. je begrijpt dat dit nogal overlast heeft gegeven,sorry daarvoor.een geweldige camping. een paar minpuntjes:onze zoon is erg vaak afgefluit door de badmeesters,zowel redelijk als onredelijk.je mag niet rennen,duwen, glijden met blote bips, sportbroek uit en ga zo maar door.klacht ingediend. animatie was in het frans en als het klaar was,dan was het in 2 minuten opgeruimd.daar zit je dan met je goede gedrag.een idee om een bar te maken met muziek zodat het na de animatie ook gezellig is.wel zo gezellig.personeel spreekt amper engels.lidl is op 5 minuten rijden met de auto en ook het strand is op 5 minuten met de auto.een bbq is te huur voor 3 euro per dag (op gas)kooltjes zijn verboden.ligbedden bij het zwembad hebben geen dekjes.tussen 17.00 en 19.00 is er geen eten uit het restaurant te krijgen,want de fransen eten pas om 19.00.

• 3Eetgelegenheden

• 6Simone07-09-2008

hmmm

We hebben gemengde gevoelens bij deze camping. Wat ik erg tegen vond vallen was de sfeer. Zo staan er veel sta caravans verspreid overde hele camping en in ons gedeelte stond alles door elkaar heen. Dus eigenlijk stonden we met onze tent ingebouwd tussen de stacaravans. Het sanitair werd wel regelmatig schoon gemaakt maar het is verouderd en ziet er niet fris uit. Gelukkig hadden we onze chemisch toilet bij ons, het legen daarvan ook niet ideaal. Het kon maar bij 1 toilet gebouw op het le floride gedeelte. Wat vreselijk was dat het in de openlucht is naast de afwasbakken of naast de was bakken. Ook niet zo fris dus. Voor de kinderen tot 7 jaar is er 1 speeltuin met een hek erom heen. Op het staatje waar onze tent aan stond scheurde het personeel de heldag door met golfkarretjes en busjes. Voor de kids niet echt veilig, ook veel auto's langs weg dus voetbal of badminton kon ook eigenlijk niet. Het zwembad, de zee en de omgeving zijn geweldig. Eetgelegeheid genoeg, sávonds veel geluid.

• 3Staat v/h sanitair

• 8Fam. A. van Wendel de Joode01-09-2008

prima

Mooi zwembad, zee op 100 meter. Omgeving prachtig.Stacaravan niet groot, maar voldoende bergruimte, veel schaduw.Alles perfect voor ons gezin.1 nadeel om 21.30 begon de herrie van de kermis en de disco in de buurt, sliepen wel goed, maar dus lekker rustig stil buiten zitten s‘avonds dat dus niet.

• 3hans15-08-2008

vies sanitair

Echte franse camping, weinig nederlanders, heeft denk ik te maken met het sanitair dat erg slecht werd schoongemaakt. lange zwembroek was ook niet toegestaan in het zwembad. Alle animatie was in het frans, lunapark was wel duidelijk hoorbaar tot 00.00uur. ook erg veel stank overlast van de toiletten. S'nachts gaan de douchjes op slot. Kortom wij komen hier nooit meer

• 2Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 8Ryckaert Régine29-07-2008

Heel goede camping

Wij zijn net terug van 3 weken op deze camping. Wij hadden een heel goede plaats met veel schaduw en heel dicht bij alles gelegen( zwembad, camingwinkel, receptie).Ook bij het podium maar dat vonden wij niet erg. Ons zoontje van 6 kon daar 's avonds af en toe eens gaan kijken als hij er zin in had. En om +/- 23u30u was het gedaan met de voorstelling en was alles stil. Het sanitair was ook schoon en de medewerkers waren ook heel behulpzaam . Een camping om nog eens terug te doen maar in Barcares zelf is er inderdaad zo goed als niets te doen.

• 8van someren13-09-2007

ik ben daar met mijn 2 kinderen en man geweest. ik heb een hele leuke vakantie gehad.(21 augustus tot 5 september) de camping was erg leuk zeker voor de kids 6 en 3 jaar. wij zaten in de het gedeelte B in een vrij kleine stacaravan iets te klein voor ons. maar wij hebben nergens last van gehad van geluid en jongeren daar had je ook geen last van. Het zwembad was groot genoeg en 1 bad was verwarmd. sávonds waren er leuke shows te zien alleen jammer dat het alleen in het frans werd gepraat.ik zal zeker voor de camping terug gaan maar niet voor Barcaress daar is gewoon niks te doen. argeles sur mer waren wij vorig jaar en dar is veel meer te doen maar voor rust moet je zeker naar le barcaress gaan.

• 1Staat v/h sanitair

• 7caroline mulder04-08-2007

Prima camping tent in de schaduw.Geen overlast van lunapark je hoort het wel maar niet storend.Het strand is op loopafstand en eenvoudig maar als je wat verder loopt heb je diverse standtentjes.

• 8Eetgelegenheden

8 tips over Camping Le Floride et l'Embouchure

• Wim Splinter, 11-02-2019

Het grote kasteel van Carcasonne is leuk voor kinderen die van ridders houden. Bezoek ook de oesterkwekerij in Gruissan aan een prachtig roze zeebassin.

• Arianne, 01-09-2013

Voor windsurf liefhebbers is het meer van Leucate uitermate geschikt! Cultuur liefhebbers: Carcasonne ligt ook dichtbij, zeker een aanrader. Ook is er in de omgeving veel te zien aan o.a. kastelen. Motorliefhebbers: zeer mooie en uitdagende routes in het berggebied (voet van de Pyreneeën)

• Carla Lokotte, 30-06-2013

De avond markt in Cannet. En het klimpark in Le Barcares stad.

20 vragen over Camping Le Floride et l'Embouchure

• Suzanne Cleuskens, 07-01-2019

Kinderstoel

Zijn er kinderstoelen te huur? En evt andere baby spullen?

• elseke, 30-04-2015

honden

Mag je in Barcarès met de hond op strand? Honden op de camping?

• Audrey, 09-07-2013

Tuinstoelen fare maori

Hallo, Wij gaan in september 3 weken naar deze camping, in een fare maori chalet, maar weet iemand wat voor tuinstoelen erbij zitten? Is het een picknickset of kuipstoeltjes of verstelbare stoelen? En of daar tuinkussens bij zitten?

Wij gaan er met 2 kleine kinderen ( 1 en 3 jr) heen, zijn er nog meer die met kleine kinderen in die periode daar heen gaan? Groeten Audrey

A. de Jong, 21-08-2013

Er staat een ruime picknickset en twee ligbedden.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig