Bed and Breakfast Domaine en Birbes

Bed and Breakfast Domaine en Birbes
9,7

93 reviews over Bed and Breakfast Domaine en Birbes in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Kortom, tevreden keerden (komen) wij terug!

De Keyser Gilbert
16-7-2018

Het onthaal was heel attent, je voelde onmiddellijk de warmte welke de uitbaters uitstralen. De table d'hotes (2) was heel verzorgd en lekker.Het "Atelier" waarin wij verbleven was heel comfortabel, proper, voorzien van vaatwas, kookhoek, en leuke veranda. Er zijn ook volledig ingerichte safari-tenten. Sterk aan te bevelen aan mensen die houden van het "campinggevoel" maat toch iets meer comfort wensen.

Ultiem genieten

Evelien
15-7-2018

Sfeervol en kindvriendelijk ingericht. Kinderen vermaken zich de hele dag in de speelhoek, trampoline en lekker ravotten op het terrein. Zwembad is prachtig aangelegd met magnifiek uitzicht. Voor de kleintjes een ondiep gedeelte. Table d'hotes was lekker en ontspannen. Evenals de pizza avond met versgebakken pizza's! In de buurt veel te doen, marktjes, dorpjes en iets verder strand en bergen. Wij zaten er 10 dagen, hadden graag langer gebleven!

Goede waren verkopen zich zelf!

Steven, Wendy, Manon en Mathis
15-7-2018

Het was onze vijfde (!) keer dat we thuiskwamen in Birbés. Van zodra we de afrit nemen op de snelweg voelen we het vakantiegevoel snel stijgen. Elke keer als we met de volgepakte wagen de oprit oprijden, lijkt het alsof we thuiskomen bij familie. Eén groot nadeel: de tijd gaat er veel te snel voorbij, zodat ons weekje terug veel te snel voorbij was. Bedankt terug aan Marielle, Rob, kids en pets om er een onvergetelijk verblijf van te maken terug.

Super mooie locatie met heel gastvrije familie

Maaike en Jelmar
9-7-2018

We hebben een heerlijke tijd gehad in jullie mooie en verzorgde Domaine en Birbes. Zeer veel aandacht hebben Rob en Marielle besteed aan het gehele terrein. Zwembad heeft prachtig uitzicht en in de hangar is het voor de kinderen is het een heerlijke plek waar ze vrij kunnen spelen. Elke ochtend de mogelijkheid voor het bestellen van verse broodjes. Bij aankomst een warm onthaal en heerlijke pizza avond, fijn na een lange autorit. Marielle kan echt super lekker koken. Voelde alsof je avondje uit eten was terwijl de kleine lekker ligt te slapen met de babyfoon aan. Wij hadden fietsen gehuurd en een leuke route gefietst langs Canal du Midi, erg mooie omgeving. Kortom een heerlijke vakantie met een fijne accommodatie.

Echt een aanrader voor heerlijke vakantie!

F. Schmitz
10-3-2018

Afgelopen zomer hebben wij een heerlijke week gehad met onze kinderen. Wij zaten in het prachtige Atelier en de kinderen sliepen in de naastgelegen en onzettend leuk gebouwde boomhut. Een paar keer per week kan je gezellig aanschuiven voor een heerlijk diner (van een pizza avond tot een door Mariëlle volledig verzorgt 3-gangen diner) en indien gewenst, neemt Rob je mee voor een mooie mountainbike tocht door de omgeving.

In de omgeving zijn leuke plaatsjes om te bezoeken en het toeristische, maar mooie Carcassonne ligt op iets meer dan een half uurtje rijden. voor een dagje strand moet je ongeveer een uur rijden (Narbonne Plage).

Al met al echt een aanrader voor een heerlijke vakantie!

Super fijne plek erg ontspannen!

Mariekevanleeuwen
22-1-2018

Ik heb eigenlijk weinig aan te merken op deze camping. Veel plekken voor de kinderen om te spelen waar je als ouders bij kan zitten (evt met wijntje of boek) tenten zijn groot, netjes en met goede bedden en kussens. Heerlijk zwembad met een groot deel ondiep (+- 50 cm) waardoor kinderen lekker met de emmertjes en schepjes in de weer kunnen. Zwembad is goed afgesloten dus geen zorgen dat er een kleintje opeens daar beland. Gezellige pizza avond en natuurlijk table d' hotes. Er zijn 6 tenten op een groot veld met voldoende ruimte en privacy. Fijne schone privé badkamer met toilet en vlakbij de tenten. Als het te warm is tussen de middag is het heerlijk vertoeven in de hangar op het terrein of het redelijk grote winkelcentrum in de buurt. (+-10min rijden) ook andere dorpjes en steden redelijk in de buurt met hele leuke markten, kerken en kasteel. Dichtbij is er een meertje maar deze heeft niet echt zwem mogelijkheden. Verderweg wel maar daar zijn wij niet geweest. Aardige gastheer en vrouw die meteen voor je klaar staan.

helemaal geweldig en gezellig

ingrid greunsven
24-10-2017

hele gastvrije gastheer en -vrouw, zeer gezellig en optimaal kindvriendelijk. met grote tenten en gites en zelfs een boomhut. regelmatig organiseren zij leuke avonden zoals pizza-avonden en table d'hotes

Wat een heerlijke bijzondere plek

Ellen wanders
21-10-2017

WoW... wat hebben we het heerlijk gehad bij jullie. Alle 5 heb en we genoten...jullie zijn een mooi en warm gezin, die hun eigen paradijsje hebben gecreëerd. Aan ieder detail is gedacht qua sfeer, veiligheid en het heerlijke eten. We gaan zeker een keertje terugkomen...en zeker een aanrader voor iedereen

Fantastisch, voelt als thuis komen

Stef van der Helm
21-10-2017

Ontspannen, genieten en de dagelijkse zaken achter je laten dan is dit de plek om te zijn. Aan alles is gedacht. Als er al iets ontbreekt staan Mariëlle en Rob met hun team voor je klaar. Daarnaast de heerlijkste pizza's op zaterdag, een drie sterren diner op dinsdag en op vrijdag heerlijke kazen en patés ( huisgemaakte) of schelpdieren. Dit gecombineerd met fantastische wijnen. Het domaine is verder heerlijk met zwembad, schommelstoelen en voor de kinderen zijn er veel mogelijkheden. Wij verbleven in een Gite die voorzien zijn van alles wat je nodig hebt en zeer belangrijk goede bedden. Voor ons het meest fantastische plekje onder de Franse zon die we van harte kunnen aanbevelen. Het is dat we niet hoger dan een 10 kunnen geven.

Fantastisch een aanrader!

Esther
21-10-2017

Wederom een geweldige ervaring op Domaine en Birbes. Wat een gastvrijheid en zorgeloze vakantie verzorgen Rob en Marielle. Pizza-avond, tablet d'hotes 2 cd dingen die het verblijf hier geweldig maken. Voor de kinderen ook geweldig. Zwemmen en chillen in de hangar en strand op een uurtje rijden met leuke strandtenten. Veel sportieve activiteiten in de buurt waardoor een mooie mix tussen activiteit en rust mogelijk is. Wij komen zeer zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine en Birbes in Laurac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine en Birbes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Domaine en Birbes scoort een 9.7 uit 10 op basis van 93 reviews.