Géén boekingskosten

Vakantiehuis Domaine en Birbes

FrankrijkLanguedoc - RoussillonLaurac

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Domaine en Birbes voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 136 reviews

Contact

136 Reviews over Domaine en Birbes

• 10Stefanie en Jan18-07-2022

Fantastische locatie met kinderen

Een absolute aanrader voor een verblijf met kinderen. Mooie gîtes, prachtig zwembad en speelgelegenheid voor kinderen. Een warme ontvangst door de eigenaars Rob, Mariëlle en hun kinderen. De omgeving is mooi, met een aantal kleine dorpjes in de buurt en grotere bezienswaardigheden nabij (Toulouse, Carcassonne, de kust, ...).

• 10Marlies, Sjoerd en Otis02-07-2022

Prachtige plek! Echt genieten!

Wij verbleven in l'Atelier. Een prachtige gite met alles wat je nodig hebt! Heel geschikt voor een stel of stel met baby. Heel sfeervol ingericht en met vaatwasser! Lekkere bedden en fijne douche. De eigenaren zijn heel gastvrij en vriendelijk. Ze hebben ons ook goed geholpen toen ons zoontje ziek werd, door een afspraak te regelen bij hun eigen huisarts. Het domein is heel gezellig en sfeervol ingericht met een prachtig zwembad en veel luxe! Ook voor de kinderen is er van alles te doen! Het eten is fantastisch en echt even genieten net zn tweeen en de babyfoon. Een echte aanrader dus!

• 10Familie Den Otter17-06-2022

Gastvrijheid op een prachtige plek!

We hebben enorm genoten van ons verblijf in de gite van Domaine en Birbes. Niet alleen is het een prachtige plek, de gite zelf is ook heel stijlvol, netjes en van alle gemakken voorzien. Maar de overtreffende trap is de warme gastvrijheid van Marielle en Rob (en het heerlijke eten wat ze serveren bij de table d’hotes!). Hierdoor voelden we ons direct welkom en konden we heerlijk ontspannen van onze vakantie genieten.

• 9Maarten de Vocht04-10-2021

Heerlijke plek

We hebben het heerlijk gehad op deze fijne en rustige plek. Geweldige ontvangst en super-diners. De kinderen hebben genoten van de kleinschaligheid en het fijne zwembad. Ga zo door!

• 9Natuur
  • 9Familie van Onselen15-09-2021

Vakantie voor iedereen!

Heel erg genoten van ons verblijf in L’atelier op Birbes! Er hangt een hele fijne sfeer op het domein, waardoor je, je er direct thuis voelt en eigenlijk niet meer weg wilt. Alles ziet er heel verzorgd en netjes uit, ook de extra’s zoals broodservice zijn superfijn! Het eten is écht heerlijk en geeft je het gevoel uiteten te zijn, terwijl kids op bed liggen. Tevens zijn er genoeg leuke uitstapjes te ondernemen op max. een uur rijden!

Rob & Mariëlle, nogmaals dank! Wij komen zeker nog een keer terug!

• 9Ruimte
  • 10Détje Stapel10-08-2021

Geweldig

Super accomodatie in een ontzettend mooie omgeving. Vriendelijke eigenaren. Heerlijk eten. Meer dan genoeg te doen.

• 10Koen19-09-2020

Overtreft je verwachtingen

Soms is het ook wel eens lekker om bij het boeken van je vakantie al te weten dat het helemaal fantastisch gaat worden.

Dat gevoel mag je hebben als het je lukt om hier een plekje te bemachtigen. Domaine en Birbes is een paradijsje. (niet doorvertellen)

Als je bent gearriveerd hoef je eigenlijk de hele vakantie niet meer van het domaine af. Kijk er namelijk niet van op als de kids meteen bij aankomst al vriendjes hebben gemaakt waarmee ze urenlang lekker over het terrein struinen, naar de 'trampo' om kunstjes te doen of schooltje spelen in de hangar.

Elke dag natuurlijk zwemmen met uitzicht over de zonnebloemen.

Pittoreske dorpjes in de omgeving, Carcassonne natuurlijk en het strand is een goed uur rijden.

Wat het helemaal compleet maakt zijn Rob en Mariëlle en hun kids. Zij snappen gastvrijheid.

Pizza-avonden, hoogstaande table d'hôte; goede fles wijn en met gelijkgestemden aan lange tafels om tot laat goede gesprekken te hebben.

• 9Fam Thewissen18-09-2020

Super genieten in landelijk Frankrijk!

We hebben twee heerlijke weken gehad op het domein. De kinderen (8 en 9 jaar) vonden de boomhut echt geweldig, direct vanuit bed de glijbaan af en de dag kan beginnen! Ook het atelier is heel stylish ingericht en aangekleed, kan zo de VT wonen in ;-). Er was zoveel te doen op het domein dat de kinderen het liefst de hele dag daar bleven om te spelen met hun vakantie vriendjes... de uitjes (hoewel genoeg te doen in de omgeving) waren voor hen niet eens nodig. Rob en Marielle zijn heel hartelijk en stralen uit dat ze echt plezier hebben in hun werk op het domein! Rob staat direct klaar voor de gasten (zoals de parasol die kapot ging; hij ging meteen ermee aan de slag) en de kookkunsten van Marielle zijn chef-waardig. We begrepen dat het Atelier weer wat wordt vernieuwd (hoewel het nu al helemaal top was), een kleine praktische tip: horren voor de ramen zou dan heel fijn zijn. We komen heel graag nog eens terug naar dit prachtige plekje!

• 10Woltjer22-08-2020

Super !!

Wat hebben wij een top week gehad met onze kids van 8, 9 en 11 jaar oud. Rob en Mariëlle doen er alles aan dat het verblijf heerlijk is voor alle gasten. We hebben heerlijk gegeten, leuke gesprekken gehad, leuke dingen gedaan ,gelezen en vooral heel erg genoten.

In de omgeving is ook voor oudere kids veel te doen . Waterskiën , klimbos, Carcassonne,waterpark, mountainbiken en zo veel meer . Een week is eigenlijk te kort.

Dit is echt een top vakantie plek! Wij komen zeker terug!

• 10Fam van der Meer19-07-2020

Super

Wat een heerlijke plek, en wat een warme, gastvrije en zorgzame gastheer en -vrouw! Alles in de puntjes geregeld op een ongedwongen manier. We hebben genoten van het zwemmen, de omgeving, de avondjes bij de hangar, en niet te vergeten de prachtige wandelingen met hond Kaatje die je de weg wijst. Helemaal geweldig.

Vakantiehuis Domaine en Birbes info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden