Camping L'Oliveraie

• 3Eetgelegenheden
  • 4.4Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

44 Reviews over L'Oliveraie

• 2Tim Le Grand23-08-2020

waarom je deze camping niet moet doen!

Sport gelegenheden zijn oud en vervallen. Er zouden paarden aanwezig moeten zijn maar de stallen worden gebruikt als opslag, ook geen paard te bekennen. Als niet franse word er ook streng op je gelet bij het zwembad of je je aan de regels houd (geen strakke zwembroek is dus niet zwemmen) en er is elke avond hele harde muziek tot laat. Ook word er gezegd “als de wind verkeerd staat hoor je de kartbaan” dit is dus elke avond tot 12 uur.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 6Meike23-08-2020

Lawaaierig

Ik kon op de karaoke/feest avonden alle muziek horen vanaf de andere kant van de camping. Dit ging tot 1 uur ‘s nachts door, niet echt rustgevend dus... erg jammer. De plekken zijn verder prima, ze zijn wel vierkant en dan ontbreekt de natuurlijke sfeer voor mij persoonlijk. Er was een kartbaan dichtbij, erg leuk maar die hoorde je wel op de camping.

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Vacancier18-08-2019

Super Camping mais patron hors du coup

Super camping mais animation médiocre, restauration avec trop de ruptures. Pas d'entretient des espaces. La seule chose c'est les femmes d'entretient qui font un travail FORMIDABLE.

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Cathie20-01-2018

Très sympa

Camping familial où on se sent bien. Bonne ambiance.

• 7Eetgelegenheden
  • 6fam de Grave01-06-2017

mooie camping ,veel geluidsoverlast!!

vriendelijke receptie , mooie ligging camping , schoon toilet, warm water veel herrie van apparaten ,hard gereden ,ook door personeel,

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8fam. moors08-08-2016

langer gebleven dan gepland

Rustige camping met ca. 70 procent fransen en de rest veel nederlanders die elk jaar terugkomen. Relaxte sfeer en er wordt veel gedaan om het de gasten naar de zin te maken. De kinderen konden heerlijk spelen in het zwembad, waar best veel is toegestaan. De camping staat te koop/ is bijna vekocht en dit merk je wel een beetje, toch is t sanitair redelijk schoon. Er is genoeg te doen in de omgeving waardoor we langer zijn gebleven. Voor ons is t wel een camping om te onthouden om nog eens terug te komen. Voor de oudere jeugd is er weinig tot niks te doen. Tennisbaan, basketbalring, minigolf en speeltuintje zijn aanwezig. Juffrouw bij de receptie is vriendelijk en behulpzaam, jammer dat wifi tegen betaling is.

• 8Gaëlle01-08-2016

Camping familial et complet

Tout le monde y trouve son compte. Camping bien délimité avec sa partie camping sa partie animation restauration. La seule chose qui nous a gêné cest le bruit des voitures circulants à des heures plus que tardives.

• 9Staat v/h sanitair
  • 5gvr22-08-2015

Tegengevallen

Is blijkbaar een camping met de "franse slag" De een vat dit op als lekker gezellig en ongedwongen. Wij hebben het ervaren als rommelig en niet schoon. Wij stonden op een grote plek met onze vouwwagen tussen de stacaravans. Een saai straatje met veel vaste seizoensgasten. Geen aanspraak met andere kampeerders. Een beetje gezelligheid was er 's avonds bij het zwembad, maar dan moet je wel van jeux de boules houden. Eerste keer bij de bar een tosti besteld, maar liefst € 4,70 afgerekend. Dat was meteen de laatste keer. Groot zwembad en ontzettend aardige mevrouw bij de receptie die ook een woordje ned. sprak. Sanitair niet schoon en douches met druk knoppen, die op de warmste stand nog echt koud waren. Prijs-kwaliteit onvoldoende. Wij spraken mensen die hier al 17 jaar komen. Wij konden dat niet begrijpen...

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8linger22-07-2015

yessss

Heerlijk rustige camping Helemaal ons ding

• 10ingrid linger03-07-2015

heerlijke plek

Verheug me elke keer om weer naar de camping te gaan

Camping L'Oliveraie info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar