Géén boekingskosten

Capfun Ile des Pêcheurs

Vakantiepark
FrankrijkLanguedoc - RoussillonLe Barcarès-Port Barcarès

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Capfun Ile des Pêcheurs voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 113 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

113 Reviews over Capfun Ile des Pêcheurs

• 3Wouter31-08-2017

Nooit meer

De prijs/kwaliteit verhouding voor de marina huisjes is ver te zoeken. Het huis is klein, niet schoon, donker en zonder airco. De tuin is meer van het formaat postzegel en niet onderhouden met alleen een picknick bank uit de vorige eeuw. Als je van animatie houdt zit je hier op je plek tot 24:00, maar dit brengt helaas veel geluidsoverlast met zich mee. Dit in combinatie met dronken buren, die na de animatie de avond nog uitgebreid gingen evalueren. Uiteindelijk zijn we 2 dagen eerder vertrokken dan de planning. Ik raad een ieder af om hier te boeken met kleine kinderen (jonger dan 4).

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 6Tineke15-07-2017

Een basic vakantieverblijf met goed zwembad en zee

Onze aankomst was prima, receptionist sprak Engels en wilde ons helpen voor het tijdstip dat je eigenlijk kunt inchecken. De accommodatie is basic maar voldoende, zeg maar een 6. Een 6 omdat de matrassen goed zijn, er eenvoudig maar voldoende keukengerei en (braad)pannen aanwezig waren. Ons reisgezelschap betrof gezin met kind van 3 jaar. Wij zaten redelijk achteraf in het park en dat is fijn. Vanaf 1 juli is er animatie en dat houdt in dat er meerdere avonden per week tot ong. 24.00 uur muziek is en iemand die dat begeleid. Als je daar van houdt is het prima, als je voor je rust komt is het niet prettig om dan dicht bij de receptie/zwembad te zitten. Het zwembad en de glijbanen is voor jonge kinderen super en het strand is schitterend. Voor ouderen of reisgezelschap zonder kinderen is het voor watersportliefhebbers een schitterende plaats. Op het binnenmeer stond onze hele vakantie veel wind en er waren veel (kite)surfers. Voor wandelen moet je best nog wel een stukje naar Zuiden. Tip: het plaatsje Collioure. Woensdagochtend is er markt. Schitterend authentieke straatjes, veel eetgelegenheden, wel toeristisch.

• 6Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 10.06-06-2017

Excellent

VILLA très bien située, calme, ombragée, très bien équipée.

• 10.03-06-2017

Excellent

Personnel très aimable, bonne ambiance, terrains de pétanque, piscine chauffée, jacuzzi, ping pong et salle de muscu !.

• 9dedette31-05-2017

beau séjour maina offrant un bon confort

Je précise que je n'ai pas loué par capfun . Mais par un particulier qui a rénové sa marina et son jardinet avec soin . J'ai visité d'autres marinas louées par des particuliers qui ont aussi étaient rénovés contrairement aux locations de capfun; Vous payez chères les animations du soir !!!!

• 1Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 10.29-05-2017

Excellent

l'accueil du personnel , souriant et faisant des efforts louables et des recherches pour répondre aux questions , le calme , l'ouverture 7 jours sur 7 de l'épicerie-boulangerie .Nous avons particulièrement apprécié le restaurant au bord de l'étang , avec le coucher de soleil , la tranquillité .

• 1Kijne1301-09-2016

logement horriblement sale

Les literies ne sont ni plus ni moins des paillasses, ou même mon animal ne dormirait pas. Il n'y a pas de caches matelas, juste une alèse jetable. Il manque de la vaisselle. Le lave vaisselle a de la rouille sur les paniers. La mosaïque des sols des salles d'eau se décolle. Les joints de ces mêmes mosaïques sont noirs. Bref, lieu de chance pourri, malgré un cadre sympa.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 8.29-08-2016

zie het niet als een camping; juist de huisjes zijn in ruimte fantastisch. De huisjes voor 6 personen hebben 2 badkamers, ruime tuin. Kleinschalig vakantiepark met voor ons alles wat we nodig hebben voor een super vakantie. De rieten daken van de huisjes vernieuwen.. In algemene zin hebben de huisjes wel achterstand in onderhoud. Opnieuw in de verf zetten is een echt nodig

• 8.22-08-2016

Bien

super tres calme tres propre acceuil tres jentil.

• 10.08-08-2016

Excellent

Félicitations Marina La directrice qui fait un travail remarquable toujours le sourire et de très bons conseils sur les activités a faire
    Bien situé géographiquement et bien organisé au sein même de l'établissement . Supprimer les moustiques !

Vakantiepark Capfun Ile des Pêcheurs info

Camping-informatie