Camping Le Floride et l'Embouchure

Camping Le Floride et l'Embouchure
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Le Floride et l'Embouchure voor je op een rij gezet:

30 reviews over Camping Le Floride et l'Embouchure in het Nederlands

Prima camping dicht bij de zee

M.N. de Kunder
11-11-2018

We zijn dit jaar voor de vierde keer naar de camping geweest en hadden een bikini gehuurd. De camping is mooi en goed verzorgd. Ook de nieuwe glijbanen waren top. Het strand en het plaatsje Barcares zijn dichtbij. Het weer was fantastisch. De medewerkers zijn vriendelijk en bij de receptie wordt ook Nederlands gesproken. Het is altijd weer een genot om naar deze camping te gaan

Gereisd Met partner in september 2018

Mooie camping voor jong en oud.

A.van Bentum
1-10-2018

wij waren hier ruim een maand.Mooie grote plaatsen.Erg vriendelijk personeel.Het sanitaire gedeelte werd constant schoon gehouden.Mooi zwembad zowel binnen als het buitenbad.Er wordt Nederlands gesproken bij de receptie.Veel animatie nog zo laat in het seizoen.

Prima verblijf

Martin en Marijke de Kunder
24-9-2017

Dit jaar hadden we een bikini chalet in de C zone. De omgeving is inderdaad wat luidruchtiger omdat je langs de doorgaande weg zit. 's morgens vroeg gaan de vuilnisauto's de containers legen. De plaats waar wij zaten was wel erg mooi. Bij de receptie spreken ze Nederlands, Engels, Duits, Spaans en natuurlijk Frans. De service is prima. Het winkeltje op de camping is erg handig ook al haal je er 's morgens alleen stokbrood. De Lidl, Aldi en Intermarche zijn op 5 autominuten afstand. Naar de markt lopen in Barcares is ongeveer 15 minuten en goed te doen. Binnen 10 minuten zit je echt in het zand op het strand. Wat ons opvalt dat de camping en het zwembad iedere morgen worden schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk en groet altijd al je hen tegenkomt. Helaas wel eens wat extra muziek geluid van een andere camping maar wij vonden dit niet storend. We zijn nu drie keer op deze camping geweest en het bevalt ons prima.

Gereisd Met partner in september 2017

Veel lawaai, weinig rust

Meijer
19-9-2017

De camping ligt aan een hele drukke weg en de stacaravans staan zo wat óp de weg. 'S nachts vaak wakker door langs scheurende motoren/auto's. Iedere ochtend rond 5.45 kwamen de vuilnismannen.... wat een lawaai!!! Probeer dan nog maar eens te slapen... Ook de animatie van de camping naast (?) ons was om gek van te worden. Meestal om 11 uur begon het al met muziek en als je 's avonds even lekker wilde borrellen, zat je in de herrie... best wel storend.

Wat wel heel fijn was, was het stokbrood in het winkeltje! Altijd vers en aanwezig. De intermache, lidl en aldi lekker dichtbij. Toen het gas van de stacaravan leeg was, werden we vriendelijk en snel geholpen (wel alleen maar frans sprekend)

Al met al naar onze smaak geen aanrader, maar een prima vakantie gehad door de vele mogelijkheden qua uitstapjes en het zwembad.

Gereisd Met partner in september 2017

Net als vorige keren goed bevallen, gezellig

Fam Luijk
10-7-2016

Mooie en gemakkelijke ligging. Wel wat veroudert prive sanitaire en de prijs is aan de hoge kant voor dat sanitaire. Verder weer een erg leuke vakantie gehad en tot over 1,5 week, want dan gaan wij weer terug.

Gereisd Met partner in april 2016

Mooie Camping, dichtbij strand.

JoJoRe
5-7-2016

Mooie camping ligt zeer dichtbij het strand, privé sanitair is een echte aanrader. Hier al veel gelezen over de herrie van Lunapark, dachten hier aan het eind van het voorseizoen geen last van te hebben, maar de laatste week kwamen we toch van een koude kermis thuis! Ook dan al veel geluidsoverlast hiervan. Helaas kan de camping hier weinig aan doen, gezien het feit dat de lokale politiek niet luistert naar de wensen/eisen van de diverse omliggende campings

Gereisd Met partner in juni 2016

Geweldig

A. Teigeler
25-6-2016

Geweldige camping komen altijd in het voor en najaar zeker even langs. Nu hebben er ook weer 6 wk gestaan. Kan het iedereen aanraden.zwembad, het gezellig jeu de boules, het aqua joggen.

Gereisd Met partner in mei 2016

Nooit meer

Emdebe
16-6-2016

We hebben lang moeten zoeken om een plaats te vinden waar er niet teveel bomen stonden omdat we zeker naar het voetbal wilden kijken. Noodgedwongen een plaats met privé sanitair moeten nemen. Er was er nog 1 vrij voor onze periode. De wind was de ganse week zeer hevig. Maar vooral de muggen. Gans ons lichaam staat vol bulten. Onbegrijpelijk want ik heb geen mug gezien. Dus zijn het andere beestjes. De abrikozenmug , zo zegt men hier. Jeuk, jeuk, jeuk. Nog minpunt is het gebrek aan parasols aan het zwembad. Wel afdakjes uit stro. Maar daar zit ook ongedierte in. In geval van brand is de uitgang waar wij stonden heel klein en met code. De grote poort zit vast met slot en zit ook vast in het zand. Wij komen, ondanks de mooie zwembaden, vriendelijk personeel en winkels dichtbij, niet meer terug. Sorry.

Een prima schone camping

Martin en Marijke
27-1-2016

Lekker dicht bij het strand, maximaal 500 meter lopen. Je kunt uitstekend fietsen in de omgeving. Barcares is een gezellig plaatsje. DIverse keren per week een markt. Wij hadden een Bikini gehuurd (2 pers). Is er goed bevallen

Gereisd Met partner in september 2015
Thibault P, Relations Clientèle, 1-2-2016

Heel erg bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij dat u een aangenaam verblijf in onze stacaravan had. Tot ziens.

Super

Fam Luijk
7-11-2015

Erg goed en komen , wat zeldzaam is, al meerdere jaren terug. Veel plezier en fijne mensen Komen elk voorjaar terug.

Gereisd Met partner in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Thibault P, Relations Clientèle, Mon Feb 01 2016 17:42:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dank u voor uw beoordelingen en uw loyaliteit. Een snel.

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Floride et l'Embouchure in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Floride et l'Embouchure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.