Bed and Breakfast Domaine en Birbes

BedAndBreakfastWeer vandaag26°9°
Bed and Breakfast Domaine en Birbes
9,7

89 reviews over Bed and Breakfast Domaine en Birbes in het Nederlands

Echt een aanrader voor heerlijke vakantie!

F. Schmitz, 10-3-2018

Afgelopen zomer hebben wij een heerlijke week gehad met onze kinderen. Wij zaten in het prachtige Atelier en de kinderen sliepen in de naastgelegen en onzettend leuk gebouwde boomhut. Een paar keer per week kan je gezellig aanschuiven voor een heerlijk diner (van een pizza avond tot een door Mariëlle volledig verzorgt 3-gangen diner) en indien gewenst, neemt Rob je mee voor een mooie mountainbike tocht door de omgeving.

In de omgeving zijn leuke plaatsjes om te bezoeken en het toeristische, maar mooie Carcassonne ligt op iets meer dan een half uurtje rijden. voor een dagje strand moet je ongeveer een uur rijden (Narbonne Plage).

Al met al echt een aanrader voor een heerlijke vakantie!

Super fijne plek erg ontspannen!

Mariekevanleeuwen, 22-1-2018

Ik heb eigenlijk weinig aan te merken op deze camping. Veel plekken voor de kinderen om te spelen waar je als ouders bij kan zitten (evt met wijntje of boek) tenten zijn groot, netjes en met goede bedden en kussens. Heerlijk zwembad met een groot deel ondiep (+- 50 cm) waardoor kinderen lekker met de emmertjes en schepjes in de weer kunnen. Zwembad is goed afgesloten dus geen zorgen dat er een kleintje opeens daar beland. Gezellige pizza avond en natuurlijk table d' hotes. Er zijn 6 tenten op een groot veld met voldoende ruimte en privacy. Fijne schone privé badkamer met toilet en vlakbij de tenten. Als het te warm is tussen de middag is het heerlijk vertoeven in de hangar op het terrein of het redelijk grote winkelcentrum in de buurt. (+-10min rijden) ook andere dorpjes en steden redelijk in de buurt met hele leuke markten, kerken en kasteel. Dichtbij is er een meertje maar deze heeft niet echt zwem mogelijkheden. Verderweg wel maar daar zijn wij niet geweest. Aardige gastheer en vrouw die meteen voor je klaar staan.

helemaal geweldig en gezellig

ingrid greunsven, 24-10-2017

hele gastvrije gastheer en -vrouw, zeer gezellig en optimaal kindvriendelijk. met grote tenten en gites en zelfs een boomhut. regelmatig organiseren zij leuke avonden zoals pizza-avonden en table d'hotes

Wat een heerlijke bijzondere plek

Ellen wanders, 21-10-2017

WoW... wat hebben we het heerlijk gehad bij jullie. Alle 5 heb en we genoten...jullie zijn een mooi en warm gezin, die hun eigen paradijsje hebben gecreëerd. Aan ieder detail is gedacht qua sfeer, veiligheid en het heerlijke eten. We gaan zeker een keertje terugkomen...en zeker een aanrader voor iedereen

Fantastisch, voelt als thuis komen

Stef van der Helm, 21-10-2017

Ontspannen, genieten en de dagelijkse zaken achter je laten dan is dit de plek om te zijn. Aan alles is gedacht. Als er al iets ontbreekt staan Mariëlle en Rob met hun team voor je klaar. Daarnaast de heerlijkste pizza's op zaterdag, een drie sterren diner op dinsdag en op vrijdag heerlijke kazen en patés ( huisgemaakte) of schelpdieren. Dit gecombineerd met fantastische wijnen. Het domaine is verder heerlijk met zwembad, schommelstoelen en voor de kinderen zijn er veel mogelijkheden. Wij verbleven in een Gite die voorzien zijn van alles wat je nodig hebt en zeer belangrijk goede bedden. Voor ons het meest fantastische plekje onder de Franse zon die we van harte kunnen aanbevelen. Het is dat we niet hoger dan een 10 kunnen geven.

Fantastisch een aanrader!

Esther, 21-10-2017

Wederom een geweldige ervaring op Domaine en Birbes. Wat een gastvrijheid en zorgeloze vakantie verzorgen Rob en Marielle. Pizza-avond, tablet d'hotes 2 cd dingen die het verblijf hier geweldig maken. Voor de kinderen ook geweldig. Zwemmen en chillen in de hangar en strand op een uurtje rijden met leuke strandtenten. Veel sportieve activiteiten in de buurt waardoor een mooie mix tussen activiteit en rust mogelijk is. Wij komen zeer zeker terug!

Ook in oktober is het heerlijk

Yvon Thijs en Marijnn, 6-10-2017

Verwennerij alles heerlijk schoon

Mooi zwembad eigenlijk te veel om op te noemen

Super locatie,netjes,kwaliteit, gezellige avonden

Frank femke ties en pien de groot, 19-8-2017

Alles is perfect tot in puntjes verzorgd.voor een activiteit moet je soms iets langer rijden maar kan de pret niet drukken

Prachtige omgeving.

Een vakantie die je met een gerust hart kunt boeken.onze kinderen zijn 7 en 8 en hebben zich prima met andere kinderen vermaakt.

Super accomodatie en zeer gastvrij!!

Michiel. Linda en Thijmen, 20-7-2017

Wij hebben samen met ons zoontje in een van de safaritenten een super week gehad! Rob en Marielle zijn gastheer en vrouw in hart en nieren. Erg leuke pizza avond op zaterdag gehad en ook het diner op woensdag was erg lekker. Overal is aan gedacht met veel oog voor detail. De hangar is een fijne speel en ontmoetingsplek voor de kids en hun ouders. Je kunt een dagje naar het strand, Toulouse, fietsen enz.. Kortom als je nog twijfelt dan gewoon nu boeken!

Heerlijke plek en ideaal voor kinderen

patrick van Rossum, 2-9-2016

Super verzorgd, gezellige plek, heerlijk eten. Mobiel bereik is beperkt maar WiFi aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine en Birbes in Laurac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine en Birbes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Domaine en Birbes scoort een 9.72 uit 10 op basis van 90 reviews.