Vakantiepark Capfun Ile des Pêcheurs

4,7

Matig

• Onderkomen3,7
  • Activiteiten6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Ile des Pêcheurs voor je op een rij gezet:

85 reviews over Vakantiepark Capfun Ile des Pêcheurs in het Nederlands

Nooit meer

Wouter,
31-8-2017
  • Activiteiten6

De prijs/kwaliteit verhouding voor de marina huisjes is ver te zoeken. Het huis is klein, niet schoon, donker en zonder airco. De tuin is meer van het formaat postzegel en niet onderhouden met alleen een picknick bank uit de vorige eeuw. Als je van animatie houdt zit je hier op je plek tot 24:00, maar dit brengt helaas veel geluidsoverlast met zich mee. Dit in combinatie met dronken buren, die na de animatie de avond nog uitgebreid gingen evalueren. Uiteindelijk zijn we 2 dagen eerder vertrokken dan de planning. Ik raad een ieder af om hier te boeken met kleine kinderen (jonger dan 4).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
  • Activiteiten6

Onze aankomst was prima, receptionist sprak Engels en wilde ons helpen voor het tijdstip dat je eigenlijk kunt inchecken. De accommodatie is basic maar voldoende, zeg maar een 6. Een 6 omdat de matrassen goed zijn, er eenvoudig maar voldoende keukengerei en (braad)pannen aanwezig waren. Ons reisgezelschap betrof gezin met kind van 3 jaar. Wij zaten redelijk achteraf in het park en dat is fijn. Vanaf 1 juli is er animatie en dat houdt in dat er meerdere avonden per week tot ong. 24.00 uur muziek is en iemand die dat begeleid. Als je daar van houdt is het prima, als je voor je rust komt is het niet prettig om dan dicht bij de receptie/zwembad te zitten. Het zwembad en de glijbanen is voor jonge kinderen super en het strand is schitterend. Voor ouderen of reisgezelschap zonder kinderen is het voor watersportliefhebbers een schitterende plaats. Op het binnenmeer stond onze hele vakantie veel wind en er waren veel (kite)surfers. Voor wandelen moet je best nog wel een stukje naar Zuiden. Tip: het plaatsje Collioure. Woensdagochtend is er markt. Schitterend authentieke straatjes, veel eetgelegenheden, wel toeristisch.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

29-8-2016

zie het niet als een camping; juist de huisjes zijn in ruimte fantastisch. De huisjes voor 6 personen hebben 2 badkamers, ruime tuin. Kleinschalig vakantiepark met voor ons alles wat we nodig hebben voor een super vakantie. De rieten daken van de huisjes vernieuwen.. In algemene zin hebben de huisjes wel achterstand in onderhoud. Opnieuw in de verf zetten is een echt nodig

Zeer goed

3-8-2016

Mooie rustige camping. Huisje ruim en goed afgeschermd voor gezin met jonge kinderen. Goed zwembad, klein maar ruim voldoende voor de aanwezige gasten. Huisje van gemak voorzien, oa vaatwasser. Ruime 3 kamer huisje, 2 badkamers. Camping dichtbij strand en meer. Meer is nket voor zwemmers.

Bedden in het huisje matige matrassen. Zonde dat de rieten daken niet bijgehouden worden. Geen speeltoestellen voor kinderen op de camping, een kleine glijbaan of schommel zou een grote verbetering zijn.

2-8-2016

Er is voor elk wat wils. Je kunt de drukte opzoeken bij het zwembad en s avonds op de patio, maar je kunt er ook voor kiezen om veel privacy te hebben en je geheel op je rust en/of watersport bij het meer te richten. Voor kleintjes is er de miniclub, voor pubers club ADO. Gratis Wifi bij alle huisjes, ideaal zou zijn als er airco in de huisjes zou komen en betere matrassen voor de bedden.Dit brengt natuurlijk wel een kostenplaatje met zich mee. Wij komen hier al 14 jr en onze kennissen ook al menig jaar en deze 3 dingen komen dan steeds nar voren.

Gereisd anders in januari 2016

Jammer, veel potentie, maar afgeleefd

Familie
              21-6-2016
              • Onderkomen2
              • Activiteiten4
              • Onderkomen2
              • Activiteiten4

Ligging is goed. Op 15-20 minuten lopen/5 minuten met de auto van een prachtig stand met een leuke strandtent.

Helaas is de camping echt afgeleefd.

Wij verbleven in de Mas en hadden dit uitgekozen vanwege de grote tuin (met gras). Helaas was er meer aarde en stenen dan gras, niet echt handig met een kruipende baby. Kleine onhandige keuken, badkamers waren vies en stonken (urine), bed is een plank met een dun matras.

Verder lijkt het erop dat het ooit is neergezet en nooit wat aangedaan. De paden op het park zijn verzakt en niet logisch met kinderwagens.

Het zwembad is klein, maar leuk. Maar als het om 10:00 opengaat en er dan al troep (takken, bladeren etc.) in ligt is het niet echt een teken van onderhoud.

Een airco in de hete zomer zou ook geen overbodige luxe zijn (in de huidige periode waarin we leven).

Sproeiers gaan aan zonder dat je weet wanneer, erg handig wanneer je handdoeken buiten te drogen hangen.

Er staat ook een groot te koop bord buiten het park = verklaring hierboven??

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Na vier keer nog niet 'klaar'...

RonTuijnman
              4-7-2015
              • Onderkomen5
              • Onderkomen5

We zijn hier halverwege de vierde keer nog steeds niet helemaal uitgekeken. Huisjes wat gedateerd en sleets: Sommige van de rietgedekte daken lijken op instorten te staan en ook ons huisje heeft een rieten afdakje dat er maar armetierig bij hangt. We hebben een 'Marina': voor ons tweetjes helemaal perfect.

We amuseren ons bijzonder met de recensie van snoefjol. Je gaat naar een park MET animatie aan zee. Aan zee heb je meeuwen en in een park heb je animatie. We missen eigenlijk nog een klaagzang over het lawaai (met dB-opgave) van de golven aan het strand in zijn betoog...

Als je hier aankomt, meteen naar Barcares en de super-U om muggenspray te kopen. Want als er iets is om over te klagen, dan is het wel de muggen. Met de Lovey(sp.?) preventief ingesmeerd is het hier verder uitstekend toeven!

PS: begin juli is hier ook altijd een housefestival in de buurt en dat geeft wel de nodige drukte. Hou er even rekening mee als je daar niet van gediend bent...

Gereisd met partner in juni 2015

dit nooit meer

wuijtack marc
              9-8-2014
              • Onderkomen1

vakantiepark L'ile des pecheur.

bedriegelijke foto' op de site.Wij hadden 3 bungalows ( hutten ) gehuurd die op de site staan en kregen te horen dat het andere woningen waren , rijwoningen belachelijk klein en een trap levensgevaarlijk voor de kinderen , accommodatie een ramp .Er stonden nog mensen verrast aan de bali.

Wij wilden gewoon doorgaan maar de direktie ter plaatse (niet topic travel) hebben 3 andere woningen gegeven met wel een opslag van 165 € per woning per week.

Deze waren niet slecht maar er was elke nacht muziek van de naast gelegen discoteek tot 06.00 uur s'morgens .

Voor ons nooit meer topic travel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Heerlijke vakantie, top service

Dennisvdboogaart
              7-7-2014
              • Onderkomen6

Mooi park, de huisjes zijn gedateerd, maar voor de prijs in het voorseizoen (ca 700 voor 2 weken) is het acceptabel. De prijzen in het hoogseizoen (meer dan 1000 voor 1 week) zijn veel te hoog in verhouding tot wat je ervoor krijgt.

Inrichting is basis, maar bij mooi weer ben je toch vooral buiten, zwembad van het park is mooi en goed onderhouden. Bij het huisje 2 ligbedden en altijd mogelijkheid om in de zon of schaduw te liggen. Koken op 2 electrische pitten vergt enige creativiteit, maar zolang je geen uitgrebreid driegangen diner wilt neerzetten kan je er prima op uit de voeten.

Personeel is super-behulpzaam. Toen we een ziekenhuis moesten bezoeken vanwege een ziek kind zijn we door een lid van het animatieteam naar het ziekenhuis geleid. Zij is als tolk de hele tijd gebleven en heeft ons hiermee goed geholpen!

Loopafstand naar het strand, maar met kleine kinderen misschien wat ver (ca 20 min vanaf achterop het park). Ook gratis parkeergelegenheid bij het strand.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Nooit meer dit verblijf, zelfs niet gratis

Claes Guillaume
              11-9-2013
              • Activiteiten5
              • Activiteiten5

Receptiepersoneel: zeer vriendelijk

Huisvesting: 2 ruime kamers in oppervlakte. Ook 2 toiletten en doucheruimten. Tot daar het voordeel. Het volledig onderkomen is in een verschrikkelijke toestand van onderhoud: vochtplekken, roest, lekkende kranen, afloop van douches werkt niet, tuinmeubilair niet het spreken waard (een paar stoelen in kunststof en een tuinbank die zeker de laatste 10 jaar geen onderhoud heeft gehad), onvoldoende kasten, slechts 2 eetkamerstoelen voor 6 personen, een piepkleine eettafel. Keuken nauwelijks voldoende voor 2 personen. Aanwezig materiaal onvoldoende en zeer vuil. Hebben bij aankomst de grote poets kunnen doen (toiletten vuil, douches vuil, gootsteen vol etensresten, onder het bed een stuk rottend fruit). Bij vertrek opnieuw de poets gedaan, de controle ervan werd door het personeel gedaan aan de voordeur. Men neemt nog niet de moeite om alles degelijk te controleren. Enkel de opbrengst van verhuring telt!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Capfun Ile des Pêcheurs in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Capfun Ile des Pêcheurs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.