Bed and Breakfast Domaine en Birbes

Bed and Breakfast Domaine en Birbes
9,7

105 reviews over Bed and Breakfast Domaine en Birbes in het Nederlands

Met jonge kinderen

Genieten voor het hele gezin, fantastische plek!

Bart, Cat, Tijs, Teddie & Morris
5-9-2018

Wat hebben we een geweldige vakantie gehad! Het ontbrak ons aan niets! Een mooie comfortabele gite, van alle gemakken voorzien (genoeg ruimte, heerlijke bedden!). Vers brood in de ochtend, ontbijten & lunchen op het terras voor de deur, aanschuiven bij de Table d' hote of de pizza avond, zelf even een wijntje inschenken en ondertussen de kinderen zien genieten in het zwembad, in de hangar of ergens anders op het domaine. Het was nog mooier dan we hadden gehoopt en gedacht! De gastvrijheid van Rob en Marielle, het aanpassen van het menu voor onze dochter met lactosevrij dieet (zelfs speciaal nog terugrijden naar de Intermarche voor een vergeten boodschap), echt ongekend. Wat hebben we genoten en wat genieten we nog steeds na.... We komen zeker nog eens terug!

Complete verwennerij!

Freek, Eveline, Lisa en Fien
2-9-2018

Wat een fijn plekje, dit Domaine! De ongekende gastvrijheid, de heerlijke table d'hote, de kleinschaligheid, de sfeervolle inrichting en aanleg van tenten, (speel)hangar en zwembad maakten onze vakantie in 1 woord geweldig. Rob en Marielle wisten ons met hun goede zorgen, leuke tips voor uitstapjes en goede kookkunsten compleet te ontzorgen. Een aanrader voor iedereen die van luxe kamperen houdt in een ontspannen sfeer.

Geweldig. Voelt echt als thuiskomen.

Aranka
2-9-2018

Wat een heerlijke plek. Deze zomer alweer voor de 5e keer een week bij Rob, Marielle, Saar en Jet geweest. Ook voor onze kids van ondertussen 11, 12 en 14 nog steeds een feest. Domaine zelf is heerlijk relaxed, de tenten, sites en chambres zijn prachtig ingericht met eigen sanitair. Drie keer per week mee-eten is echt een aanrader: Marielle kan erg goed koken en Rob zalige pizza's bakken op de avond van aankomst. In de omgeving voldoende te zien en doen: markten, mooie stadjes, ridders & kastelen,strand op een uur rijden, klimbos, waterskiën, brocante....Een aanrader!

Geweldig!

Brechtje
28-8-2018

Wij hebben wederom een geweldig verblijf gehad bij Rob en Marielle. Je voelt je er echt thuis; zeker als je in de ochtend het brood bij hen haalt in de keuken. Wat een fantastische plek! Een prachtige accommodatie met alles wat je nodig hebt om een super vakantie te hebben! Wij verbleven wederom in de gîte L’etable. Een heerlijke plek voor ons gezin. In de omgeving is genoeg te doen, maar bij het zwembad blijven liggen is eigenlijk nog verleidelijker!

Fantastische week

Familie Nolles
28-8-2018

Wat hebben we een heerlijke week gehad. Bij Birbes kom je echt tot rust. De kinderen zie je de hele dag niet. Ze zijn in het zwembad of ze spelen in de hangar of op de trampoline. Leuke uitstapjes gemaakt naar Narbonne plage en gefietst langs canal midi. Mijn man heeft nog met een groep gemountainbiked. We hebben gezellige en zeer lekkere avonden gehad tijdens de table d'hotes. Kortom een heerlijke vakantie.

We hopen hier zeker nog een keer terug te komen.

Beter wordt het niet!

Lonneke, Pien, Jet, loek en Niels
27-8-2018

Wat een fantastische plek. Relaxed, lekker eten en fijne mensen. Beter wordt het echt niet!

Super plek voor vakantie met kids!

Neeltje
26-8-2018

We hebben wederom een heerlijke vakantie gehad. Twee jaar geleden zijn we hier ook al geweest en voor volgend jaar hebben we ook alweer geboekt. Normaal gaan we niet terug naar een bestemming waar we al zijn geweest, maar bij Rob en Marielle is het gewoon echt vakantie! De kids hebben het super naar hun zin met de andere kinderen die hier komen, er is een mooi en schoon zwembad met uitzicht op de zonnebloemvelden en daarnaast zijn er nog veel leuke andere speelhoeken voor de kinderen op het domein. Wat helemaal super de luxe is er wordt 3 keer in de week heerlijk gekookt door Rob en Marielle, eerst mogen de kids eten en daarna gaan we met de volwassenen gezellig eten. Wij zien nu al uit naar volgend jaar!

Prachtige plek!

Jasper, Danielle, Nora & Elsa
10-8-2018

Prachtige plek voor een heerlijke vakantie! Wij hebben genoten van het zwembad, de table d'hote, een fijne tent, de verse broodjes en de mooie omgeving ( Carcasonne, fietstochtje langs Canal Midi, de markt in Mirepoix). Onze dochters hebben zich heel erg goed vermaakt. De speelhoek, schommel, trampoline en knuffelen met de honden Zusje en Kaatje was favoriet! Marielle en Rob zijn heel gastvrij en erg behulpzaam. Kortom een aanrader voor een fijne vakantie.

De kunst van het vakantie vieren.

Dianne, Bas, Jet, Sjors en Pleun
6-8-2018

Nooit gedacht dat wij mensen zouden zijn die meerdere keren vakantie zouden vieren op dezelfde plek maar toch zijn we zojuist teruggekomen van onze derde verblijf bij Rob en Marielle op hun Domaine en Birbes. Wat deze prachtige plek in het zuiden van Frankrijk onderscheidt van andere prachtige plekken is dat dit domaine wordt uitgebaat door mensen die de kunst van het vakantie vieren tot in de puntjes beheersen. De hartelijke en ontspannen manier waarop Rob en Marielle (en natuurlijk ook hun dochters Saar en Jet) met hun gasten omgaan is uniek en maakt Domaine en Birbes een plek waar je echt tot rust kunt komen. Je merkt dat er met zorg en aandacht gewerkt is (en wordt) aan een plek waar jong en oud zich prima kunnen vermaken. Voor ons is het een ideale plek waar je prima hele dagen lekker niks anders kan doen dan spelen, zwemmen of ontspannen terwijl het tegelijkertijd een ideale uitvalsbasis is voor een dagje cultuur of strand.

Heerlijk vakantieadres!

Danny, Ineke, Emma en Hannah
4-8-2018

We hebben een heerlijke tijd gehad bij Domaine en Birbès! Hele vriendelijke en gastvrije eigenaren. Alles is tot in de puntjes verzorgd en smaakvol en gezellig ingericht.

Ideaal met jonge kinderen. Het zwembad (met prachtig uitzicht over het glooiende landschap), de trampoline, de glijbaan, het speelgoed in de hangar. En lekker in het gras rond de tent spelen met de andere kinderen.

We hebben genoten van de lekkere zelfgebakken pizza’s tijdens de pizza-avonden en de gezellige en verzorgde table d’hotes. Mariëlle kan heel lekker koken!

We hebben ook genoten van de heerlijke verse broodjes die we elke ochtend konden ophalen.

Er is van alles te doen in de omgeving, maar het is ook fijn om gewoon op het Domaine te blijven.

Kortom, een heerlijke plek, een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine en Birbes in Laurac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine en Birbes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.