Camping Le Floride et l'Embouchure

Camping Le Floride et l'Embouchure
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Le Floride et l'Embouchure voor je op een rij gezet:

9 reviews over Camping Le Floride et l'Embouchure in het Nederlands

2008

hmmm

Simone
7-9-2008

We hebben gemengde gevoelens bij deze camping. Wat ik erg tegen vond vallen was de sfeer. Zo staan er veel sta caravans verspreid overde hele camping en in ons gedeelte stond alles door elkaar heen. Dus eigenlijk stonden we met onze tent ingebouwd tussen de stacaravans. Het sanitair werd wel regelmatig schoon gemaakt maar het is verouderd en ziet er niet fris uit. Gelukkig hadden we onze chemisch toilet bij ons, het legen daarvan ook niet ideaal. Het kon maar bij 1 toilet gebouw op het le floride gedeelte. Wat vreselijk was dat het in de openlucht is naast de afwasbakken of naast de was bakken. Ook niet zo fris dus. Voor de kinderen tot 7 jaar is er 1 speeltuin met een hek erom heen. Op het staatje waar onze tent aan stond scheurde het personeel de heldag door met golfkarretjes en busjes. Voor de kids niet echt veilig, ook veel auto's langs weg dus voetbal of badminton kon ook eigenlijk niet. Het zwembad, de zee en de omgeving zijn geweldig. Eetgelegeheid genoeg, sávonds veel geluid.

prima

Fam. A. van Wendel de Joode
1-9-2008

Mooi zwembad, zee op 100 meter. Omgeving prachtig.Stacaravan niet groot, maar voldoende bergruimte, veel schaduw.Alles perfect voor ons gezin.1 nadeel om 21.30 begon de herrie van de kermis en de disco in de buurt, sliepen wel goed, maar dus lekker rustig stil buiten zitten s‘avonds dat dus niet.

vies sanitair

hans
15-8-2008

Echte franse camping, weinig nederlanders, heeft denk ik te maken met het sanitair dat erg slecht werd schoongemaakt. lange zwembroek was ook niet toegestaan in het zwembad. Alle animatie was in het frans, lunapark was wel duidelijk hoorbaar tot 00.00uur. ook erg veel stank overlast van de toiletten. S'nachts gaan de douchjes op slot. Kortom wij komen hier nooit meer

Heel goede camping

Ryckaert Régine
29-7-2008

Wij zijn net terug van 3 weken op deze camping. Wij hadden een heel goede plaats met veel schaduw en heel dicht bij alles gelegen( zwembad, camingwinkel, receptie).Ook bij het podium maar dat vonden wij niet erg. Ons zoontje van 6 kon daar 's avonds af en toe eens gaan kijken als hij er zin in had. En om +/- 23u30u was het gedaan met de voorstelling en was alles stil. Het sanitair was ook schoon en de medewerkers waren ook heel behulpzaam . Een camping om nog eens terug te doen maar in Barcares zelf is er inderdaad zo goed als niets te doen.

Gereisd Familie in juli 2008
2007

ik ben daar met mijn 2 kinderen en man geweest

van someren
13-9-2007

ik ben daar met mijn 2 kinderen en man geweest. ik heb een hele leuke vakantie gehad.(21 augustus tot 5 september) de camping was erg leuk zeker voor de kids 6 en 3 jaar. wij zaten in de het gedeelte B in een vrij kleine stacaravan iets te klein voor ons. maar wij hebben nergens last van gehad van geluid en jongeren daar had je ook geen last van. Het zwembad was groot genoeg en 1 bad was verwarmd. sávonds waren er leuke shows te zien alleen jammer dat het alleen in het frans werd gepraat.ik zal zeker voor de camping terug gaan maar niet voor Barcaress daar is gewoon niks te doen. argeles sur mer waren wij vorig jaar en dar is veel meer te doen maar voor rust moet je zeker naar le barcaress gaan.

Gereisd Familie in Thu Sep 13 2007 15:46:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping tent in de schaduw

caroline mulder
4-8-2007

Prima camping tent in de schaduw.Geen overlast van lunapark je hoort het wel maar niet storend.Het strand is op loopafstand en eenvoudig maar als je wat verder loopt heb je diverse standtentjes.

Gereisd Familie in Sat Aug 04 2007 14:24:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Gedeelte Le Floride ligt een heel eind van het strand

DdB
21-8-2006

Gedeelte Le Floride ligt een heel eind van het strand. Via drukke weg en tweede gedeelte van de camping kun je naar het strand. Strand is niet geschikt voor kleine kinderen, daar het direct diep is. Voorste gedeelte, mij monding van de rivier, kan het behoorlijk stinken. Zwembad was goed en schoon. Animatie slecht georganiseerd. Onze eerste en laatste vakantie in Frankrijk.

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij kampeerden aan de goede kant van de weg, dus niet ver

Sandra
20-8-2006

Wij kampeerden aan de goede kant van de weg, dus niet ver van het strand. De douches waren de ene dag koud en dan weer warm. De toiletten waren niet altijd schoon. Het eten in het restaurant was goed (wel kleine kaart). Bij de afhaal maaltijden was de wachttijd erg lang. Veel lawaai-overlast 's avonds van het luna-park (na 24.00 uur stil). Een camping waar je dus niet zo gauw nog een keer naar toe zou willen gaan.

Gereisd Familie in juli 2005

Camping met veel schaduw

Coen
14-8-2006

Camping met veel schaduw. De zee is vlakbij en er is een zwembad. Voor de kinderen is er animatie. Wel staat er veel wind en is de luchtvochtigheid hoog. De kwaliteit van de eetgelegenheid laat sterk te wensen over en de toiletten zijn ronduit vies. De douches zijn wisselen van warm tot steenkoud. Op de paden relatief veel stenen dus op blote voeten lopen is taboe. Met goede toiletten en een fatsoenlijk restaurant zou het met deze camping nog wel wat kunnen worden.

Gereisd Familie in Fri Jul 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Floride et l'Embouchure in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Floride et l'Embouchure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.