Camping Bahia Club

3 reviews over Camping Bahia Club in het Nederlands

Vermijd de touroperator-stacaravans

vrouw
20-8-2012

Camping is wel aardig maar niet bijzonder. Klein zwembad, nog kleiner zeer kaal peuterbad en 3 glijbanen, snackbarretje dat ook wat eerste levensbehoeften verkoopt (er is dus geen winkel oid). Loopafstand naar strand is te doen maar als je bij een strandtent op een bedje wilt liggen rijd je beter naar het dorp waar je gratis kunt parkeren. Bezoekers van de camping zijn over het algemeen Frans. Barcares is ook niet bijzonder maar heeft alles wat je nodig hebt voor een strandvakantie en is goed bereikbaar vanaf de snelweg. In de omgeving is zeer veel te doen; musea, leuke dorpjes, Spanje is (zonder file) maar 20 minuten rijden, waterparken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

wij houden absoluut niet van deze camping

Fam. De Groeve
4-8-2011

We hadden laat geboekt, en kregen het laatste vrije plaatsje op de camping. Dit bleek een plaatsje te zijn (net groot genoeg voor onze tent en een tafeltje) dat voordien eigenlijk geen plaats was. De beplanting was nog maar net gezet, waardoor we geen beschutting hadden tegen de felle wind, en helemaal geen privacy. Het is meer een camping voor gezinnen met tieners: de hele camping slaapt tot 10h à 11h, en 's avonds is er dan weer luide disco tot voorbij 1.00h 's nachts. Het zwembad was proper en ok, het sanitair verouderd en niet altijd even proper. De eetgelegenheid en bar stelden ook niets voor, en warme afhaalmaaltijden waren pas om 19.30h verkrijgbaar. Er is vanop de camping "toegang naar het strand", maar dat is wel een weg van 1km door braak liggend stuk grond, waarbij je ook nog een baan moet oversteken. Vanop de camping ook constant lawaai van de drukke baan die iets verderop ligt, héél storend. Kortom: wij zijn daar na 3 dagen gaan lopen en naar een andere camping getrokken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Echte Franse Camping

JW
2-8-2009

Middel groot deze camping. Erg veel te doen maar alles in het frans. Je bent zo op de wegen die naar alle mooie plaatsen gaan. Zwembad is leuk niet groot. Prima voor mensen die van een rustige franse camping houden. Wij hebben in een caravan van Homeair gezeten en deze was erg schoon! Met nog een gezin waren wij de enige Nederlanders op deze camping. Maar dat was geen belemmering. Dus kortom een leuke bestemming voor mensen die een rustige vakantie willen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bahia Club in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bahia Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.