Camping L' Oasis

Camping L' Oasis
7,7

3 tips over Camping L' Oasis

Saskia, 1-8-2014
als je van rust houdt ben je hier op de juiste plek, supermarkt op loopafstand, strand op loopafstand of met de auto ( gratis parkeren) sanitair wordt meerdere malen per dag schoon gemaakt met desinfectie middel, supermarkt is voldoende voor de eerste levensbehoefte, personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Voor ons alleen jammer dat er heel veel Fransen zijn, zodat onze kinderen weinig aansluiting hadden, animatie is echt alleen in het Frans
a.brigande, 7-6-2012
fietsen op de voie verte, bezoek aan de camargue, aan Perpignan
katrien, 29-12-2011
Vraag een staplaats dichtbij een kraantje... En neem misschien een draagbaar toilet mee voor mensen die s nachts niet graag op wandel gaan :-)

We hebben een aantal aanbieders voor L' Oasis voor je op een rij gezet: