Camping Club California

242 reviews over Camping Club California

• 2017
    6Gert28-08-2017

Verblijf augustus 2017

Enkele malen bij receptie gemeld dat de schoonmaak van sanitair vragen oproept aangaande kwaliteit en onregelmatigheid (helft sanitair ging soms al om 18:30 uur dicht terwijl dat spitstijd is), hierop is geen feedback gegeven. Zwembad is veel te klein voor het aantal mensen dat er gebruik van wil maken. Camping is duidelijk het stiefkindje van Oasis. 120€ borg voor een standplaats, nog nooit meegemaakt, wat kun je daar voor schade aanrichten... We komen al 10 jaar in Barcares, California is de minste camping waar we tot nu toe gestaan hebben. Beplanting op camping is mooi en gevarieerd, plaatsen schaduwrijk, met een beetje inspanning een goede camping van te maken. Succes!

• 4Staat v/h sanitair

Anders

• Oude reviews

8WPcupido16-09-2016

Altijd weer Fantastisch

Fijne, mooie en goed verzorgde camping met , goede voorzieningen zoals een mooi klein zwembad waarvan het dak dicht kan op slechte dagen al zal je die niet zo vaak hebben hier, en aan de overkant van de camping op loop afstand een heel mooi zwemparadijs, 2 fijne restaurant´s waarvan een aan het strand, wat niet groot is maar wel van de camping, goed schoon en goed verzorgd sanitair. In de directe omgeving een vaste kermis en het toeristische Vias Plage. Ook lekker dicht in de buurt van mooie plaatsen met Lidl en gezellige markten zoals; Vias, Agde, Cap D'agde, Valras Plage en Marseillon Plage enz. Iets verder weg maar toch goed te doen, Montpellier en Narbonne, het is eigenlijk teveel om op te noemen, maar beslist de moeite waard. Wie weet tot ooit! Groet Wp

• 8WP27-08-2015

Gewoon Fantastisch

Deze camping heeft in 2014/2015 een schitterend mooie metamorfose ondergaan, en is geheel in Piraten style omgetoverd wat de kids fantastisch zullen vinden, met name het animatie plein. Het zwembad tegenover de camping is in african style en ook schitterend met zijn wilde beesten en geweldige waterglijbanen. De camping beschikt ook over een eigen strandje en strandrestaurant waar je lekker kunt eten wat drinken of voor een ijsje. Het sanitair is schoon en word goed onderhouden, de plaatsen worden ook goed bij gehouden. De regio waar deze camping in ligt is omgeven door mooie en bekende plaatsen en niet al te ver weg van alles, met leuke winkels en mooie markten, dicht bij de camping ligt ook een Vaste Kermis Kortom beslist de moeite waard om er eens heen te gaan, vooral ook met kids. Wij zijn er vaker geweest in het hoogseizoen en laagseizoen en is ons allebei goed bevallen.

• 3MA25-01-2014

vies, slecht onderhouden sanitair

Toiletten werden 1x per dag rond een 22.00 uur met de franse slag 'schoongemaakt', de schoonmaak mevrouw ging met een waterslang over de toiletten, er kwamen geen/weinig doekjes en schoonmaakmiddel aan te pas... Toiletten waren dan ook overdag vies, klagen hierover hielp niet, heb ik meerdere malen gedaan, ik werd aangehoord maar er werd verder niets aan gedaan. Ook douches werden slecht/niet gepoetst, ook hier ging men met de waterslang doorheen. Viezigheid op de muren zat er een week later nog. Iedere ochtend om 5.00 kwam de vuilniswagen niet langs gereden maar echt vol gas langs gescheurd, de chauffeurs doen geen enkele moeite om rekening te houden met slapende campinggasten. Zwembad was okee, onze kinderen vermaakten zich daar prima.
    Strand is een kiezelstenen strand. Receptioniste sprak Engels tegen ons, maar ze bleek echter gewoon Nederlands te kunnen spreken.... klantvriendelijk?!

• 2Staat v/h sanitair

• 7michèle16-12-2013

heerlijk genoten

wij zijn met 2 volw en 2 kleine kinderen heen geweest. in een stacaravan. voor 2 kleine kinderen (1 en 3 jaar) net effe te klein om te spelen. verder zag het er prima uit. wel veroudert. het zwembad was een verrassing hoe veel ruimte er was. speciaal bad voor de kleine kinderen en een diep bad. en apart bad met glijbaan die wel heel koud was. personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. douche in de stacaravan was wat krap. heerlijk de kids gedoucht in de speciale kinder ruimte met badje en kinder douche. alles was schoon. genoeg ruimte en lekker warm water. wij hadden wel last van de muziek van het Luna park vooral als de wind naar onze camping stond. om 12 uur was het altijd stil. er is genoeg te doen op de camping en ook in de omgeving. je zit met 2 uurtjes rijden in Barcelona. alleen de lange reis viel een beetje tegen.

• 9Staat v/h sanitair

• 8meneer Schiettekatte01-10-2013

Gezellige kleine mooi gelegen familiecamping

Heerlijke vakantie gehad. Een zwembad waar de kinderen zich goed vermaakten en wij konden genoten onder de palmbomen. Ongeveer 10 minuten lopen naar het strand en 15 minuten naar Barcares waar je lekker kunt eten. De Catalinosche sfeer, lekkere wijnen, mooie omgeving en warmte zijn redenen om deze streek te bezoeken.

Er is erg veel te zien en beleven in de omgeving. Les Orgues is een aanrader. Paulevilles voor wie van natuur en wandelen houdt. De B weg langs de kust naar Spanje richting Bay de Roses is werkelijk prachtig met baaien, palmen en cactussen. Villeneuve Lac de Raho, Chateau des Salses zijn ook zeker de moeite waard .

De accomodatie een 8 persoons 4 kamer stacaravan was ook prima. Met een veranda en veel ruimte binnen. De staplek was niet zo groot, maar dat heeft ons nooit gestoord. Er was voldoende privacy en rust om ons heen. De grote animatiecampings met veel lawaai waren ver genoeg weg om hier niet teveel hinder van te ondervinden.

• 7Eetgelegenheden

• 6Yvonne Bekman/Westenberg23-08-2013

Dit nooit meer

Camping zelf mooi.. klein.. geen comentaar op. maar ohh weeee als je klaagt over de wc.. gaan ze terug klagen je auto staat niet goed.. kinderen mogen niet zingen lawaai maken met water spelen.. en alleen als je nederlander bent.. Ook die container wagen stipt op tijd raast die langs de B velden.. om 5 uur in de ochtend. mss op ander veld geen last.. Ik denk in een stawagen je hier goed kunt vertoeven.. 1 keer per dag doordeweekse werd de wc en douche schoon gemaakt met water met een goedje er in.. voor de rest van de dag een keer uitgeveegt. zelfs als er een wc zo vies was dat hij onder de poep zat keken ze en verder niks.. te vies..bah..en ,snachts had je maar 2 wc op al die staanplaatsen niet normaal..

• 1Staat v/h sanitair

• 8Mariska Schuurman17-08-2013

Perfecte kleine camping voor deze prijs!

Ook bij ons was er twijfel voor vertrek. Slechte beoordelingen op Zoover en ook haast geen foto's te vinden van de camping. Maar wat viel het ons ontzettend mee! We zaten in een stacaravan (I29). Het was niet de meest luxe caravan maar hoeveel tijd ben je nou in de caravan? Alles wat je nodig bent was aanwezig in de caravan. We zaten mooi beschut en hadden veel privacy. Geen geluidsoverlast. Het zwembad was prima, alleen s middags wat druk. Badmeester is alert en regels moeten nu eenmaal na geleefd worden. Elke avond is er animatie in het frans. Voor ons geen probleem, je bent nou eenmaal in Frankrijk. Naar het strand gingen we bij Le Lydia, Port Barcares. De speeltuin is ook prima en er is echt van alles te doen op de camping voor de kinderen. Er zit een Lidl, ALdi en Intermarche vlak bij de camping. Ook een Mc Donald zit vlak bij waar gratis Wifi is. Elke dag vers brood op de camping! Wij hebben een fantastische vakantie gehad met niks te klagen.

• 9marianne15-08-2013

helemaal top

Supervakantie gehad lekker huisje, gemoedelijke sfeer, vriendelijke fransen, gezellig personeel.s avonds gezellig wat te doen.Volgend jaar lekker terug

• 6Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 3arwin14-08-2013

hier moetje niet heen gaan als nederlanders

ik en mijn gezin( 2 vol 2 kind.) kampeeren al jaren maar dit is de slechte camping ooit.de staan plekken zijn krap de sanitair is veroudert en niet schoon en in de nacht is het voor de helftdicht de fransen mogen tot diep in de nacht herrie maken en bij ons komen ze om half twaalf of je stil wil zijn. elke dag om 5 uur in de morgen komt de vuilnis wagen bakken leggen de eigenaar vindt dat normaal . de beste plekken zijn voor de franse wij nederlanders krijgen de slechtste. touroperator moet deze camping niet meer aan bieden. ( als er mensen zijn op beoordelings site die anders beweren over deze camping die weten niet wat gezellig camperen is)

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

4 tips over Camping Club California

• Yvonne en Martijn, 28-08-2012

Vanuit hier is een dagje Spanje ook goed te doen. Wij hebben Barcelona bezocht.

• Patrick, 17-09-2012

Een lunch of diner bij le Grill, Chateau de Jau in Cases de Pene. Voor de liefhebber van goed eten met een goed glas wijn een aanrader. Of een hapje eten in de strandtentjes, loop naar het strand en steek rechts de l'Agly over, je gaat een duin op, en hier ligt een prima strandtent, goede sfeer en lekker eten. Een bezoek aan Carcasonne is zeker de moeite waard.

• Mariska Schuurman, 17-08-2013

Bezoek Carcassonne, Georges de la Fou, Collioure en Barcelona.

4 vragen over Camping Club California

• Robert, 22-03-2014

Bungalows...

Wij gaan dit jaar voor het eerst ver rijden met de kids. Zijn er ergens foto's van de bungalows te vinden? Hoe zijn deze..? Qua ruimte indeling onderhoud ligging ed....

• Mariska, 19-01-2013

stacaravan

Weet iemand ook waar de stacaravans staan? Op de site staat centraal gelegen maar wat houdt dat in?

Robert, 22-03-2014

Hallo Marianne,

Ik zag dat jullie in een huisje hebben gezeten. Hoe zijn deze huisjes? Staan er ergens foto's op het net? Wij gaan voor het eerst zo ver rijden met 2 kinderen.

Alvast bedankt,

Robert

marianne, 15-08-2013

Aan het begin staan de tenten en caravans en daarna de caravans aangezien teniet zo n hele grote camping is zit je overal dichtbij zoals de sanitairruimtes en het sportveld

Mariska, 15-08-2013

Marianne, Bedankt voor je reactie. We zijn in juli op deze camping geweest dus we weten ondertussen waar de caravans staan. We zaten relatief ver van het winkeltje/zwembad/restaurant af.

• Mariska, 10-11-2012

Glijbaan bij zwembad

Zit er ook een glijbaan bij het zwembad? Ik bedoel een waar een jongen van 11 jaar zich mee kan vermaken.

Annemarieke, 17-01-2013

Ja er zit ook een glijbaan bij het zwembad. Wij zijn er vorig jaar geweest en hebben ons goed vermaakt op de camping. Wij zijn trouwens gereden via Luxemburg- Dijon- Lyon- Orange naar deze camping, erg fijne en gemakkelijke route, dit vonden wij de beste route!

Richard, 26-12-2012

Ja er is ook een glijbaan niet echt super lang maar wel leuk. Lekker zwembad waar je voor het zwembad een leuk teras hebt. Een leuke camping echt Frans tenminste dat vonden wij. Strand Barcarès lekker dichtbij. Bijna elke dag een markt ook s avonds gezellig kleine badplaats. Bungalows wel wat veroudert maar voldoet aan de eisen. Route over Millau is de beste Route.....

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig