Bed and Breakfast Domaine en Birbes

Laatste review

Onvergetelijk

Bas,
3-12-2018

Wat een pareltje! Dank Rob en Mariëlle voor een geweldige week! Al veel genoemd hier, maar de persoonlijke benadering is echt bijzonder te noemen. Typerend voorbeeld? Onze oudste zoon was 11 en die week wat ouder dan de meeste andere kinderen op Domaine en Birbes. Rob en Mariëlle hadden dat kennelijk al gezien en spontaan bood Rob hem aan om samen met hem en zijn dochter Jet op de fiets naar een nabij gelegen dorp te fietsen en daar samen wat te eten en te drinken. Ik was sprakeloos van zóveel inlevingsvermogen.

Ook de table d'Hôtes (op een práchtige locatie) waren geweldig. Zowel voor de volwassenen als voor de kinderen. En ook de rest van de Domaine zag er perfect verzorgd en schoon uit. Wij verbleven in een safaritent en ook die was top. Iedere safaritent heeft een eigen badkamer met eigen douche en toilet. Heel fijn! Het MTBen met Rob was prachtig en ook op je racefiets kun je mooie routes maken. Geweldige plek dus!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

109 reviews over Bed and Breakfast Domaine en Birbes in het Nederlands

Onvergetelijk

Bas,
3-12-2018

Op het Domaine en Birbes hadden we voor een week het L’atelier gehuurd. Een geweldig leuk en schoon huisje. Rob en Mariëlle zijn echt super aardige en hele gastvrije mensen

met het vakantiehart op de juiste plaats. De table d’hotes avonden zijn gedenkwaardig. Alles klopt hier van de aankleding tot het toetje.

Het Canal du Midi ligt om de hoek, fietsen kun je bij Rob huren en wil je naar een stad dan liggen Toulouse en Carcassonne vlakbij. Eigenlijk willen we dit pareltje helemaal niet verklappen en voor ons zelf houden!

Een van mijn beste vakanties ooit!

Sven,
21-9-2018

Het liefst had ik hier een hele negatieve reactie geplaatst, zodat we de komende jaren meer kans hebben om hier vakantie te vieren 😂

Een van mijn mooiste vakanties ooit. We gingen in eerste instantie voor 3 nachten. Het werden 2 weken!

Onze kinderen en wij voelden ons helemaal thuis. De persoonlijke benadering van Rob en Marielle is subliem. Niets is teveel en ze draaien de hele toko vanuit hun eigen intrinsieke motivatie. Dat zie en voel je. De table d'hôtes en de pizza avonden zijn culinaire feestjes. Mountainbiken met Rob, fietstochtje langs canal du midi en Toulouse zijn aanraders. Stranden Leucate en Gruissan vonden wij super relaxt.

Op de domaine konden de kinderen lekker hun gang gaan op de trampoline of kinderhoek. Zwembad is veilig.

Met een brok in mijn keel reed ik de domaine af toen de vakantie voorbij was. Gelijk voor volgend jaar geboekt! Bedankt team Birbès! A la prochaine!

Formidable!

Madelein,
20-9-2018

Een geweldige plek in een prachtige omgeving. Uitzicht op de zonnebloemvelden, maar vlakbij Toulouse en Carcassonne, brocantes en een grote supermarkt op 5 min rijden. De gastvrijheid van deze familie is ‘formidable’ en de table d’hotes zijn van zeer hoog niveau. Wij gaan terug!

Genieten voor het hele gezin, fantastische plek!

Bart, Cat, Tijs, Teddie & Morris,
5-9-2018

Wat hebben we een geweldige vakantie gehad! Het ontbrak ons aan niets! Een mooie comfortabele gite, van alle gemakken voorzien (genoeg ruimte, heerlijke bedden!). Vers brood in de ochtend, ontbijten & lunchen op het terras voor de deur, aanschuiven bij de Table d' hote of de pizza avond, zelf even een wijntje inschenken en ondertussen de kinderen zien genieten in het zwembad, in de hangar of ergens anders op het domaine. Het was nog mooier dan we hadden gehoopt en gedacht! De gastvrijheid van Rob en Marielle, het aanpassen van het menu voor onze dochter met lactosevrij dieet (zelfs speciaal nog terugrijden naar de Intermarche voor een vergeten boodschap), echt ongekend. Wat hebben we genoten en wat genieten we nog steeds na.... We komen zeker nog eens terug!

Complete verwennerij!

Freek, Eveline, Lisa en Fien,
2-9-2018

Wat een fijn plekje, dit Domaine! De ongekende gastvrijheid, de heerlijke table d'hote, de kleinschaligheid, de sfeervolle inrichting en aanleg van tenten, (speel)hangar en zwembad maakten onze vakantie in 1 woord geweldig. Rob en Marielle wisten ons met hun goede zorgen, leuke tips voor uitstapjes en goede kookkunsten compleet te ontzorgen. Een aanrader voor iedereen die van luxe kamperen houdt in een ontspannen sfeer.

Geweldig. Voelt echt als thuiskomen.

Aranka,
2-9-2018

Wat een heerlijke plek. Deze zomer alweer voor de 5e keer een week bij Rob, Marielle, Saar en Jet geweest. Ook voor onze kids van ondertussen 11, 12 en 14 nog steeds een feest. Domaine zelf is heerlijk relaxed, de tenten, sites en chambres zijn prachtig ingericht met eigen sanitair. Drie keer per week mee-eten is echt een aanrader: Marielle kan erg goed koken en Rob zalige pizza's bakken op de avond van aankomst. In de omgeving voldoende te zien en doen: markten, mooie stadjes, ridders & kastelen,strand op een uur rijden, klimbos, waterskiën, brocante....Een aanrader!

Geweldig!

Brechtje,
28-8-2018

Wij hebben wederom een geweldig verblijf gehad bij Rob en Marielle. Je voelt je er echt thuis; zeker als je in de ochtend het brood bij hen haalt in de keuken. Wat een fantastische plek! Een prachtige accommodatie met alles wat je nodig hebt om een super vakantie te hebben! Wij verbleven wederom in de gîte L’etable. Een heerlijke plek voor ons gezin. In de omgeving is genoeg te doen, maar bij het zwembad blijven liggen is eigenlijk nog verleidelijker!

Fantastische week

Familie Nolles,
28-8-2018

Wat hebben we een heerlijke week gehad. Bij Birbes kom je echt tot rust. De kinderen zie je de hele dag niet. Ze zijn in het zwembad of ze spelen in de hangar of op de trampoline. Leuke uitstapjes gemaakt naar Narbonne plage en gefietst langs canal midi. Mijn man heeft nog met een groep gemountainbiked. We hebben gezellige en zeer lekkere avonden gehad tijdens de table d'hotes. Kortom een heerlijke vakantie.

We hopen hier zeker nog een keer terug te komen.

Beter wordt het niet!

Lonneke, Pien, Jet, loek en Niels,
27-8-2018

Wat een fantastische plek. Relaxed, lekker eten en fijne mensen. Beter wordt het echt niet!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine en Birbes in Laurac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine en Birbes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.