Vakantiehuis Domaine en Birbes

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Laurac

9.8Fenomenaal

• 9.7Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine en Birbes voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

127 reviews over Vakantiehuis Domaine en Birbes

• 10Fam van der Meer19-07-2020

Super

Wat een heerlijke plek, en wat een warme, gastvrije en zorgzame gastheer en -vrouw! Alles in de puntjes geregeld op een ongedwongen manier. We hebben genoten van het zwemmen, de omgeving, de avondjes bij de hangar, en niet te vergeten de prachtige wandelingen met hond Kaatje die je de weg wijst. Helemaal geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Familie Hey11-07-2020

Genieten!

Wat is dit een mooie plek! We hebben een week lang genoten van de zwoele zomeravonden, table d'hotes, het zwembad en zoveel meer. Dit is echt een paradijsje. Luxe safaritenten met privé sanitair, voorzien van alles wat je nodig hebt. Mountainbiken met Rob was 1 van de hoogtepunten voor onze kinderen, de kookkunsten van Mariëlle zorgden voor gezellige avonden met heerlijk eten! Ook in de omgeving is veel te doen, waterskiën, dagje strand en natuurlijk Carcasonne. Een absolute aanrader!! Niet alleen voor jongere kinderen maar ook voor onze tieners!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Familie van Diessen07-07-2020

Gastvrij en super vakantie-domein - aanrader!!

Wat een mooie plek is dit! We werden super gastvrij ontvangen en zijn tijdens de ouder-verwen-weken (voorseizoen) ontzettend in de watten gelegd. We hebben genoten van alle culinaire maaltijden, wat kan Marielle lekker koken. Ook de pizza's zijn top! De hangar was een gezellige plek om andere gasten te ontmoeten en de kinderen kunnen er fijn spelen. De hele sfeer klopt, alles is met zorg uitgekozen om een fijne sfeer neer te zetten. Wij sliepen in gite l'Etable. Een hele fijne accommodatie met een eigen terrasje aan de achterzijde. Maar ook de safari-tenten zagen er goed uit en stonden op een groot veld met veel schaduw. Echt een aanrader om hier naartoe te gaan!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 2019
    9Sylvia, Jeroen en Amélie11-12-2019

Genieten tot en met !!!

Een prachtig vakantie domein met alles erop en eraan voor zowel jong als oud. Zwembad, schuur met tal van speelmogelijkheden voor de kids, privé terras, gezellige thema avonden en hartelijke warme gastheer en gastvrouw. Wij hadden het er zeer naar onze zin ! Kortom een top vakantie ...

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Gea Verhoef01-12-2019

Wat een fantastische Domaine .

Wat zijn we warm en gastvrij ontvangen door Rob en Marielle! We hebben 2 weken een Lodgetent gehuurd een heerlijke accomodatie op een mooie ruime plek! Genoten van de heerlijke culinaire maaltijden van Mariëlle en ook niet vergeten de heerlijk pizza's uit de steenoven.Heel gezellig en errrgug lekker en met veel passie klaargemaakt!! Zelfs de groenten komt uit eigen tuin. De Domaine ligt in een prachtige omgeving waar we heerlijk hebben gefietst. Zeker een aanrader om een hier naar toe te gaan.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Bianca Rodenburg17-11-2019

Hemels!

Eigenlijk kun je deze accommodatie in 1 woord beschreven echter doet dit tekort aan deze leuke, gastvrije familie. Het woord wat ik zou kiezen is; Hemels! Domaine de Birbes is echt een feestje! Alles is met zorg uitgekozen en aangekleed. Je voelt je hier thuis en welkom. Wij verbleven in het Atelier en onze dochters in de boomhut. Slapen in een boomhut was al weken voor de vakantie een dagelijks onderwerp van gesprek en gelukkig werden alle verwachtingen meer dan overtroffen. Accommodatie het Atelier is prachtig. De Table d'hotes die 2x per week werden georganiseerd waren sfeervolle avonden waar je de overige gasten beter leerde kennen en goede gesprekken ontstonden onder het genot van een goed glas wijn en smakelijk eten.
    Dat het zwembad afgesloten en beveiligd was met code maakte het prettig om kleine kinderen ook iets meer vrijheid te geven. De omgeving biedt voldoende mogelijkheden voor vertier en uitstapjes. Kortom: Hemels!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Martijn & Renee16-11-2019

Dit is genieten met je gezin van Zuid Frankrijk

Wij zijn een gezin met twee jongens van 13 en 10 jaar. Eigenlijk wilden wij al boeken voor 2017 maar, om kans te maken op je favoriete plaats, moet je een jaar van tevoren boeken. Dat hoor je niet vaak. De recensies zijn lovend en ook wij zijn nog niet eerder zo'n perfecte mix van gastvrijheid, goede smaak en kwaliteit tegen gekomen. Wij hadden het Atelier geboekt en hebben genoten van dit plekje. De boomhut is een avontuur, Carcassonne een feestje, Parc Aquaviva, de zoutvelden van Gruissan, het schone strand van Leucate met goede strandtenten, waterskiën in Bram en winkelen in Toulouse. Mariëlle weet de beste adresjes om te eten. Voor ons gaat Birbes verder dan de gastvrijheid die je mag verwachten. Als je het geluk hebt dit adresje te vinden, boek het dan ook en schuif aan bij de table d'hôtes. Wij hadden graag eerder kennis willen maken met Rob, Mariëlle en de meiden en komen graag terug want nergens zijn de pizza's zo lekker!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Floor Verhagen15-11-2019

Prachtige mooie locatie met net dat beetje meer!

Prachtige locatie, leuke mensen en ideaal voor kleinere en grotere kinderen. We zijn bij Domaine voor de derde keer geweest. En wederom erg genoten van de omgeving, de mooie tenten, de keurig verzorgde faciliteiten die net dat beetje extra hebben bij Domaine! Dank Rob en Mariëlle voor jullie goede zorgen! We hebben ervan genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Karlien14-11-2019

Vakantie voor iedereen!

Een prachtige locatie! Je kunt kiezen uit lodgetenten, het atelier met de boomhut, appartementen en twee kamers. Wij verbleven met onze twee jongens (8 en 10 jaar oud) in de twee kamers. Beide kamers zijn voorzien van een eigen badkamer met douche en toilet. De kamers hebben geen sluis naar elkaar toe, dit was voor onze jongens geen probleem. De deuren zaten naast elkaar. Buiten mochten wij gebruik maken van het mooiste plekje op het terrein. Een eigen stukje naast de kapschuur. Elke avond genieten van de prachtige zonsondergang en de sterrenhemel! Op het terrein is genoeg te doen. Iedereen heeft zich op en top vermaakt: zwemmen, tafeltennissen, tikkertje, verstoppertje en fietsen. Het hoogtepunt was de table d’hotes. ‘Leven als God in Frankrijk’ is hier uitgevonden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Kristien Baeten14-11-2019

Idyllischer wordt het niet!!! ❤️👌👍

Wat een zalig adresje!!! Wij gaan normaal nooit twee keer naar dezelfde plek op vakantie, maar deze keer maken we een uitzondering. Onze reservatie voor 2020 ligt reeds vast. De super gastvrije ontvangst, de rust, het prachtige domain, het mooie zwembad, het heerlijke eten, de kleinschaligheid, de kindvriendelijkheid, de gezelligheid,.... een pareltje!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Vakantiehuis Domaine en Birbes info