8 tips over Camping Le Floride et l'Embouchure

• Wim Splinter, 11-02-2019

Het grote kasteel van Carcasonne is leuk voor kinderen die van ridders houden. Bezoek ook de oesterkwekerij in Gruissan aan een prachtig roze zeebassin.

• Arianne, 01-09-2013

Voor windsurf liefhebbers is het meer van Leucate uitermate geschikt! Cultuur liefhebbers: Carcasonne ligt ook dichtbij, zeker een aanrader. Ook is er in de omgeving veel te zien aan o.a. kastelen. Motorliefhebbers: zeer mooie en uitdagende routes in het berggebied (voet van de Pyreneeën)

• Carla Lokotte, 30-06-2013

De avond markt in Cannet. En het klimpark in Le Barcares stad.

• Arjola Ketting, 26-08-2012

We kunnen ons voorstellen dat het in hoogzomer erg druk kan zijn. In voorseizoen is het echt een aanrader en zelfs voor één week goed aan te rijden. Klimbos in de buurt is erg leuk.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Floride et l'Embouchure voor je op een rij gezet:

Allcamps
    Allcamps
    LUX-camp
    LUX-camp
    Go4Holiday.nl
    Go4Holiday.nl

• jacqueline, 15-08-2011

huur als je hier ga kamperen een koelkast niet zelf meenemen je krijgt dan een mooie grote koelkast is het geld gewoon waard

• Bart België, 16-08-2014

Camping bestaat uit 2 delen. Voor zwembad moet je vanuit deel l'Embouchure moet je de openbare weg over. Dus met kleine kinderen is Floride beter.

• Fam. B, 17-08-2014

Raften! Te reserveren via de (Nederlandstalige) receptie