Camping L' Oasis

35 reviews over Camping L' Oasis in het Nederlands

Redelijk

C. Bukkens,
11-11-2018

Grote camping met veel mobil homes en een apart kampeerdeel. Mooie grote plaatsen met afscheiding van kleine (soms dode) hegstruikjes. Deze stellen echter niet zoveel voor. Kijk wel uit dat je niet onder moerbeibomen gaat staan. De vruchten vallen op de grond en trap je plat. Alles zit dan onder de plakkerige blauwe troep. In het voorjaar kun je zelf een plaatsje uitkiezen. Prachtig, verwarmd zwembad, maar veel te weinig ligstoelen. Een groot winkelcentrum met Intermarche en Lidl op 1 km, camping rechtsaf en maar rechtdoor rijden. Afvoer voor grijs water van campers in de grond. Dorp op 2 km. Goed aan te fietsen. Je kunt eigenlijk heel de kust langs fietsen, maar niet alles dan natuurlijk een prachtig fietspad. Strand op 2 km. Mooi, speciaal aangelegd fietspad langs de kust naar het dorpje. Hier moet je wel even naar zoeken. 2x per week (juni) een leuke markt in het dorpje. Altijd wel een plekje in het laagseizoen.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Jean François,
20-8-2018

Sébastien,
19-8-2018

Pierre,
17-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Perfecte camping (als er geen muggen zijn)

winterjas,
10-7-2018

Prima camping. Mooi zwembad (verwarmd), grote plekken, perfect sanitair. Prettig personeel. Mooie omgeving met fietspaden. Maar.......... heel veel last van de muggen. Was voor ons de reden om na een paar dagen te vertrekken. Erg jammer want we hadden graag gebleven.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

M.Alberts-Kool,
3-7-2018

Mooie omgeving, prachtig gelegen als je van rust houdt,voorzieningen waren uitstekend, maar de temperatuur van de douches liet enigzins te wensen over. zeer vriendelijke eigenaren en personeel,Gaan zeker nog een x terug

Gereisd met partner in juni 2018

Zeer fijne vakantie gehad weer komen volgend jaar zeker we

Jeroen VAN DEN DUNGEN,
16-8-2017

Zeer fijne vakantie gehad weer komen volgend jaar zeker terug hopelijk kunnen we dan weer in het zelfde huisje als de afgelopen twee jaar geven we weer door bij de recervering,iedereen hartelijk bedankt tot volgend jaar

Gereisd anders in augustus 2017

Het sanitair is schoon. 1x per dag wordt het per deel afgesloten en krijgt het een grondige beurt. Hierdoor ziet het er allemaal netjes uit. Het heeft een mooi ruim zwembad met veel bedjes. In tegenstelling tot veel campings worden hier de bedjes niet bezet gehouden middels de handdoek methode. Dus als je tussen 12 en 14 uur gaat ( zijn alle Fransen aan het lunchen) is een bedje gegarandeerd. Er word toezicht gehouden. Het strand ligt op ongeveer 2 km afstand. Er ligt een grote parkeerplaats bij. Nadeel voor ons was dat het straatje waar onze plaats in lag te krappe bochten had. Hierdoor moest ik al eerder afkoppelen en middels mankracht mijn caravan er heen duwen. Gelukkig hoefde we niet te levelen. Er zijn in het algemeen wel weinig Nederlanders. 99% is Frans. Dus voor de kinderen was er wel een taal barrière. Maar voor ons niet een heel groot probleem. De receptie is de enige plaats waar ook Engels gesproken wordt.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg leuke camping op een goede locatie

Wendy,
23-7-2017

Wij hadden een 4 pers stacaravan met bbq en tv. De caravan was erg mooi en netjes alleen de bedden waren erg hard. De caravans waren prachtig in een soort klein dorpje neergezet met genoeg privacy en dichtbij het zwemdad. De camping is mooi en overzichtelijk en de ligging is prachtig, we zijn nu een aantal keer in de omgeving geweest en er is nog genoeg te ontdekken! Jammer dat alles Franstalig is, animatie en campinggasten. Elke avond is er iets leuks te zien of te doen op de camping, erg gezellig. Gelukkig een paar vriendjes die Nederlands spreken kunnen vinden. We gaan zeker nog eens terug naar deze camping. Tip: klimpark aventura in Leucate en castelnou

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige camping !

Casper
12-8-2016

Lóasis is een geweldige camping voor gezinnen met kleine kinderen. Wij hadden een splinternieuwe Mobil Home met airco en op een schitterende plek waardoor we geen gebruik van het toiletgebouw hoefde te maken. die zagen er wel wat verouderd (maar netjes) uit. Het voordeel van deze camping is dat het een heel leuk en ruim opgezet zwembad heeft. voor kleine kinderen een groot kinderbad en voor de grotere ook een ruim zwembad met veel ruimte en ligbedden om het zwembad.

De camping is niet zo groot waardoor alles overzichtelijk is en dicht bij elkaar zit. Met kinderen is dit ook erg handig zodat ze zelfstandig dingen kunnen doen zonder te verdwalen. De Camping heeft een klein winkeltje voor de broodjes maar de grote supermarkten zitten binnen een straal van 1KM.

Het restaurant op de camping is prima in orde (geen grote kaart maar wel thema avonden) en altijd handig als je geen zin hebt om te koken of om er op uit te gaan.Er zijn anders genoeg leuke badplaatsen in de buurt om uit eten te gaan zoals Barcares, Canet en Port leucate.

Een klein nadeel is dat de camping niet bekend is bij Nederlandse reisorganisaties waardoor vriendjes vinden voor kinderen wat lastig is. Onze kinderen spelen goed met elkaar en hebben ook veel met Franse kinderen gespeeld.

Ook lekker is het strand in de buurt (1KM) waardoor je ook daar lekker kunt uitwaaien.

Een goede camping voor een leuke vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Oasis in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.