20 vragen over Camping Le Floride et l'Embouchure

• Suzanne Cleuskens, 07-01-2019

Kinderstoel

Zijn er kinderstoelen te huur? En evt andere baby spullen?

• elseke, 30-04-2015

honden

Mag je in Barcarès met de hond op strand? Honden op de camping?

• Audrey, 09-07-2013

Tuinstoelen fare maori

Hallo, Wij gaan in september 3 weken naar deze camping, in een fare maori chalet, maar weet iemand wat voor tuinstoelen erbij zitten? Is het een picknickset of kuipstoeltjes of verstelbare stoelen? En of daar tuinkussens bij zitten?

Wij gaan er met 2 kleine kinderen ( 1 en 3 jr) heen, zijn er nog meer die met kleine kinderen in die periode daar heen gaan? Groeten Audrey

A. de Jong, 21-08-2013

Er staat een ruime picknickset en twee ligbedden.

• Linda, 09-08-2012

lodge huisje 6 pers.

Wie weet hoe de lodge stacaravan's, zijn voor 6 personen, en waar ze staan? Wij willen er heen van 1 september t/m de 15e met een zoontje van 2,5 en een baby van 10 weken, dus het moet wel fris en fruitig zijn zeg maar ;) Verder nog tips?

Belinda, 09-08-2012

Alle stacaravans staan aan de "goeie"kant. Dus aan de kant Floride. Dan hoef je dus niet de weg over te steken, om bij de speeltuin en het zwembad te komen. Verder weet ik niet hoe de lodge is. Hopelijk iemand anders wel. Wij hebben een Fare Maori en die zijn nieuw dus ik neem aan dat die er nog goed uit zien.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Floride et l'Embouchure voor je op een rij gezet:

Allcamps
    Allcamps
    LUX-camp
    LUX-camp
    Go4Holiday.nl
    Go4Holiday.nl

• Belinda, 01-08-2012

September

Gaat er nog iemand in sept naar Le Floride? Wij gaan van 1 t/m 15 sept. Met 2 kleine kinderen, 1 van 4 en 1 van 2 jaar. We verblijven in een Fare Maori. Wie gaat er nog meer?

Belinda, 09-08-2012

Kun je zien op de plattegrond en anders kun je de camping een mail sturen. Er is een dame die nederlands spreekt, wel zo makkelijk. Het duurt soms even voor ze antwoorden maar ze laten altijd wat horen.

Belinda, 09-08-2012

Ik zie op de plattegrond dat ze verspreid over het park staan, sommige zelfs heel dichtbij het zwembad. Misschien kan de camping je een nummer geven van de accomodatie, vlgs mij zie je die nummers op de plattegrond, dan heb je een indruk.

Belinda, 09-08-2012

Ik zie nu dat er ook nog een stuk of 3 aan de andere kant van de weg liggen. Ik zou er een mailtje aan wagen dat je op het gedeelte Floride wilt zitten, dan hoef je de drukke weg niet over te steken.

Linda, 09-08-2012

Ja wij gaan ook, zoontje van 2,5 jaar en een baby van 10 weken helaas konden wij geen fare huisjes meer boeken. Hebben nu een lodge voor 6 personen geen idee waar ze staan.

• Lies, 02-07-2012

afstanden

Wij gaan 7 juli voor 2 weken met een zoon van bijna 6, zijn de afstanden naar het zwembad sq camping winkel een beetje te doen wanneer je op een plaats met sanitair staat in het deel L'Embouchure?

Lisette, 26-08-2012

Hoe is het jullie bevallen? Wij willen graag volgend jaar gaan met onze zoontjes van dan 5 en 7 jaar. Zijn de plekken met eigen sanitair ruim genoeg voor een grote tent? Kunnen de kinderen zelfstandig over delen van de camping lopen? Alle tips zijn welkom!

Belinda, 06-07-2012

Je moet een weg oversteken, dat is het vervelende van deze camping, vind ik

• Marcel, 24-06-2012

Zijn er ook nl op deze camping

Wij gaan 11 tot 25 juli. Naar deze camping. Jongen van 8. En een meisje van 6 . Zouden graag.weten. wie er deze. periode. ook gaat.

marcel, 01-07-2012

Goed om te weten wij staan op het gedeelte floride. Gr.marcel

TS, 29-06-2012

Hallo Marcel, Wij gaan dezelfde periode. Wij hebben een jongen van 8 en ééntje van bijna 6.

• Belinda, 18-06-2012

Wie gaat er nog meer?

Wij gaan van 1 t/m 15 sept. En we hebben een Fare Maori gehuurd. We zijn een gezin met 2 kinderen, 1 van 4 jaar en en 1 van 2 jaar. Wie gaat er nog meer rond deze periode?

• Belinda, 25-01-2012

Openingstijden zwembad

Weet iemand wat de openingstijden zijn van het zwembad in sept?

Klaas, 10-06-2012

De openingstijden zijn van 10 uur 's-morgens tot 8 uur 's-avonds

• Belinda, 25-01-2012

Auto's

Kunnen kinderen echt niet buiten spelen ivm auto's en fietsen? Ik zie dit soort berichten voorbij komen. Ik heb 2 kleine kinderen die ik graag buiten hun gang wil laten gaan.

Klaas, 10-06-2012

Er wordt wel rustig gereden, maar afhankelijk van de plaats komen er meer voertuigen langs