Camping Club California

40 reviews over Camping Club California in het Nederlands

Verblijf augustus 2017

Gert
28-8-2017

Enkele malen bij receptie gemeld dat de schoonmaak van sanitair vragen oproept aangaande kwaliteit en onregelmatigheid (helft sanitair ging soms al om 18:30 uur dicht terwijl dat spitstijd is), hierop is geen feedback gegeven. Zwembad is veel te klein voor het aantal mensen dat er gebruik van wil maken. Camping is duidelijk het stiefkindje van Oasis. 120€ borg voor een standplaats, nog nooit meegemaakt, wat kun je daar voor schade aanrichten... We komen al 10 jaar in Barcares, California is de minste camping waar we tot nu toe gestaan hebben. Beplanting op camping is mooi en gevarieerd, plaatsen schaduwrijk, met een beetje inspanning een goede camping van te maken. Succes!

Gereisd Anders in augustus 2017

Altijd weer Fantastisch

WPcupido
16-9-2016

Fijne, mooie en goed verzorgde camping met , goede voorzieningen zoals een mooi klein zwembad waarvan het dak dicht kan op slechte dagen al zal je die niet zo vaak hebben hier, en aan de overkant van de camping op loop afstand een heel mooi zwemparadijs, 2 fijne restaurant´s waarvan een aan het strand, wat niet groot is maar wel van de camping, goed schoon en goed verzorgd sanitair. In de directe omgeving een vaste kermis en het toeristische Vias Plage. Ook lekker dicht in de buurt van mooie plaatsen met Lidl en gezellige markten zoals; Vias, Agde, Cap D'agde, Valras Plage en Marseillon Plage enz. Iets verder weg maar toch goed te doen, Montpellier en Narbonne, het is eigenlijk teveel om op te noemen, maar beslist de moeite waard. Wie weet tot ooit! Groet Wp

Gereisd Met partner in juni 2016

Gewoon Fantastisch

WP
27-8-2015

Deze camping heeft in 2014/2015 een schitterend mooie metamorfose ondergaan, en is geheel in Piraten style omgetoverd wat de kids fantastisch zullen vinden, met name het animatie plein. Het zwembad tegenover de camping is in african style en ook schitterend met zijn wilde beesten en geweldige waterglijbanen. De camping beschikt ook over een eigen strandje en strandrestaurant waar je lekker kunt eten wat drinken of voor een ijsje. Het sanitair is schoon en word goed onderhouden, de plaatsen worden ook goed bij gehouden. De regio waar deze camping in ligt is omgeven door mooie en bekende plaatsen en niet al te ver weg van alles, met leuke winkels en mooie markten, dicht bij de camping ligt ook een Vaste Kermis Kortom beslist de moeite waard om er eens heen te gaan, vooral ook met kids. Wij zijn er vaker geweest in het hoogseizoen en laagseizoen en is ons allebei goed bevallen.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

vies, slecht onderhouden sanitair

MA
25-1-2014

Toiletten werden 1x per dag rond een 22.00 uur met de franse slag 'schoongemaakt', de schoonmaak mevrouw ging met een waterslang over de toiletten, er kwamen geen/weinig doekjes en schoonmaakmiddel aan te pas... Toiletten waren dan ook overdag vies, klagen hierover hielp niet, heb ik meerdere malen gedaan, ik werd aangehoord maar er werd verder niets aan gedaan. Ook douches werden slecht/niet gepoetst, ook hier ging men met de waterslang doorheen. Viezigheid op de muren zat er een week later nog. Iedere ochtend om 5.00 kwam de vuilniswagen niet langs gereden maar echt vol gas langs gescheurd, de chauffeurs doen geen enkele moeite om rekening te houden met slapende campinggasten. Zwembad was okee, onze kinderen vermaakten zich daar prima.
Strand is een kiezelstenen strand. Receptioniste sprak Engels tegen ons, maar ze bleek echter gewoon Nederlands te kunnen spreken.... klantvriendelijk?!

heerlijk genoten

michèle
16-12-2013

wij zijn met 2 volw en 2 kleine kinderen heen geweest. in een stacaravan. voor 2 kleine kinderen (1 en 3 jaar) net effe te klein om te spelen. verder zag het er prima uit. wel veroudert. het zwembad was een verrassing hoe veel ruimte er was. speciaal bad voor de kleine kinderen en een diep bad. en apart bad met glijbaan die wel heel koud was. personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. douche in de stacaravan was wat krap. heerlijk de kids gedoucht in de speciale kinder ruimte met badje en kinder douche. alles was schoon. genoeg ruimte en lekker warm water. wij hadden wel last van de muziek van het Luna park vooral als de wind naar onze camping stond. om 12 uur was het altijd stil. er is genoeg te doen op de camping en ook in de omgeving. je zit met 2 uurtjes rijden in Barcelona. alleen de lange reis viel een beetje tegen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 17 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellige kleine mooi gelegen familiecamping

meneer Schiettekatte
1-10-2013

Heerlijke vakantie gehad. Een zwembad waar de kinderen zich goed vermaakten en wij konden genoten onder de palmbomen. Ongeveer 10 minuten lopen naar het strand en 15 minuten naar Barcares waar je lekker kunt eten. De Catalinosche sfeer, lekkere wijnen, mooie omgeving en warmte zijn redenen om deze streek te bezoeken.

Er is erg veel te zien en beleven in de omgeving. Les Orgues is een aanrader. Paulevilles voor wie van natuur en wandelen houdt. De B weg langs de kust naar Spanje richting Bay de Roses is werkelijk prachtig met baaien, palmen en cactussen. Villeneuve Lac de Raho, Chateau des Salses zijn ook zeker de moeite waard .

De accomodatie een 8 persoons 4 kamer stacaravan was ook prima. Met een veranda en veel ruimte binnen. De staplek was niet zo groot, maar dat heeft ons nooit gestoord. Er was voldoende privacy en rust om ons heen. De grote animatiecampings met veel lawaai waren ver genoeg weg om hier niet teveel hinder van te ondervinden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit nooit meer

Yvonne Bekman/Westenberg
23-8-2013

Camping zelf mooi.. klein.. geen comentaar op. maar ohh weeee als je klaagt over de wc.. gaan ze terug klagen je auto staat niet goed.. kinderen mogen niet zingen lawaai maken met water spelen.. en alleen als je nederlander bent.. Ook die container wagen stipt op tijd raast die langs de B velden.. om 5 uur in de ochtend. mss op ander veld geen last.. Ik denk in een stawagen je hier goed kunt vertoeven.. 1 keer per dag doordeweekse werd de wc en douche schoon gemaakt met water met een goedje er in.. voor de rest van de dag een keer uitgeveegt. zelfs als er een wc zo vies was dat hij onder de poep zat keken ze en verder niks.. te vies..bah..en ,snachts had je maar 2 wc op al die staanplaatsen niet normaal..

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfecte kleine camping voor deze prijs!

Mariska Schuurman
17-8-2013

Ook bij ons was er twijfel voor vertrek. Slechte beoordelingen op Zoover en ook haast geen foto's te vinden van de camping. Maar wat viel het ons ontzettend mee! We zaten in een stacaravan (I29). Het was niet de meest luxe caravan maar hoeveel tijd ben je nou in de caravan? Alles wat je nodig bent was aanwezig in de caravan. We zaten mooi beschut en hadden veel privacy. Geen geluidsoverlast. Het zwembad was prima, alleen s middags wat druk. Badmeester is alert en regels moeten nu eenmaal na geleefd worden. Elke avond is er animatie in het frans. Voor ons geen probleem, je bent nou eenmaal in Frankrijk. Naar het strand gingen we bij Le Lydia, Port Barcares. De speeltuin is ook prima en er is echt van alles te doen op de camping voor de kinderen. Er zit een Lidl, ALdi en Intermarche vlak bij de camping. Ook een Mc Donald zit vlak bij waar gratis Wifi is. Elke dag vers brood op de camping! Wij hebben een fantastische vakantie gehad met niks te klagen.

helemaal top

marianne
15-8-2013

Supervakantie gehad lekker huisje, gemoedelijke sfeer, vriendelijke fransen, gezellig personeel.s avonds gezellig wat te doen.Volgend jaar lekker terug

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

hier moetje niet heen gaan als nederlanders

arwin
14-8-2013

ik en mijn gezin( 2 vol 2 kind.) kampeeren al jaren maar dit is de slechte camping ooit.de staan plekken zijn krap de sanitair is veroudert en niet schoon en in de nacht is het voor de helftdicht de fransen mogen tot diep in de nacht herrie maken en bij ons komen ze om half twaalf of je stil wil zijn. elke dag om 5 uur in de morgen komt de vuilnis wagen bakken leggen de eigenaar vindt dat normaal . de beste plekken zijn voor de franse wij nederlanders krijgen de slechtste. touroperator moet deze camping niet meer aan bieden. ( als er mensen zijn op beoordelings site die anders beweren over deze camping die weten niet wat gezellig camperen is)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Club California in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Club California zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.