Tijdelijk €25 aanbetaling

Domaine en Birbes

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Domaine en Birbes voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 140 reviews

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

140 Reviews over Domaine en Birbes

• 10Annemiek05-10-2022

Genieten!

Verborgen parel: prachtige plek, verzorgd tot in de details, zeer gastvrij en echt heerlijk eten! Gezellige plek waar je je thuis voelt. Een kindvriendelijke plek, zonder dat het tenkoste gaat van je eigen vakantie gevoel!

• 10Ruimte
  • 10Wendy07-09-2022

Fantastisch.

We hebben genoten van onze vakantie in het l' atelier op Domaine en Birbes. Rob en Mariëlle doen er alles aan om je vakantie onvergetelijk te maken. In de omgeving kun je veel mooie uitstapjes maken. Toulouse en Carcassonne zijn zeker de moeite waard. Ook een dagje rijden naar de Middellandse zee is leuk om te doen. We hebben drie keer genoten van het heerlijke eten op het domein. Kortom een aanrader om hier naar toe te gaan voor een fijne, ontspannen vakantie.

• 10Jaap24-08-2022

Fantastische plek met geweldige gastvrijheid!

Wij, gezin met 2 kids, hebben een heerlijk verblijf in gîte Etable gehad.

Rob, Mariëlle en Saar hebben ons super gastvrij ontvangen. Geen vraag was teveel en ze waren zelfs zo attent dat onze dochter een mooi cadeau voor haar 1e verjaardag kreeg.

Ideaal om met kinderen te verblijven. De avonden waarop gekookt werd, waren top verzorgd. Een aanrader!

• 10Familie Seeder20-08-2022

Alles wat je nodig hebt op vakantie .. en meer

Wat hebben wij een geweldige week gehad van 30 jul-6 aug '22 in een safaritent. Verwachtingen waren al hoog door de reviews op zoover en het feit dat je een jaar vooraf moet reserveren. Maar deze hoge verwachtingen zijn nog eens overtroffen! 2,5 week zomervakantie gehad, waarvan 1 week op Domaine en Birbes en 1,5 week op een grotere camping met animatie en een groot waterpark aan de Franse kust. Evaluatie bij thuiskomst: bij Domaine en Birbes vonden de kids 3 en 6 jaar (en wij) het echt leuker. Op 1 staat het zwembad en de hangar met al het speelgoed. Kids hebben zich daar uren vermaakt. Alleen, met ons en samen met andere kinderen. Ik liet mijn jongste van 3 ook met een gerust hart daar rondlopen. Zwembad kunnen de kids niet zomaar in. Mooi terrein en opzet om te 'schooieren'. Het eten en de wijn was elke keer perfect. Gezellige table d'hotes, ook met andere gasten, maar niet 'plakkerig' dus goede balans tussen rust en sociaal.

• 10Stefanie en Jan18-07-2022

Fantastische locatie met kinderen

Een absolute aanrader voor een verblijf met kinderen. Mooie gîtes, prachtig zwembad en speelgelegenheid voor kinderen. Een warme ontvangst door de eigenaars Rob, Mariëlle en hun kinderen. De omgeving is mooi, met een aantal kleine dorpjes in de buurt en grotere bezienswaardigheden nabij (Toulouse, Carcassonne, de kust, ...).

• 10Marlies, Sjoerd en Otis02-07-2022

Prachtige plek! Echt genieten!

Wij verbleven in l'Atelier. Een prachtige gite met alles wat je nodig hebt! Heel geschikt voor een stel of stel met baby. Heel sfeervol ingericht en met vaatwasser! Lekkere bedden en fijne douche. De eigenaren zijn heel gastvrij en vriendelijk. Ze hebben ons ook goed geholpen toen ons zoontje ziek werd, door een afspraak te regelen bij hun eigen huisarts. Het domein is heel gezellig en sfeervol ingericht met een prachtig zwembad en veel luxe! Ook voor de kinderen is er van alles te doen! Het eten is fantastisch en echt even genieten net zn tweeen en de babyfoon. Een echte aanrader dus!

• 10Familie Den Otter17-06-2022

Gastvrijheid op een prachtige plek!

We hebben enorm genoten van ons verblijf in de gite van Domaine en Birbes. Niet alleen is het een prachtige plek, de gite zelf is ook heel stijlvol, netjes en van alle gemakken voorzien. Maar de overtreffende trap is de warme gastvrijheid van Marielle en Rob (en het heerlijke eten wat ze serveren bij de table d’hotes!). Hierdoor voelden we ons direct welkom en konden we heerlijk ontspannen van onze vakantie genieten.

• 9Maarten de Vocht04-10-2021

Heerlijke plek

We hebben het heerlijk gehad op deze fijne en rustige plek. Geweldige ontvangst en super-diners. De kinderen hebben genoten van de kleinschaligheid en het fijne zwembad. Ga zo door!

• 9Natuur
  • 9Familie van Onselen15-09-2021

Vakantie voor iedereen!

Heel erg genoten van ons verblijf in L’atelier op Birbes! Er hangt een hele fijne sfeer op het domein, waardoor je, je er direct thuis voelt en eigenlijk niet meer weg wilt. Alles ziet er heel verzorgd en netjes uit, ook de extra’s zoals broodservice zijn superfijn! Het eten is écht heerlijk en geeft je het gevoel uiteten te zijn, terwijl kids op bed liggen. Tevens zijn er genoeg leuke uitstapjes te ondernemen op max. een uur rijden!

Rob & Mariëlle, nogmaals dank! Wij komen zeker nog een keer terug!

• 9Ruimte
  • 10Détje Stapel10-08-2021

Geweldig

Super accomodatie in een ontzettend mooie omgeving. Vriendelijke eigenaren. Heerlijk eten. Meer dan genoeg te doen.

Vakantiehuis Domaine en Birbes info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Domaine en Birbès, F-11270