Sorteren

Reviews over Laurac

Perfecte locatie en uitzonderlijke gastvrijheid!

Ruud
    25-10-2018

Op het Domaine en Birbes hadden we voor een week het L’atelier gehuurd. Een geweldig leuk en schoon huisje. Rob en Mariëlle zijn echt super aardige en hele gastvrije mensen

met het vakantiehart op de juiste plaats. De table d’hotes avonden zijn gedenkwaardig. Alles klopt hier van de aankleding tot het toetje.

Het Canal du Midi ligt om de hoek, fietsen kun je bij Rob huren en wil je naar een stad dan liggen Toulouse en Carcassonne vlakbij. Eigenlijk willen we dit pareltje helemaal niet verklappen en voor ons zelf houden!

Een van mijn beste vakanties ooit!

Sven
    21-9-2018

Het liefst had ik hier een hele negatieve reactie geplaatst, zodat we de komende jaren meer kans hebben om hier vakantie te vieren 😂

Een van mijn mooiste vakanties ooit. We gingen in eerste instantie voor 3 nachten. Het werden 2 weken!

Onze kinderen en wij voelden ons helemaal thuis. De persoonlijke benadering van Rob en Marielle is subliem. Niets is teveel en ze draaien de hele toko vanuit hun eigen intrinsieke motivatie. Dat zie en voel je. De table d'hôtes en de pizza avonden zijn culinaire feestjes. Mountainbiken met Rob, fietstochtje langs canal du midi en Toulouse zijn aanraders. Stranden Leucate en Gruissan vonden wij super relaxt.

Op de domaine konden de kinderen lekker hun gang gaan op de trampoline of kinderhoek. Zwembad is veilig.

Met een brok in mijn keel reed ik de domaine af toen de vakantie voorbij was. Gelijk voor volgend jaar geboekt! Bedankt team Birbès! A la prochaine!

Formidable!

Madelein
    20-9-2018

Een geweldige plek in een prachtige omgeving. Uitzicht op de zonnebloemvelden, maar vlakbij Toulouse en Carcassonne, brocantes en een grote supermarkt op 5 min rijden. De gastvrijheid van deze familie is ‘formidable’ en de table d’hotes zijn van zeer hoog niveau. Wij gaan terug!

Genieten voor het hele gezin, fantastische plek!

Bart, Cat, Tijs, Teddie & Morris
    5-9-2018

Wat hebben we een geweldige vakantie gehad! Het ontbrak ons aan niets! Een mooie comfortabele gite, van alle gemakken voorzien (genoeg ruimte, heerlijke bedden!). Vers brood in de ochtend, ontbijten & lunchen op het terras voor de deur, aanschuiven bij de Table d' hote of de pizza avond, zelf even een wijntje inschenken en ondertussen de kinderen zien genieten in het zwembad, in de hangar of ergens anders op het domaine. Het was nog mooier dan we hadden gehoopt en gedacht! De gastvrijheid van Rob en Marielle, het aanpassen van het menu voor onze dochter met lactosevrij dieet (zelfs speciaal nog terugrijden naar de Intermarche voor een vergeten boodschap), echt ongekend. Wat hebben we genoten en wat genieten we nog steeds na.... We komen zeker nog eens terug!

Complete verwennerij!

Freek, Eveline, Lisa en Fien
    2-9-2018

Wat een fijn plekje, dit Domaine! De ongekende gastvrijheid, de heerlijke table d'hote, de kleinschaligheid, de sfeervolle inrichting en aanleg van tenten, (speel)hangar en zwembad maakten onze vakantie in 1 woord geweldig. Rob en Marielle wisten ons met hun goede zorgen, leuke tips voor uitstapjes en goede kookkunsten compleet te ontzorgen. Een aanrader voor iedereen die van luxe kamperen houdt in een ontspannen sfeer.

Laurac scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews