Camping Oasis Palavasienne

FrankrijkLanguedoc - RoussillonLattes (Herault)

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Oasis Palavasienne voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 269 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.6VoldoendeScore uit 269 reviews
  • 5.7Staat v/h sanitair
  • 6.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

272 Reviews over Oasis Palavasienne

• 3Erik24-08-2021

Zer rumoerige camping, belabberde communicatie.

De glijbanen op de camping zijn geweldig, zeker voor kinderen. De camping is met name Frans ingesteld met vooral veel chalets op de camping.Wij hebben er met ons gezin 2 weken gestaan. 5 nachten flinke geluidsoverlast ervaren tot diep in de nacht (3:30 uur), hard gelach, muziek, inclusief famjliegevecht. We hebben zelf 3 maal de Fransen tot stilte kunnen manen. De security op de camping is een lachertje, ze zijn altijd uren te laat en regelmatig in de nacht afwezig en zijn niet in staat rust op de camping te kriijgen.Op de camping wordt regelmatig veel te hard gereden met scooters, auto's en elektrische steps die we bijna een kleine kleuter zagen aanrijden.Nog wat kleine punten van aandacht:- De zwembaden zijn eigenlijk (in augustus) structureel overvol.- sanitair is matig schoon, regelmatig geen toiletpapier in de toiletten.- Wij hadden een koelkast gereserveerd die niet klaarstond en 24 uur later kwam.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 9Zoltan01-09-2020

Prima camping

Dit jaar toch de zon opgezocht en deze camping voldeed prima aan onze wensen, goed ingerichte stacaravan met airco!! Ja, het is een Franse camping met Franse animatie welke om 0.00 stopte. Wij zaten er vlakbij maar hadden er niet echt last van. Twee zwembaden verdeeld over het terrein maken dat het nergens druk is. Weinig tot geen Nederlanders toen wij er waren (gelukkig). Genoeg te doen in de omgeving, Montpellier, Palavas, Sète, Agues Mortes. Lekker goedkoop steak eten bij Buffalo Grill. Centre commerce op 10min. rijden. Strand in Palavas op 10min. Security bij de ingangen 's avonds. Vriendelijke mensen bij de receptie en de horeca. Hun Engels is redelijk en mijn Frans ook dus we kwamen er altijd wel uit. Hier gaan we zeker vaker heen!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Familie Schutte09-08-2020

Wij hebben genoten!

Wij zijn net gisteren weergekomen van twee weken staan op deze camping. We stonden er met onze vouwwagen. En hebben ons in die twee weken prima vermaakt.Door de Corona waren wij wel de enigste Nederlanders. Camping is wel gericht op de Fransen. Maar camping heeft twee zwembaden en in beide heb je het idee dat je weer op een andere plek bent voordeel en de mensen zijn mooi verdeeld. In de omgeving is veel te doen met de auto.uitzicht op zee met palmbomen en flamingo's. Veel mooie stranden in de omgeving. Enigste nadeel was snachts het lawaai van de weg die naast de camping ligt, maar hier wen je wel aan. Personeel was erg vriendelijk. Winkeltje was erg klein wel elke dag vers stokbrood, maar op 5 minuten rijden (kan zelfs op de fiets )was een grote supermarkt. Ik lees veel negatieve reviews en van lang geleden. Maar ik hoop dat er toch Nederlanders nieuwsgierig zijn geworden naar deze camping. Want hij is zeker de moeite waard.

• 5Eric04-09-2019

1 er mobile sale heureusement la personne à l'accueil a trouvé une solution de changement dans l'heure .

piscines petites pour le nombre de locatifs.

camping manque de propreté autour des piscines (déchets par terre )

poubelles pleines à la sortie du camping et sur les bas côtés de la route des détritus

• 8Christophe04-09-2019

Bon séjour

Séjour très agréable dans l'ensemble. Juste dommage que la piscine ne soit pas ouverte jusqu'à 20h en juillet/août, et qu'aucune "soirée piscine" (exemple pool party jusqu'à 22h) ne soit organisée. Bon souvenir, nous reviendrons. Mention spéciale pour la gentille dame "aux cheveux roses" qui est très réactive

• 6Roos06-08-2019

Liever niet meer.

We waren hier op doorreis. Op zich prima camping, het water in het zwembad was niet echt fris, zeer veel chloor. Mijn dochter (13) voelde zich niet erg prettig (veilig), zeer veel luidruchtige jeugd, die haar nafloot en keek. Douches hebben geen warm water. Camping ligt aan drukke weg, maar dat wisten we.

• 6Eetgelegenheden
  • 2sandra22-07-2019

séjour décevant

nous avons été très déçu de notre séjour .nous sommes venu en début de saison pour le week-end de l'ascension. Quand nous sommes arrivés, nous avons eu un super mobilhome mais nous avons oublié de déclarer notre chien et nous avons été orienté vers un autre à l'arrière de l'accueil avec une vue de déchèterie;;; bilan : un mobilhome pourri, vieux, sale au possible alors qu'on nous avez dit qu'il était prés.(poussière, poil sur les couverts, porte de placard cassés, toile d'araignée, vaisselle au bout du rouleau) HONTEUX nous avons protesté mais nous n'avons pas été bien reçu;Finalement, nous avons eu un nettoyage complet du mobilhome..par contre, nous avons payé le même prix pour ce mobilhome bas de gamme et la télé ne marchait pas ! nous avons ressenti un personnel mal à l'aise et peu accueillant et des patrons de mauvaise foi et peu commerçant De plus, nous avons trouvé que le camping n'était pas propre.Nous avons pensé qu'ils n'étaient pas prés pour l'ouverture. nous ne reviendront plus dans cette région et encore moins dans ce camping

• 8Fanny B.10-06-2019

trop bonnes vacances

super séjour depuis plusieurs années en famille, avec enfants généralement en mobil home ou en lodge en 2017 (vraiment agréable et sensations de retrouvé les années camping, avec un peu plus de confort. Chaque années des nouveautés qui nous font encore plus passés de bons moments. Très ombragés, pas loin de la plage et avec la navette encore plus top, les animations sont vraiment sympas, les piscines dépaysantes sont magnifiques et adaptés à tout âge. On attend l'été avec impatience, retrouvailles avec les habitués, ou pour faire de nouvelles rencontres également. vivement début juillet !!!!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 4begin05-09-2018

pas recommandable ce n'est pas un camping 4 étoile

séjour du 18/8 au 2/9 1ère impression manque d'organisation au niveau administratif 2 h d'attente en plein soleil pour se faire enregistrer 4 personnes à l'accueil pour 240 arrivants. quand à l'accueil des propriétaires, n'attendez rien, très froids, désagréables, pas arrangeants, voir agressifs ....ils sont là pour votre fric! en contre partie les personnels sont agréables et serviables mais débordés. camping, sanitaires, restaurants sales, gros manque d'hygiène, pas d'eau dans les lavabos ou se trouvaient 4 machines à laver pour les 2 campings, piscines trop petites et pas très propres pour le nombres de personnes. mais les toboggans ont bien plus aux enfants...tant mieux! mobil home collés les uns aux autres, dommage car agréable pour ceux qui sont ombragés. sous les terrasses souris et rats sont aussi en vacances... je vais arrêter là il y a trop à dire sur notre déception et remarques négatives. pour conclure 1ère et dernière fois .....camping à fuir...... .

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8cathy31-08-2018

Nous avons été perturbé par un manque d'organisation au niveau administratif. L'emplacement qui nous a été alloué n'était pas celui que nous devions avoir initialement, nous sommes en caravane et on s'est retrouvé au milieu des minilhome ! Par ailleurs déception au niveau des douches 2 sur 7 étaient hs et il y avait jamais d'eau chaude pour la vaisselle

• 4Staat v/h sanitair

Camping Oasis Palavasienne info