Hotel Ibis Budget Montpellier Lattes

1 review over Hotel Ibis Budget Montpellier Lattes in het Nederlands

Nooit meer

Thierry
30-10-2017

26/09 tot 28/09/17 gereserveerd,bij aankomst geen boeking gevonden na een uur heeft hij 1 nacht gevonden,bij

voor de 2 de nacht heeft hij al de codes van de kamer en van de groote poort buiten verandert,konden niet meer in onze kamer of eerst 20 euro betalen.

mensen wees gewaarschuwd

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Montpellier Lattes in Lattes (Herault), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Montpellier Lattes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.