Camping L' Oasis

846 reviews over Camping L' Oasis

• 2019
    7Senioren08-09-2019

Kan veel beter !

Vriendelijk onthaal, grote drukke camping. Dichtbij winkels en heerlijk om te fietsen. Je mag zelf een plaats kiezen en keuze tussen grote en kleinere plaatsen. Minpunten zijn, de watertappunten worden vanaf 1 september afgesloten dus moet je helemaal tot het toiletgebouw. De toiletten worden ook niet meer dagelijks gepoetst waardoor er veel vogelpoep tegen de muren en lavabo’s plakt. Geen toiletpapier. Kortom deze camping is geen 4 sterren waard.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 7Annick22-08-2019

Leuke camping maar met alleen maar fransen

Vreemd dat de camping niet op buitenlanders gericht is. Er zitten ook alleen fransen. Op de site lijkt dat anders. Er wordt ook nauwelijks Engels gesproken. De klantvriendelijkheid bij de receptie kan mede daardoor ook echt worden verbeterd. Dat vond ik echt een groot minpunt. Verder prima verblijf gehad.

Gereisd in augustus 2019

• 6R Strijdonck10-07-2019

Nooit meer.

Er is een grote grindstrand die je zowel prima lopend (circa 2 km) als met de fiets/auto kan bereiken. De stad Le Barcares is ons ook een beetje tegengevallen. Er is een mooi groot plein maar er gebeurd daar helemaal niets. Er is wel twee keer per week een markt. Onze stacaravan was keurig schoon. De veranda was goed verzorgd, daar kon je heerlijk zitten. Alleen de (snel)weg zonder drempels die naast de caravan/terras liep, die toegang gaf aan de camping Le pre Catalan die achter ons lag, gaf heel veel overlast. Om 5.30 lawaai van vuilcontainers en hard rijdende (bestel)auto’s van en naar deze camping. Ook was de straatverlichting ’s avond niet aan. Rechts vanuit de camping is op 1 km afstand, over een bijna voltooid voet/fietspad, is een Intermache, Aldi met apart een (banket)bakker en een Lidl. Linksaf is op 2 km afstand een Utille supermarkt. Jammer dat alles Franstalig is op de camping maar het personeel is vriendelijk.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 6ans12-06-2019

niet meer

helaas is de camping vergaande glorie. De ingang van de camping was altijd erg stijvol met mooie beplanting, maar is nu n dorre boel. De waterkranen op de camping deden het geen van allen en er moet water gehaald worden in het toiletgebouw, wat n heel gesleep is. De paden op de camping zitten vol gaten en kuilen en voorzichtigheid met rijden met de caravan is geboden.Ook de campingplaats had n diepe kuil en na onze klacht werd deze kuil opgevuld met afvalpuin i.p.v aarde of zand. Dit alles hebben we aangegeven bij de receptie maar kregen te horen dat er niets aan gedaan zal worden, ook niet aan de waterkranen wat in het hoogseizoen toch niet te doen is. Wij zullen hier niet meer terugkomen.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 5Frans13-05-2019

Teleurstellend

Grote plaatsen voor caravan,zeer vriendelijke receptie,maat in tegenstelling tot wat in acsi camping boek staat ,geen toiletpapier,wc overal onder gepoept door zwaluwen en niet schoongemaakt,gewoon smerig,en omdat het een open toilet gebouw is ,is het in m ei zoals nu met windkracht 6 erg koud in het douche gebouw. De paden zijn met erg grote diepe gaten ,dus erg oppassen dat de caravan er niet met een wiel ingaat ,dan is de bo el stuk,en niet 1 gat maar overal. Bovendien het camping gedeelte totaal niet onderhouden ,watet tappen kan alleen 9n half geopend toilet gebouw en dan mo et je de jerrycan onder een kraan in een wasbak zien te krijgen,er zit wel een aansluiting onder 1 bak naar daar zit geen slang aan en de tuit staat opzij gericht. Jammer ,en totaal anders dan de doet vermoeden,begrijp dat je voor 14 euro per nacht niet de hoofdprijs mag verwachten,maar opgeruimd en schoon toiletgebouw en wc papier zoalas vermeld . Hoort wel

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    7C. Bukkens11-11-2018

Redelijk

Grote camping met veel mobil homes en een apart kampeerdeel. Mooie grote plaatsen met afscheiding van kleine (soms dode) hegstruikjes. Deze stellen echter niet zoveel voor. Kijk wel uit dat je niet onder moerbeibomen gaat staan. De vruchten vallen op de grond en trap je plat. Alles zit dan onder de plakkerige blauwe troep. In het voorjaar kun je zelf een plaatsje uitkiezen. Prachtig, verwarmd zwembad, maar veel te weinig ligstoelen. Een groot winkelcentrum met Intermarche en Lidl op 1 km, camping rechtsaf en maar rechtdoor rijden. Afvoer voor grijs water van campers in de grond. Dorp op 2 km. Goed aan te fietsen. Je kunt eigenlijk heel de kust langs fietsen, maar niet alles dan natuurlijk een prachtig fietspad. Strand op 2 km. Mooi, speciaal aangelegd fietspad langs de kust naar het dorpje. Hier moet je wel even naar zoeken. 2x per week (juni) een leuke markt in het dorpje. Altijd wel een plekje in het laagseizoen.

• 7Eetgelegenheden

• 9Eetgelegenheden

• 9Pierre17-08-2018

• 9Eetgelegenheden

• 9winterjas10-07-2018

Perfecte camping (als er geen muggen zijn)

Prima camping. Mooi zwembad (verwarmd), grote plekken, perfect sanitair. Prettig personeel. Mooie omgeving met fietspaden. Maar.......... heel veel last van de muggen. Was voor ons de reden om na een paar dagen te vertrekken. Erg jammer want we hadden graag gebleven.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018