Camping Le Floride et l'Embouchure

• 7Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Le Floride et l'Embouchure voor je op een rij gezet:

400 reviews over Camping Le Floride et l'Embouchure

• 2018
    9M.N. de Kunder11-11-2018

Prima camping dicht bij de zee

We zijn dit jaar voor de vierde keer naar de camping geweest en hadden een bikini gehuurd. De camping is mooi en goed verzorgd. Ook de nieuwe glijbanen waren top. Het strand en het plaatsje Barcares zijn dichtbij. Het weer was fantastisch. De medewerkers zijn vriendelijk en bij de receptie wordt ook Nederlands gesproken. Het is altijd weer een genot om naar deze camping te gaan

• 9Staat v/h sanitair

• 8A.van Bentum01-10-2018

Mooie camping voor jong en oud.

wij waren hier ruim een maand.Mooie grote plaatsen.Erg vriendelijk personeel.Het sanitaire gedeelte werd constant schoon gehouden.Mooi zwembad zowel binnen als het buitenbad.Er wordt Nederlands gesproken bij de receptie.Veel animatie nog zo laat in het seizoen.

• 7Eetgelegenheden

• 2017
    8Martin en Marijke de Kunder24-09-2017

Prima verblijf

Dit jaar hadden we een bikini chalet in de C zone. De omgeving is inderdaad wat luidruchtiger omdat je langs de doorgaande weg zit. 's morgens vroeg gaan de vuilnisauto's de containers legen. De plaats waar wij zaten was wel erg mooi. Bij de receptie spreken ze Nederlands, Engels, Duits, Spaans en natuurlijk Frans. De service is prima. Het winkeltje op de camping is erg handig ook al haal je er 's morgens alleen stokbrood. De Lidl, Aldi en Intermarche zijn op 5 autominuten afstand. Naar de markt lopen in Barcares is ongeveer 15 minuten en goed te doen. Binnen 10 minuten zit je echt in het zand op het strand. Wat ons opvalt dat de camping en het zwembad iedere morgen worden schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk en groet altijd al je hen tegenkomt. Helaas wel eens wat extra muziek geluid van een andere camping maar wij vonden dit niet storend. We zijn nu drie keer op deze camping geweest en het bevalt ons prima.

• 7Eetgelegenheden

• 6Meijer19-09-2017

Veel lawaai, weinig rust

De camping ligt aan een hele drukke weg en de stacaravans staan zo wat óp de weg. 'S nachts vaak wakker door langs scheurende motoren/auto's. Iedere ochtend rond 5.45 kwamen de vuilnismannen.... wat een lawaai!!! Probeer dan nog maar eens te slapen... Ook de animatie van de camping naast (?) ons was om gek van te worden. Meestal om 11 uur begon het al met muziek en als je 's avonds even lekker wilde borrellen, zat je in de herrie... best wel storend.

Wat wel heel fijn was, was het stokbrood in het winkeltje! Altijd vers en aanwezig. De intermache, lidl en aldi lekker dichtbij. Toen het gas van de stacaravan leeg was, werden we vriendelijk en snel geholpen (wel alleen maar frans sprekend)

Al met al naar onze smaak geen aanrader, maar een prima vakantie gehad door de vele mogelijkheden qua uitstapjes en het zwembad.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• Oude reviews

8Fam Luijk10-07-2016

Net als vorige keren goed bevallen, gezellig

Mooie en gemakkelijke ligging. Wel wat veroudert prive sanitaire en de prijs is aan de hoge kant voor dat sanitaire. Verder weer een erg leuke vakantie gehad en tot over 1,5 week, want dan gaan wij weer terug.

• 6Staat v/h sanitair

• 8JoJoRe05-07-2016

Mooie Camping, dichtbij strand.

Mooie camping ligt zeer dichtbij het strand, privé sanitair is een echte aanrader. Hier al veel gelezen over de herrie van Lunapark, dachten hier aan het eind van het voorseizoen geen last van te hebben, maar de laatste week kwamen we toch van een koude kermis thuis! Ook dan al veel geluidsoverlast hiervan. Helaas kan de camping hier weinig aan doen, gezien het feit dat de lokale politiek niet luistert naar de wensen/eisen van de diverse omliggende campings

• 8A. Teigeler25-06-2016

Geweldig

Geweldige camping komen altijd in het voor en najaar zeker even langs. Nu hebben er ook weer 6 wk gestaan. Kan het iedereen aanraden.zwembad, het gezellig jeu de boules, het aqua joggen.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Emdebe16-06-2016

Nooit meer

We hebben lang moeten zoeken om een plaats te vinden waar er niet teveel bomen stonden omdat we zeker naar het voetbal wilden kijken. Noodgedwongen een plaats met privé sanitair moeten nemen. Er was er nog 1 vrij voor onze periode. De wind was de ganse week zeer hevig. Maar vooral de muggen. Gans ons lichaam staat vol bulten. Onbegrijpelijk want ik heb geen mug gezien. Dus zijn het andere beestjes. De abrikozenmug , zo zegt men hier. Jeuk, jeuk, jeuk. Nog minpunt is het gebrek aan parasols aan het zwembad. Wel afdakjes uit stro. Maar daar zit ook ongedierte in. In geval van brand is de uitgang waar wij stonden heel klein en met code. De grote poort zit vast met slot en zit ook vast in het zand. Wij komen, ondanks de mooie zwembaden, vriendelijk personeel en winkels dichtbij, niet meer terug. Sorry.

• 9Martin en Marijke27-01-2016

Een prima schone camping

Lekker dicht bij het strand, maximaal 500 meter lopen. Je kunt uitstekend fietsen in de omgeving. Barcares is een gezellig plaatsje. DIverse keren per week een markt. Wij hadden een Bikini gehuurd (2 pers). Is er goed bevallen

Thibault P, Relations Clientèle, 01-02-2016

Heel erg bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij dat u een aangenaam verblijf in onze stacaravan had. Tot ziens.

• 8Fam Luijk07-11-2015

Super

Erg goed en komen , wat zeldzaam is, al meerdere jaren terug. Veel plezier en fijne mensen Komen elk voorjaar terug.

Thibault P, Relations Clientèle, 01-02-2016

Dank u voor uw beoordelingen en uw loyaliteit. Een snel.

8 tips over Camping Le Floride et l'Embouchure

• Wim Splinter, 11-02-2019

Het grote kasteel van Carcasonne is leuk voor kinderen die van ridders houden. Bezoek ook de oesterkwekerij in Gruissan aan een prachtig roze zeebassin.

• Arianne, 01-09-2013

Voor windsurf liefhebbers is het meer van Leucate uitermate geschikt! Cultuur liefhebbers: Carcasonne ligt ook dichtbij, zeker een aanrader. Ook is er in de omgeving veel te zien aan o.a. kastelen. Motorliefhebbers: zeer mooie en uitdagende routes in het berggebied (voet van de Pyreneeën)

• Carla Lokotte, 30-06-2013

De avond markt in Cannet. En het klimpark in Le Barcares stad.

20 vragen over Camping Le Floride et l'Embouchure

• Suzanne Cleuskens, 07-01-2019

Kinderstoel

Zijn er kinderstoelen te huur? En evt andere baby spullen?

• elseke, 30-04-2015

honden

Mag je in Barcarès met de hond op strand? Honden op de camping?

• Audrey, 09-07-2013

Tuinstoelen fare maori

Hallo, Wij gaan in september 3 weken naar deze camping, in een fare maori chalet, maar weet iemand wat voor tuinstoelen erbij zitten? Is het een picknickset of kuipstoeltjes of verstelbare stoelen? En of daar tuinkussens bij zitten?

Wij gaan er met 2 kleine kinderen ( 1 en 3 jr) heen, zijn er nog meer die met kleine kinderen in die periode daar heen gaan? Groeten Audrey

A. de Jong, 21-08-2013

Er staat een ruime picknickset en twee ligbedden.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig